Thema - kontrolki
Thema - kontrolki
http://pancake.sggw.waw.pl/~gmazur/TS/g ... trolki.jpg[/img]
Do czego służa te 3 przyciski?
Pierwszy od góry jak przypuszczam sprawdza poziom oleju a do czego słu ża pozostałę dwa?
http://pancake.sggw.waw.pl/~gmazur/TS/g ... /klima.jpg[/img]
Czy są podświetlane napisy np: auto, econ, floor, went itd.
U mnie świeca tylko obok diodki co jest wybrane, jednak w nocy ciezko cokolwiek zmienić.
Czym sie różni nawiew "heat" od "floor" u mnie wtedy wieje na podłogę na jednym i na drugim?
Do czego służa te 3 przyciski?
Pierwszy od góry jak przypuszczam sprawdza poziom oleju a do czego słu ża pozostałę dwa?
http://pancake.sggw.waw.pl/~gmazur/TS/g ... /klima.jpg[/img]
Czy są podświetlane napisy np: auto, econ, floor, went itd.
U mnie świeca tylko obok diodki co jest wybrane, jednak w nocy ciezko cokolwiek zmienić.
Czym sie różni nawiew "heat" od "floor" u mnie wtedy wieje na podłogę na jednym i na drugim?
Lancia Thema 2.0 16v LE VIS - sprzedana
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron
- Jeremy McFee
- Klubowicz
- Posty: 665
- Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa
Guziki Themy
Pozostałe 2 przyciski programują alarm przekroczenia założonej prędkości.
Np. jedziesz 100km/h i wciskasz ON.
Teraz jak przekroczysz 100 to będzie piszczało, najpierw cicho, potem coraz donośniej. Żeby wyłączyć trzeba wcisnąć OFF
Klawisze powinny być podświetlone - najwyraźniej masz coś skopsane z żaróweczkami albo z kablami doprowadzającymi prąd.
HEAT służy do szybkiego nagrzewania wnętrza w zimie. Dmucha na nogi, ale szybciej nagrzewa.
Jak chcesz poczuć na całym ciele - ustaw temperature na HI i wybierz ręcznie BI-LEV - wtedy będzie wiało na nogi na twarz
A jak nie chcesz się przegrzać lub przeziębić - ustaw AUTO i 22 st.C
Pozdrówka
PS. Przycisk sprawdzania poziomu oleju używaj tylko na zimnym silniku!!!
Na ciepłym wskazania będą błędne i można uszkodzić miernik!!
Np. jedziesz 100km/h i wciskasz ON.
Teraz jak przekroczysz 100 to będzie piszczało, najpierw cicho, potem coraz donośniej. Żeby wyłączyć trzeba wcisnąć OFF
Klawisze powinny być podświetlone - najwyraźniej masz coś skopsane z żaróweczkami albo z kablami doprowadzającymi prąd.
HEAT służy do szybkiego nagrzewania wnętrza w zimie. Dmucha na nogi, ale szybciej nagrzewa.
Jak chcesz poczuć na całym ciele - ustaw temperature na HI i wybierz ręcznie BI-LEV - wtedy będzie wiało na nogi na twarz
A jak nie chcesz się przegrzać lub przeziębić - ustaw AUTO i 22 st.C
Pozdrówka
PS. Przycisk sprawdzania poziomu oleju używaj tylko na zimnym silniku!!!
Na ciepłym wskazania będą błędne i można uszkodzić miernik!!
