Thema - Duże spalanie

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Thema - Duże spalanie

Post autor: Mariusz91 » 29 lis 2010, 21:44

Byłem dzisiaj zmierzyć ciśnienie paliwa, by wreszcie zwalczyć to kosmiczne spalanie. Wykonałem pomiary:

1. Po przekręceniu kluczyka w pozycje MAR(pompa pompuje tylko przez chwilę) - Dobija do 3.35 Bar i od razu po wyłączeniu pompy ciśnienie spada do 0
2. Po odpaleniu na wolnych obrotach ciśnienie wynosiło 2.95, na wysokich rosło do 3.7
3. Po odłączeniu podciśnienia z regulatora paliwa na wolnych obrotach 3.4 na wysokich 3.4 więc bez różnicy

Podejrzenie padło na regulator ciśnienia paliwa, bądź lejące wtryski.

Sprawdziłem więc ciśnienie w układzie odłączając z układu całkiem regulator ciśnienia paliwa.

1. Zaślepiłem wyjście z listwy wtryskowej, podbiłem pompą ciśnienie do 5 Barów. Ciśnienie BARDZO powoli spadało po ok 30 minutach doszło do 2.5 i tak już zostało.

Uważam że do wymiany jest regulator ciśnienia paliwa bo wtryski na lejące nie wyglądają. Moje pytanie jest teraz takie... czy szukać oryginalnego (mam używkę do wzięcia za 100 zł) Czy może kupić "tuningowy" z manometrem i możliwością ustawiania ciśnienia na listwie?
Coś tego typu:

Regulator ciśnienia Allegro

Awatar użytkownika
Lancista
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 121
Rejestracja: 10 lut 2009, 0:00
Lokalizacja: 21,020*E 52,259*N

Re: Thema - Duże spalanie

Post autor: Lancista » 29 lis 2010, 22:43

jak będziesz się bawił w używane to ja też mam używkę do 16 jak będziez chciał to pw albo dzwoń
Jest MDO 06' 2,2 TDCI Ghia, Junak M10 z wózkiem, Suzuki GS500, Aprilia Scarabeo
Były Croma 87' 2.0 8V CHT, Croma 89' 2.0 8V ie, LT 91' 2.0 16V LE SW, LT 93' 3.0 V6 LS SW 2 szt.
Zostały mi papiery na LT 3.0 V6 93r. jak by ktoś chciał.
Piotrek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”