Delta II - pare problemów

Brenq
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 4
Rejestracja: 30 paź 2011, 22:58
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Delta II - pare problemów

Post autor: Brenq » 14 lis 2011, 4:00

Witam,

Jestem nowy wiec jak nie ten dział to nie zabijajcie od razu:) A wiec do rzeczy:) Dzis kupiłem Delte II 96r LE od znajomej znajomego:) Blacha wyglada ok, wiec pomyslałem ze z reszta sobie poradze, cena była okazyjna wiec kupiłem:) Mam silnik 1.6, wg informacji w dowodzie rejestracyjnym 66KW czyli 90KM. Nie działa sprzegło - ślizga strasznie, nagrzewnica do wymiany bo leci woda do srodka, nie działa predkosciomierz, cały czas tyka przekaźnik niewiem jeszcze od czego, nie ma recznego, i pewnie jeszcze sporo rzeczy wyjdzie w praniu. W każdym razie lubie grzebac i moze dojde z tym do ładu. No i tu zaczynaja sie moje pytania:

1.Sprzegło LUK? dobra firma wystarczy do tego modelu?? Sprzegło jest hydrauliczne czy na linke?
2.Jak dokopać sie do nagrzewnicy, zeby było szybko i bez problemu?
3.Co do licznika? troche mnie wkurza ze wskazówki sa tak wysoko przy wyłaczonym silniku ale coz niech juz bedzie, ale obrotomierz działa tylko mam problem z samym licznikiem. Tu rodzi sie pytanie? czy jest to licznik elektryczny czy na linke? i jak sprawdzic czy padł licznik czy np impulsator??
4. Czy licznik z dodatkowymi zegarami od 2.0 podejdzie do mojej? czy wymaga to jakichs kombinacji?? takie samo pytanie do foteli recaro z HPE turbo?

Na poczatek tyle:) mam nadzieje ze dojde z tym do ładu:)
Pozdrawiam:)

No i jeszcze jedno pytanie? jaka jest roznica miedzi silnikiem 90KM a 103KM? Rozumiem ze to wersja na niemcy i cała ta zabawa z podatkami w tamtych czasach. Przerabiałem ten problem w Civic'u, ale czy tu tak jak w Hondzie jest prosty sposób zeby zlikwidowac to ograniczenie?

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Delta II - pare problemów

Post autor: vanisch » 14 lis 2011, 15:36

LUK będzie OK, na forum ktoś opisywał sprawę nagrzewnicy, ale chyba trzeba rozebrać całą deskę (?), fotele będą pasować. Co do zegarów - nie wiem jak to wygląda, będę rozbierał Deltę z 96r to dam znać ;)

Sprawa różnicy mocy też już była poruszana na forum, ale dotyczy to 1.8, a nie 1.6 16v, może masz 1.6 8v?

Uzupełnij profil...
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
bassman
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1680
Rejestracja: 25 sty 2007, 0:00
Imię: Szymon
Lokalizacja: Łódź

Re: Delta II - pare problemów

Post autor: bassman » 14 lis 2011, 17:54

Posiadasz silnik 16-to zaworowy 1581 ccm? Jeśli tak to, różnica mocy wynika z użycia innych komputerów ECU.
Do nagrzewnicy dostajesz się demontując plastikowy panel przy prawej nodze kierowcy.
Licznik jest z ustrojem elektromagnetycznym - nie mechaniczny, sprawdź czy impulsator w skrzynce biegów jest sprawny, najczęściej gubi gdzieś styk przy wtyczce, licznik raczej będzie sprawny (jeśli nikt przy nim nie grzebał).
Z tablicą wskaźników z wersji 2,0 będzie dużo kombinacji, znacznie mniej z tablicą wskaźników z ostatniej wersji Dedry po 98', z tym że musisz uzupełnić wszystkie czujniki w silniku i moduł komfortu.
Posiadasz tą samą wersję co mój Tata.
Pozdrawiam.

Paweu
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 111
Rejestracja: 26 lis 2009, 22:01
Lokalizacja: Wrocław

Re: Delta II - pare problemów

Post autor: Paweu » 23 lut 2012, 23:02

Sposób wymiany nagrzewnicy opisywałem już gdzieś na forum. Sprawa stosunkowo prosta w porównaniu do innych aut :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”