Thema - hak - gdzie wpiąć?

Awatar użytkownika
paszczak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 153
Rejestracja: 01 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Radom

Thema - hak - gdzie wpiąć?

Post autor: paszczak » 31 lip 2010, 21:11

Witam.
Jak w temacie, posiadam hak od themy ( nie wiem czy oryginał, ale chyba tak, bo na tabliczce wybito napis Lancia Thema)

Moje pytanie: czy w bagażniku jest jakaś kostka z wyprowadzonymi przewodami pod elektrykę haka - (a jeśli tak to gdzie jej szukać)? Czy raczej nie przewidywano do tego samochodu haka i trzeba łapać napięcia z wiązek?

No i czy w ogóle są jakieś otwory montażowe do haka i tylko przykręcam, czy trzeba sobie wiercić samemu?

Wszystkie informacje na ten temat mile widziane.

Marcin

Awatar użytkownika
Gepard
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1105
Rejestracja: 26 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Thema - hak - gdzie wpiąć?

Post autor: Gepard » 02 sie 2010, 3:15

Ponieważ nie odezwał się żaden właściciel Themy, podpowiem jak to wygląda w Kappie SW. Oryginalny hak jest ten sam co do Themy, więc reszta pewnie jest podobna. Wszystkie otwory w podłodze bagażnika są tylko zaslepione i zamalowane, wystarczy je przebic śrubokrętem. Instalacji nie można wpinac bezpośrednio pod światła bo będzie wyświetlało błedy na infocenter. W Kappie sw jest kostka (w bagażniku , przy prawym nadkolu) pod którą podłacza się moduł haka. Koszt takiego modułu ok. 200PLN. Ja zamiast modułu zastosowałem 3 przekażniki, i też wszystko działa - koszt ok.30 PLN.
Ojciec michala1045.

- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
- Lancia Phedra 2,0 jtd 2004 - była
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250 1965 - mój rocznik :D
- Dodge Grand Caravan 3,3 2007

Awatar użytkownika
Piszczyk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 915
Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie

Re: Thema - hak - gdzie wpiąć?

Post autor: Piszczyk » 02 sie 2010, 21:55

co do montażu mechanicznego się zgodzę - są zaślepki i tyle
ale co do elektryki to instrukcja użytkownika dla themy nie podaje konieczności
(ani jako alternatywę) zastosowania modułu czyli przekaźników
jest tylko informacja (opis + rysunek) że podłączeń należy dokonać bezpośrednio w skrzynce bezpieczników
a przerywacz kierunkowskazów należy zamienić na przystosowany do "zwiększonego obciążenia"
(zamiast 2 x 21W na 3 x21W)
jak dorwę skaner albo znajdę w necie tą stronę z instrukcji to wrzucę
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...

jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992   w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000   holownik
HiLux 3.0d `2007   służbowy
Thesis 3,0V6 `2002   żony
Thema 2,8 PRV   powrót do przeszłości

Awatar użytkownika
paszczak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 153
Rejestracja: 01 maja 2007, 0:00
Lokalizacja: Radom

Re: Thema - hak - gdzie wpiąć?

Post autor: paszczak » 02 sie 2010, 23:23

Oooo..... Strona z instrukcji (z rysunkiem, to to, co tygrysy lubią najbardziej). Gdyby tak się znalazła...


Ale skoro nie ma kostki przewidzianej do tego celu, to równie dobrze mogę się wpinać w wiązki i ew. stosować przekaźniki.... Jak to rozwiązałeś? Doprowadziłeś nowe, główne zasilanie?

Awatar użytkownika
Gepard
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1105
Rejestracja: 26 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Thema - hak - gdzie wpiąć?

Post autor: Gepard » 03 sie 2010, 1:16

Chyba niewiele Ci pomogę, bo zasilanie wziąłem (o ile pamiętam) właśnie z tej kostki .
Ojciec michala1045.

- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
- Lancia Phedra 2,0 jtd 2004 - była
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250 1965 - mój rocznik :D
- Dodge Grand Caravan 3,3 2007

Awatar użytkownika
Piszczyk
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 915
Rejestracja: 19 sie 2007, 0:00
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie

Re: Thema - hak - gdzie wpiąć?

Post autor: Piszczyk » 05 sie 2010, 8:06

Obrazek

Obrazek

niestety (dla niektórych :lol: ) wersja niemieckojęzyczna
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...

jest :
DELTA I 1.6 GTi.e.`1992   w remoncie
AR166 2,5 V6 `2000   holownik
HiLux 3.0d `2007   służbowy
Thesis 3,0V6 `2002   żony
Thema 2,8 PRV   powrót do przeszłości

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”