Mam pytanko na które myślę że będzie mogło mi odpowiedzieć paru kolegów.
Otóż w mojej Temce mam kokpit bardzo podobny do kokpitu Themy siwego (w innej kolejności rozmieszczone wskaźniki, inna kierownica itp.)
I teraz moje pytanie do czego służą przyciski :sport; auto. Po wciśnięciu jednego z nich jedyną zauważalną różnicą jest pojawiający się napis auto lub sport. I jeszcze jedno, nad tymi kontrolkami pali mi się cały czas czerwona podłużna kontrolka. Jako że na czerwono to wydaje mi się że jest coś nie tak.
Thema - kontrolki
Thema - kontrolki
Temka 2.0 16V ie turbo
Lybra SW 2.4 jtd
Fajnie jest sobie śmigać
Lybra SW 2.4 jtd
Fajnie jest sobie śmigać
- mario09
- Klubowicz
- Posty: 947
- Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
Thema - kontrolki
Auto/Sport to wybor twardosci zawieszenia. Wychodzily takie wersje, ze mialy usztywniane zawieszenie w zaleznowci od preferencji uzytkownika autka. Musisz sprawdzic czy do twoich amorkow (np. z przodu) dochodzi instalacja. Moze juz ktos wymienial zawieszenie na normalne i dlatego nie czujesz roznicy.
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Thema - kontrolki
Tak myślałem. Jakies przewody dochodzą tak do przodu jak i do tyły. Z tyłu jednego amora wymieniałem ( oj bolało mocno). A ta czerwona kontrolka nad nimi?
Temka 2.0 16V ie turbo
Lybra SW 2.4 jtd
Fajnie jest sobie śmigać
Lybra SW 2.4 jtd
Fajnie jest sobie śmigać
- mario09
- Klubowicz
- Posty: 947
- Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
- Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
Thema - kontrolki
Tego juz nie wiem, zapytaj kolege Kooczaka, on tez ma taka Theme, czesto bywa wieczorami na forum."osjane" pisze:... A ta czerwona kontrolka nad nimi?
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS
Thema - kontrolki
Dzięki i pozdrawiam
Temka 2.0 16V ie turbo
Lybra SW 2.4 jtd
Fajnie jest sobie śmigać
Lybra SW 2.4 jtd
Fajnie jest sobie śmigać
kontrolki
Witam jezeli chodzi o amortyzatory to z przodu sa elektryczne a z tyłu hydrauliczne .Amorki tylnie sa zasilane z pompy wspomagania oprocz tego jest tam jakis sensor kolo kierownicy.W mojej themie juz nie raz to sprawdzałem czym szybciej jade tym ciezej chodzi kierownica . Amortyzatory sprawdzałem tez na testerze do amorow w jednej i drugiej pozycji. Na AUTO amrek ma długi skok a na SPORT krotki.Co do kontrolki tej CZERWONEJ to masz cos nie tak z jakism układem bo normalnie przekrecasz zapłon swieci sie czerwona odpalsz i powina gasnac i na chwile zapala sie (obok czerwonej kontrolki )zielona kontrolka.
Auto czesci nowe i używane do samochodów włoskich tel (048)365-13-48 , 0608-121-698, numer GG 5426701,dominex.sklep@op.pl