J. McFee
Thema - kontrolki
Ta pierwsza kontrolka to tak jak mowisz, ze jest od oleju ale jak sie to sprawdza to sam nie wiem pomimo tego ze tez mam Theme Naciskalem to wielokrotnie ale nie wiem na jakiej zasadzie to dziala Natomiast te dwa ponizsze przyciski sluza do stalej predkosci. Zalozmy jedziesz sobie autostrada 130km/h i wlaczasz "speed" ( musisz troszke przytrzymac ) a po chwili powinna sie oswiecic kontrolka wlasnie na tym przycisku. Jesli przekroczysz 130Km/h zacznie Cie informowac sygnal, ze wlasnie przekroczyles predkosc Do tego to sluzy Taki maly bajerek rzadko go uzywam, prawie wcale. Nastepnie jesli chodzi o te napisy : "auto, econ, floor, itd. to u mnie sa podswietlene. Zreszta w kazdej Themie powinny byc, a skoro u Ciebie nie swieca tzn. ze cos jest nie tak Jesli chodzi o nawiew to ("heat"-glowa) ("floor"-podloga) skoro Ci wieje na podloge na jednym i na drugim to znowu jest cos nie tak U mnie to dziala tak jak powinno. Jak zalacze "heat" to wieje mi tylko gorny nawiew czyli na glowe, a jesli zalaczam "floor" to wieje dolny nawiew czyli na podloge na nozki
Wydaje mi sie, ze przyczyny tych usterek powinien wiedziec wujek
Wydaje mi sie, ze przyczyny tych usterek powinien wiedziec wujek
Lancia Thema 3.0V6 12V 93r
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____
Thema - kontrolki
Heat to ciepło, head to głowa, ale nie przejmuj sie
Dzieki za pomoc
Dzieki za pomoc
Lancia Thema 2.0 16v LE VIS - sprzedana
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron
Yamaha FZS600 Fazer 98r - sprowadzony z włoch, więc też makaron
Thema - kontrolki
Spoko, napisalem tak bo kumpel mi tak powiedzial ale nie przejmuje sie tym bo jak kupilem Theme to nie wiedzialem za bardzo do czego sluza te przyciski Ale z tymi nawiewami to u mnie wlasnie tak jest. Az znowu sprawdze z ciekawosci"Qba" pisze:Heat to ciepło, head to głowa, ale nie przejmuj sie
Dzieki za pomoc
Lancia Thema 3.0V6 12V 93r
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____
Thema - kontrolki
Chyba troche pomieszalem"Miro" pisze:Ta pierwsza kontrolka to tak jak mowisz, ze jest od oleju ale jak sie to sprawdza to sam nie wiem pomimo tego ze tez mam Theme Naciskalem to wielokrotnie ale nie wiem na jakiej zasadzie to dziala Natomiast te dwa ponizsze przyciski sluza do stalej predkosci. Zalozmy jedziesz sobie autostrada 130km/h i wlaczasz "speed" ( musisz troszke przytrzymac ) a po chwili powinna sie oswiecic kontrolka wlasnie na tym przycisku. Jesli przekroczysz 130Km/h zacznie Cie informowac sygnal, ze wlasnie przekroczyles predkosc Do tego to sluzy Taki maly bajerek rzadko go uzywam, prawie wcale. Nastepnie jesli chodzi o te napisy : "auto, econ, floor, itd. to u mnie sa podswietlene. Zreszta w kazdej Themie powinny byc, a skoro u Ciebie nie swieca tzn. ze cos jest nie tak Jesli chodzi o nawiew to ("heat"-glowa) ("floor"-podloga) skoro Ci wieje na podloge na jednym i na drugim to znowu jest cos nie tak U mnie to dziala tak jak powinno. Jak zalacze "heat" to wieje mi tylko gorny nawiew czyli na glowe, a jesli zalaczam "floor" to wieje dolny nawiew czyli na podloge na nozki
Wydaje mi sie, ze przyczyny tych usterek powinien wiedziec wujek
Lancia Thema 3.0V6 12V 93r
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____
Thema - kontrolki
Witam,
Wolny przekład z "Owner Handbook", Speed limit warning:
"Naciśnij przycisk SPEED w momencie, gdy samochód porusza się z prędkością, którą chcesz, aby była sygnalizowana. Piknięcie i zaświecenie kontrolki w przycisku sygnalizują, że szybkość została zapamiętana przez system (jeżeli większa, niż 20km/h). Po ustawieniu, pomimo poruszania się z prędkością większą od ustalonej, przez 4 sek. sygnalizator nie będzie informawał o przekroczeniu limitu.
Ustawienie nowego limitu nadpisuje wcześniejsze ustawienie.
