Thema 2.0 i.e. - co to za sterownik?

marek-marek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 54
Rejestracja: 31 paź 2008, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów

Thema 2.0 i.e. - co to za sterownik?

Post autor: marek-marek » 23 lip 2012, 15:49

Witam. Nabyłem ostatnio Lancie Themę 2.0 ie '91r .Moje pytanie: w instrukcji piszą, że siedzi tam sterownik o symbolach 0.280.000.324 a u mnie jest 0.280.000.350 , moduł zapłonowy MED 420 A. Jaka to różnica ?
Ostatnio zmieniony 23 lip 2012, 19:13 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2136
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Co to za sterownik

Post autor: Lukasz_TG » 23 lip 2012, 18:37

To jest iE 8v ? były 4 wersje 8V 0.280.000.350 to sterownik wtrysku paliwa a MED zapłonu.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)

marek-marek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 54
Rejestracja: 31 paź 2008, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Thema 2.0 i.e. - co to za sterownik?

Post autor: marek-marek » 24 lip 2012, 9:25

To wiem.Chodzi mi o różnice między nimi.

Awatar użytkownika
NOWY84
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 181
Rejestracja: 05 maja 2007, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Thema 2.0 i.e. - co to za sterownik?

Post autor: NOWY84 » 26 lip 2012, 0:07

Zaryzykuję tezę, ponieważ pewności nie mam, że ten pierwszy to wersja bez sondy lambdy.
Themy nie miałem, ale w domu były 3 Cromy swego czasu i tak mi się kojarzą te symbole.
Tymbardziej że wersja Turbo ie w Cromie bez lambdy była 0.280.000.325, a z lambdą 0.280.000.351
A jaka instrukcja Ci zasugerowała, że powinieneś mieć 0.280.000.324???Bo wersje bez lambdy to raczej pierwsze roczniki,86-88, 91 rok to już raczej odpada, chyba że jakaś specyficzna wersja np na jakiś kraj...zresztą jeśli jesteś pewien, że w oryginale był 0.280.000.324 to sprawdzenie, czy jest lambda i kat potwierdzi, lub zaprzeczy mojej podpowiedzi.
Te Jetronic'i to proste układy, może być tak że 350 działa na instalacji 324 mimo, że lambdy nie ma...pin jest wolny, traktuje to jako zero, korekty dużej nie zrobi, bo nie ma możliwości adaptacyjnych.
Zapewne te dwa sterowniki, o które pytasz fabrycznie wychodziły z innymi przepływomierzami(różnica numeracji Boscha). Masz przepływomierz o końcówce 102 może???
---------------------------------------

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”