Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 25 lut 2018, 16:33

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 31 lip 2010, 21:11 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2007, 00:00
Posty: 58
Lokalizacja: Radom
Witam.
Jak w temacie, posiadam hak od themy ( nie wiem czy oryginał, ale chyba tak, bo na tabliczce wybito napis Lancia Thema)

Moje pytanie: czy w bagażniku jest jakaś kostka z wyprowadzonymi przewodami pod elektrykę haka - (a jeśli tak to gdzie jej szukać)? Czy raczej nie przewidywano do tego samochodu haka i trzeba łapać napięcia z wiązek?

No i czy w ogóle są jakieś otwory montażowe do haka i tylko przykręcam, czy trzeba sobie wiercić samemu?

Wszystkie informacje na ten temat mile widziane.

Marcin


Na górę
Post: 02 sie 2010, 03:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 00:00
Posty: 801
Lokalizacja: Łódź
Ponieważ nie odezwał się żaden właściciel Themy, podpowiem jak to wygląda w Kappie SW. Oryginalny hak jest ten sam co do Themy, więc reszta pewnie jest podobna. Wszystkie otwory w podłodze bagażnika są tylko zaslepione i zamalowane, wystarczy je przebic śrubokrętem. Instalacji nie można wpinac bezpośrednio pod światła bo będzie wyświetlało błedy na infocenter. W Kappie sw jest kostka (w bagażniku , przy prawym nadkolu) pod którą podłacza się moduł haka. Koszt takiego modułu ok. 200PLN. Ja zamiast modułu zastosowałem 3 przekażniki, i też wszystko działa - koszt ok.30 PLN.

_________________
Ojciec michala1045.

- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Lancia Phedra Emblema 2,0 jtd
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250, 1965 - mój rocznik :D


Na górę
Post: 02 sie 2010, 21:55 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2007, 00:00
Posty: 883
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie
co do montażu mechanicznego się zgodzę - są zaślepki i tyle
ale co do elektryki to instrukcja użytkownika dla themy nie podaje konieczności
(ani jako alternatywę) zastosowania modułu czyli przekaźników
jest tylko informacja (opis + rysunek) że podłączeń należy dokonać bezpośrednio w skrzynce bezpieczników
a przerywacz kierunkowskazów należy zamienić na przystosowany do "zwiększonego obciążenia"
(zamiast 2 x 21W na 3 x21W)
jak dorwę skaner albo znajdę w necie tą stronę z instrukcji to wrzucę

_________________
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
:DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 + AR166 2,5 V6 `2000 + AR147 1,6 TS `2002 + AR156SW 2,4JTDm `2005

blokady rozrządu HP do 1,6 16V silnik 182 B6.000
blokady rozrządu HP do busso v6
potrzebujesz ? napisz PW


Na górę
Post: 02 sie 2010, 23:23 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2007, 00:00
Posty: 58
Lokalizacja: Radom
Oooo..... Strona z instrukcji (z rysunkiem, to to, co tygrysy lubią najbardziej). Gdyby tak się znalazła...


Ale skoro nie ma kostki przewidzianej do tego celu, to równie dobrze mogę się wpinać w wiązki i ew. stosować przekaźniki.... Jak to rozwiązałeś? Doprowadziłeś nowe, główne zasilanie?


Na górę
Post: 03 sie 2010, 01:16 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 00:00
Posty: 801
Lokalizacja: Łódź
Chyba niewiele Ci pomogę, bo zasilanie wziąłem (o ile pamiętam) właśnie z tej kostki .

_________________
Ojciec michala1045.

- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Lancia Phedra Emblema 2,0 jtd
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250, 1965 - mój rocznik :D


Na górę
Post: 05 sie 2010, 08:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2007, 00:00
Posty: 883
Imię: Rafał
Lokalizacja: opole lubelskie
Obrazek

Obrazek

niestety (dla niektórych :lol: ) wersja niemieckojęzyczna

_________________
...niewykonalność jakiegoś zadania jest tymczasowa i spowodowana jedynie złym doborem narzędzi...
:DELTA I 1.6 GTi.e.`1992 + AR166 2,5 V6 `2000 + AR147 1,6 TS `2002 + AR156SW 2,4JTDm `2005

blokady rozrządu HP do 1,6 16V silnik 182 B6.000
blokady rozrządu HP do busso v6
potrzebujesz ? napisz PW


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]