Ponieważ nie odezwał się żaden właściciel Themy, podpowiem jak to wygląda w Kappie SW. Oryginalny hak jest ten sam co do Themy, więc reszta pewnie jest podobna. Wszystkie otwory w podłodze bagażnika są tylko zaslepione i zamalowane, wystarczy je przebic śrubokrętem. Instalacji nie można wpinac bezpośrednio pod światła bo będzie wyświetlało błedy na infocenter. W Kappie sw jest kostka (w bagażniku , przy prawym nadkolu) pod którą podłacza się moduł haka. Koszt takiego modułu ok. 200PLN. Ja zamiast modułu zastosowałem 3 przekażniki, i też wszystko działa - koszt ok.30 PLN.
_________________
Ojciec michala1045.
-
Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
-
Y 1.2 16V 1997 - była żony.
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Lancia Phedra Emblema 2,0 jtd
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250, 1965 - mój rocznik
