Thema - problem przy wymianie rozrusznika

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Thema - problem przy wymianie rozrusznika

Post autor: Lukasz_TG » 07 lip 2011, 19:20

Witam

Problem tyczy Themy 16v Turbo 1991r. Zdziwił mnie elektromagnes rozrusznika, idą do niego dwa kable zakonczone konektorami żenskimi, jeden wiadomo podaje napięcie na cewke, natomiast za co odpowiada ten drugi?

Pozdrawiam
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

argenta67

Re: Thema - problem przy wymianie rozrusznika

Post autor: argenta67 » 14 lip 2011, 19:44

Lukasz_TG pisze:Witam

Problem tyczy Themy 16v Turbo 1991r. Zdziwił mnie elektromagnes rozrusznika, idą do niego dwa kable zakonczone konektorami żenskimi, jeden wiadomo podaje napięcie na cewke, natomiast za co odpowiada ten drugi?

Pozdrawiam
No popatrz :hmmm: nikt nic nie wie :noco: a to takie wiekowe auto.

Awatar użytkownika
Krissu1980
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 418
Rejestracja: 13 kwie 2008, 0:00
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Re: Thema - problem przy wymianie rozrusznika

Post autor: Krissu1980 » 14 lip 2011, 20:14

Obstawiam, że jeden do sterowania rozrusznika, a drugi idzie do instalacji do wzmocnienia zasilania przy rozruchu

argenta67

Re: Thema - problem przy wymianie rozrusznika

Post autor: argenta67 » 14 lip 2011, 20:48

Krissu1980 pisze:Obstawiam, że jeden do sterowania rozrusznika, a drugi idzie do instalacji do wzmocnienia zasilania przy rozruchu
: brawa : : brawa : No znalazł się ktoś kto podniósł morale Forum :lol: , podczas uruchamiania kostka stacyjki odcina obwód zapłonu i wtedy ten przewód przejmuje rolę zasilania paliwa i zapłonu czyli w czasie uruchamiania pracuje tylko obwód potrzebny do uruchomienia silnika : ok2 :

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”