Strona 1 z 1

Thema - immobilizer

: 23 maja 2009, 19:40
autor: Windforce
Witam,
jak zaprogramowac pilota?
Cos niby jest w instrukcji napisane ale mi niebardzo dziala.
Jak wlacze akumulator to po paru sekundach zamki w drzwiach szaleja i trzeba odczekac 2 minuty zeby centralny ( z przycisku na konsoli) działał i swieca sie caly czas kierunkowskazy (nie mrugaja). Jak zaprogramuje (jest reakcja na przycisniecie) pilota to po przekreceniiu kluczyka po nacisnieniu migaja na chwile kierunkowskazy i znow swieca az nie wylacze akumulatora.

Mam jednego pilota bez tej blaszki z numerem.

Jak to wogole dziala. I co z zaplonem. Proby robie bez silnika bo pierwsze chce zeby mi wszystko dzialalo a potem wloze sobie silnik.

Lancia Thema 94. 2.5TD LE

Odp: Thema - immobilizer

: 25 maja 2009, 21:01
autor: Piszczyk
wezmę instrukcje (po niemiecku niestety) jutro do pracy i jak będę miał chwilę to postaram się przetłumaczyć (chyba że mnie wycenami zawalą to potrwa - może dopiero na weekend...)
jakieś naciskana przycisku przez 8 sekund aż kontrolka przy sensorze zacznie błyskać i takie tam...
a działa to tak że jak mi szyber przeciekał i zalało ten cały steuergerat towszystko umarło do czasu wysuszenia opalarką ... : gafa :

Odp: Thema - immobilizer

: 25 maja 2009, 23:32
autor: Windforce
Spoko kolego czyli masz to samo co ja tyle ze po niemiecku zamaist po angielsku.
Wiec sie nie mecz...

Kolega powiedzial mi ze jak pompa wtryskowa jest odlaczona (elektroniczna) to immobilizer wtedy nmie dziala. Znaczy sie wariuje i nie da sie zaprogramowac.

Pozdrawiam

Odp: Thema - immobilizer

: 26 maja 2009, 21:26
autor: Piszczyk
męczarni nie było :)
"... nacisnąć przycisk A i trzymać wciśnięty.
Zaświeci się dioda B co oznacza że odbiornik jest gotowy do zapamiętania:
Macisnąć D i trzymać oż dioda B zabłyśnie - oznacza to że odbiornik złapał sygnał.
Puścić A - błyskanie diody przez 8 sekund oznacza że kod został zapamiętany..."

i po tym nie działa?
bo sam miałem zaprogramować na drugi (inny) nadajnik (ponoć pamięć jest na max 6 sztuk)

Odp: Thema - immobilizer

: 26 maja 2009, 23:27
autor: Windforce
Sprawdze w czwartek jeszcze raz bo narazie nie jestem w domu.

Dzieki i pozdrawiam

-- 18 Lip 2009, 16:35 --

Odnawiam temat bo nie zostalo nic wyjaśnione. Przypominam Thema 2.5 td LE z 94rok z elektroniczna pompa wtryskowa.

Jak podpinam akumulator to zamki zaczyhnaja szalec i po paru sekundach sie blokuja i swieca caly czas wszystkie kierunki.

Jaka moze byc tego przyczyna.

Mam odpieta pompe wtryskowa chociaz nie wiem czy to ma cos wspolnego.
Przy stacyjce mam dodatkowo wystajace 2 bolce na wtyczke. Do czego to sluzy?(mam to rowniez podpięte)
NIe wiem kurcze co mam z tym juz kombinowac.

Macie mzoe schemat immobilizera?

------------------------------------------------------------------
Doszedlem do tego ze chyba nie mam immoblilizera tylko poprostu centralny zamek i do tego sterowany tylko ze sterownika z podsufitki. Kable ktore od niego odchodza ida do kierunków, do centralnego zamka, zmienna masa, plus i 3 kable ktore idą do pustej wtyczki (mysle ze to od alarmu bo w innej instalacji tez sa te wtyczki puste)

Tylko teraz dlaczego ten centralny zamek nie da sie zaprogramowac, dlaczego tak zamyka i otwiera te drzwi.
Jestem ciekaw jak z pamiecia tego sterownika. Czy on traci pamiec po jakims czasie od odlaczenia akumulatora czy co. Czy programuje sie jakos inaczej przez komputer zewnetrzny w serwisie?

Prosze osoby ktore maja pilota do themy o jakies sugestie.

Pozdrawiam