Thema 2.0 i.e. - co to za sterownik?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 54
- Rejestracja: 31 paź 2008, 0:00
- Lokalizacja: Rzeszów
Thema 2.0 i.e. - co to za sterownik?
Witam. Nabyłem ostatnio Lancie Themę 2.0 ie '91r .Moje pytanie: w instrukcji piszą, że siedzi tam sterownik o symbolach 0.280.000.324 a u mnie jest 0.280.000.350 , moduł zapłonowy MED 420 A. Jaka to różnica ?
Ostatnio zmieniony 23 lip 2012, 19:13 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Co to za sterownik
To jest iE 8v ? były 4 wersje 8V 0.280.000.350 to sterownik wtrysku paliwa a MED zapłonu.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 54
- Rejestracja: 31 paź 2008, 0:00
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Thema 2.0 i.e. - co to za sterownik?
To wiem.Chodzi mi o różnice między nimi.
Re: Thema 2.0 i.e. - co to za sterownik?
Zaryzykuję tezę, ponieważ pewności nie mam, że ten pierwszy to wersja bez sondy lambdy.
Themy nie miałem, ale w domu były 3 Cromy swego czasu i tak mi się kojarzą te symbole.
Tymbardziej że wersja Turbo ie w Cromie bez lambdy była 0.280.000.325, a z lambdą 0.280.000.351
A jaka instrukcja Ci zasugerowała, że powinieneś mieć 0.280.000.324???Bo wersje bez lambdy to raczej pierwsze roczniki,86-88, 91 rok to już raczej odpada, chyba że jakaś specyficzna wersja np na jakiś kraj...zresztą jeśli jesteś pewien, że w oryginale był 0.280.000.324 to sprawdzenie, czy jest lambda i kat potwierdzi, lub zaprzeczy mojej podpowiedzi.
Te Jetronic'i to proste układy, może być tak że 350 działa na instalacji 324 mimo, że lambdy nie ma...pin jest wolny, traktuje to jako zero, korekty dużej nie zrobi, bo nie ma możliwości adaptacyjnych.
Zapewne te dwa sterowniki, o które pytasz fabrycznie wychodziły z innymi przepływomierzami(różnica numeracji Boscha). Masz przepływomierz o końcówce 102 może???
Themy nie miałem, ale w domu były 3 Cromy swego czasu i tak mi się kojarzą te symbole.
Tymbardziej że wersja Turbo ie w Cromie bez lambdy była 0.280.000.325, a z lambdą 0.280.000.351
A jaka instrukcja Ci zasugerowała, że powinieneś mieć 0.280.000.324???Bo wersje bez lambdy to raczej pierwsze roczniki,86-88, 91 rok to już raczej odpada, chyba że jakaś specyficzna wersja np na jakiś kraj...zresztą jeśli jesteś pewien, że w oryginale był 0.280.000.324 to sprawdzenie, czy jest lambda i kat potwierdzi, lub zaprzeczy mojej podpowiedzi.
Te Jetronic'i to proste układy, może być tak że 350 działa na instalacji 324 mimo, że lambdy nie ma...pin jest wolny, traktuje to jako zero, korekty dużej nie zrobi, bo nie ma możliwości adaptacyjnych.
Zapewne te dwa sterowniki, o które pytasz fabrycznie wychodziły z innymi przepływomierzami(różnica numeracji Boscha). Masz przepływomierz o końcówce 102 może???
---------------------------------------