Przekroczenie będzie sygnalizowane piknięciami, jedno co sekundę, a przekroczenie limitu o 25% zwiększy częstość dwukrotnie (co 1/2 sekundy).
Wyłączenie zapłonu nie kasuje ustawień, ale odłączenie akumulatora - tak.
Nacisnięcie przycisku OFF wyłącza sygnalizator i kasuje ustawienia."
I o kontrolce poziomu oleju (Engine oil level):
"Przed uruchomieniem silnika (kluczyk w stacyjce w położeniu MAR), nacisnąć przycisk OIL. Kontrolka (bagnecik) zaświeci na zielono, gdy poziom oleju jest właściwy, a czerwony kolor kontrolki oznacza zbyt niski poziom oleju. Po dolaniu, lub zmianie oleju pozostawić silnik wyłączony na ok. 10min, przed ponownym sprawdzeniem."
Dodatkowy komentarz - sprawny czujnik pozwala na sygnalizowanie nawet chwilowego obniżenia poziomu oleju podczas pracy silnika, tzn. kontrolka zaświeci się wtedy kolorem czerwonym.
A teraz o podświeleniach "dechy". Intensywność świecenia żaróweczek podświetlających przyciski Climatronic'a oraz przyciski sterowania umieszczone w listwie ponad, jest regulowana jednocześnie z regulacją podświetlenia zegarów (kółeczko na obudowie kolumny kierownicy).
Przypuszczalną przyczyną braku tego podświetlenia jest wadliwy styk na kostce podłączenia potencjometru regulującego.
Pozdrawiam
Wolny przekład z "Owner Handbook", Speed limit warning:
"Naciśnij przycisk SPEED w momencie, gdy samochód porusza się z prędkością, którą chcesz, aby była sygnalizowana. Piknięcie i zaświecenie kontrolki w przycisku sygnalizują, że szybkość została zapamiętana przez system (jeżeli większa, niż 20km/h). Po ustawieniu, pomimo poruszania się z prędkością większą od ustalonej, przez 4 sek. sygnalizator nie będzie informawał o przekroczeniu limitu.
Ustawienie nowego limitu nadpisuje wcześniejsze ustawienie.
Przekroczenie będzie sygnalizowane piknięciami, jedno co sekundę, a przekroczenie limitu o 25% zwiększy częstość dwukrotnie (co 1/2 sekundy).
Wyłączenie zapłonu nie kasuje ustawień, ale odłączenie akumulatora - tak.
Nacisnięcie przycisku OFF wyłącza sygnalizator i kasuje ustawienia."
I o kontrolce poziomu oleju (Engine oil level):
"Przed uruchomieniem silnika (kluczyk w stacyjce w położeniu MAR), nacisnąć przycisk OIL. Kontrolka (bagnecik) zaświeci na zielono, gdy poziom oleju jest właściwy, a czerwony kolor kontrolki oznacza zbyt niski poziom oleju. Po dolaniu, lub zmianie oleju pozostawić silnik wyłączony na ok. 10min, przed ponownym sprawdzeniem."
Dodatkowy komentarz - sprawny czujnik pozwala na sygnalizowanie nawet chwilowego obniżenia poziomu oleju podczas pracy silnika, tzn. kontrolka zaświeci się wtedy kolorem czerwonym.
A teraz o podświeleniach "dechy". Intensywność świecenia żaróweczek podświetlających przyciski Climatronic'a oraz przyciski sterowania umieszczone w listwie ponad, jest regulowana jednocześnie z regulacją podświetlenia zegarów (kółeczko na obudowie kolumny kierownicy).
Przypuszczalną przyczyną braku tego podświetlenia jest wadliwy styk na kostce podłączenia potencjometru regulującego.
Pozdrawiam
Thema - kontrolki
Witam, trzeba czytać...... instrukcje obsługi...... . Mam też themę, koledzy maja rację z tymi przyciskami od prędkości i od oleju, co do podświetlenia to powinny palić się i diody i przyciski.
Pozdarwiam .
Pozdarwiam .
TYLKO L A N C I A
Thema - kontrolki
odnośnie tych przycisków 'speed' - słyszałem że są też Lancie z tempomatami ...
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT