Ciekawi mnie, czy "obwisły" tylny zderzak jest przypadłością wynikającą z wieku auta? Jak to wygląda u pozostałych posiadaczy Them?
W oryginalnej instrukcji oraz w oryginalnej "Workshop Manual" (mam! - narazie tom 3) przerwa między zderzakiem a błotnikiem jest równoległa.
Poniżej fotka z zaznaczeniem:
1 - przednia przerwa --> tu jest OK
2 - tylna przerwa --> tu jest nieładnie
http://www.tower.home.pl/lancia/C248185_1a.jpg[/img]
Thema - linie równoległe ;)
Thema - linie równoległe ;)
Witam i pozdrawiam. Co do tych odległości między spojlerem a błotnikiem, to w moich lanczkach są prawie takie same czy z tyłu czy z przodu, jak i w jednej tak i w drugiej odległości różnią się milimetrami.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
TYLKO L A N C I A
Thema - linie równoległe ;)
Ja mam tak samo w dedrze, przod sie trzyma ale tyl-lewa strona troche odwisa ale prawa ok
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie
Thema - linie równoległe ;)
obwisa (za przeproszeniem ) mam Themę z '89 i wygląda to tak samo jak u Ciebie
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Thema - linie równoległe ;)
a mi nic nie obwisa
Thema - linie równoległe ;)
Witam,
Tylny zderzak jest mocowany, w dolnej części, do pasa tylnego, przy pomocy zapinek, lub wkrętami. Zapinki są takie same, jak mocujące okrycie progów.
Gdy mocowanie to puści, to zderzak zwiśnie pod wpływem drgań i własnego ciężaru. Tak było u mnie. Potem rozpędzona kierowniczka i tak to "poprawiła".
Pozdrawiam
Tylny zderzak jest mocowany, w dolnej części, do pasa tylnego, przy pomocy zapinek, lub wkrętami. Zapinki są takie same, jak mocujące okrycie progów.
Gdy mocowanie to puści, to zderzak zwiśnie pod wpływem drgań i własnego ciężaru. Tak było u mnie. Potem rozpędzona kierowniczka i tak to "poprawiła".
Pozdrawiam