Witam
Czy ktos z was juz przechodzil przygode z nagrzewnica w Themie
Wczoraj mi poszla nagrzewnica i bede musial ja wymienic... Tylko niech mi ktos powie jak sie do niej dostac Przypuszczam ze rozbierania jest mnostwo ale musze to zrobic w miare szybko bo auto jest mi potrzebne do jazdy
Pozdrawiam
Thema - nagrzewnica
Thema - nagrzewnica
Lancia Thema 3.0V6 12V 93r
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____
Thema - nagrzewnica
u mnie to poszło błyskawicznie - tzn. nie wymiana ale dostanie się do niej - jest w tej komorze przed przednią szybą, trzeba było tylko zdjąć osłony - swoją drogą też myślałem że do wymianki ale elektryk ją rozebrał, przeczyścił i działa bez zarzutu, tylko jest wyraźnie głośniejsza ...
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT
Thema - nagrzewnica
Witam,
Dostęp do nagrzewnicy (wymiennik ciepła) - od strony grodzi w komorze silnika, kłopotliwy, łatwiejsze podejście jest po wymontowaniu tej grodzi. I chyba trzeba wyjąć silnik dmuchawy z obudową (ale nie pamiętam tak na 100%). Nagrzewnica ułożona poziomo, wyjeżdża w kierunku węży doprowadzających płyn. Konstrukcja - aluminiowy radiator z rurkami zakuty na boczkach z tworzywa, jeden z nich ( z rurkami) jest podłączeniem do węży. Jeżeli rozszczelniła się to naprawa nieopłacalna i zazwyczaj nieskuteczna - lepiej zastosować używkę.
Pozdrawiam
Dostęp do nagrzewnicy (wymiennik ciepła) - od strony grodzi w komorze silnika, kłopotliwy, łatwiejsze podejście jest po wymontowaniu tej grodzi. I chyba trzeba wyjąć silnik dmuchawy z obudową (ale nie pamiętam tak na 100%). Nagrzewnica ułożona poziomo, wyjeżdża w kierunku węży doprowadzających płyn. Konstrukcja - aluminiowy radiator z rurkami zakuty na boczkach z tworzywa, jeden z nich ( z rurkami) jest podłączeniem do węży. Jeżeli rozszczelniła się to naprawa nieopłacalna i zazwyczaj nieskuteczna - lepiej zastosować używkę.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 sty 2006, 21:29 przez wujek, łącznie zmieniany 1 raz.
Thema - nagrzewnica
Witam"wujek" pisze:Witam,
Dostęp do nagrzewnicy (wymiennik ciepła) - od strony grodzi w komorze silnika, kłopotliwy, łatwiejsze podejście jest po wymontowaniu tej grodzi. Nagrzewnica ułożona poziomo, wyjeżdża w kierunku węży doprowadzających płyn. Konstrukcja - aluminiowy radiator z rurkami zakuty na boczkach z tworzywa, jeden z nich ( z rurkami) jest podłączeniem do węży. Jeżeli rozszczelniła się to naprawa nieopłacalna i zazwyczaj nieskuteczna - lepiej zastosować używkę.
Pozdrawiam
Tzn. ze nagrzewnice wyciagne od strony grodzi... Ja myslalem ze trzeba rozbierac pol auta w srodku zeby sie do niej dostac. Uzywke bede mial jutro i raczej bede wymienial...
Dzieki za informacje wujek
pozdrawiam
Lancia Thema 3.0V6 12V 93r
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____
Alfa Romeo 147 1.6 16V 06r
FSO Polonez Caro Plus 3.0V6 24V 98r
501579950
_____Thema_____