Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 maja 2018, 18:36

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 31 maja 2012, 19:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2011, 13:25
Posty: 57
Imię: Miro
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Witam wszystkich, chcę zrobić swapa silnika jak w temacie. Wiem że wiele osób może być sceptycznie nastawiona do tego, lecz mam czas i przede wszystkim $$ by zainwestować w to, a że lubię takie rzeźby więc dla mnie to będzie przyjemność :P Mam pytanie najlepiej jakie 2.0 turbo wybrać, czy z lancii która wychodziła z tym silnikiem czy można zaadoptować silnik z fiata coupe 2.0T, jakie mógłbym mieć problemy w elektryce bo oto rozbija się wszystko tak naprawdę, proszę o jakieś rady w tym temacie jeśli ktoś jest zorientowany w temacie. No chyba że jest ktoś w stanie mi podsunąć pomysł na genialne podniesienie mocy w TDs :D

_________________
Lancia Thema TURBO DS 2500 STATION WAGON LE USA


Ostatnio zmieniony 31 maja 2012, 21:16 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Prosimy tytułować zgodnie z zasadami!!!Poprawiłem.


Na górę
Post: 31 maja 2012, 22:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5209
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
A nie lepiej wrzucić 2.4 JTD? Albo nowsze JTDm 200ps? ;)
Da się w ogóle przerejestrować zmianę z on na pb? Gdzieś słyszałem że jakieś problemy z tym są :roll:

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Post: 31 maja 2012, 22:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2011, 13:25
Posty: 57
Imię: Miro
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Ale przy nowszym silniku będzie ciężko z elektryka i połączeniem wszystkiego. Z tego co ja wiem problemu z on na pb nie powinno być bo znam parę osób u siebie w wichurze co tak zrobiło i no problemo :)

_________________
Lancia Thema TURBO DS 2500 STATION WAGON LE USA


Na górę
Post: 01 cze 2012, 09:56 
Offline
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2007, 00:00
Posty: 997
Imię: Paweł
Lokalizacja: Zagórze k/Zielonej Góry
Zmiana tego diesla na benzynę czy na nowszego diesla, to taka sama kombinacja.
I tu i tu multum kabli dojdzie. Nie głupio by było mić w Themie 200 konnego diesla :D

_________________
Fiat Croma MKI 3.0 V6 '87, Lancia Thema SW MKIII 3.0V6 LS upgraded to LX '92, Range Rover P38 2.5 DT '98
Fundacja pomocy owczarkom podhalańskim BONO


Na górę
Post: 01 cze 2012, 18:49 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Swap na nowego jtd to kosmiczna kasa i kosmiczne problemy, w większości są na can-ie i niewiele osób podejmie się przełożenia elektroniki.

Co do 16vt nawet z FC to się mylicie, bo jest to dość prosty swap, wiązka elektryczna jest prosta i łatwa do podłączenia nawet w innym aucie.


Na górę
Post: 01 cze 2012, 22:11 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2076
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Hmm ciekawy temat, jak rzeka. Jedyne co da sie zrobić bez problemów to wpakować 16VT. Problem w tym, że sam silnik nam nie wystarczy. Potrzebujemy całe auto jako dawce, a to już nie takie proste. Kategorycznie odradzam silnika 16VT z Themy o mocy 177 km i 181 km Pozostałe 16 VT czyli Thema 201 km, Kappa 205 km, Delta 186 km, FC 190 km. Mogą być

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
Post: 01 cze 2012, 23:34 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2007, 00:00
Posty: 2556
Skype: dejv667ukp
Imię: Dawid
Lokalizacja: Brachttal
Ewentualnie kupić całą Cromę turbo. Wszystko powinno dość dobrze pasować a potencjał silnika jest niewiele mniejszy niż 16vT.

Swoją drogą mam cały napęd łącznie z kołyską - tyle że jestem zbyt daleko żeby się opłaciło po to jechać.

viva la macchina!


Na górę
Post: 02 cze 2012, 07:29 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Posty: 2641
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Cytuj:
Witam wszystkich, chcę zrobić swapa silnika jak w temacie. Wiem że wiele osób może być sceptycznie nastawiona do tego, lecz mam czas i przede wszystkim $$ by zainwestować w to, a że lubię takie rzeźby więc dla mnie to będzie przyjemność :P Mam pytanie najlepiej jakie 2.0 turbo wybrać, czy z lancii która wychodziła z tym silnikiem czy można zaadoptować silnik z fiata coupe 2.0T, jakie mógłbym mieć problemy w elektryce bo oto rozbija się wszystko tak naprawdę, proszę o jakieś rady w tym temacie jeśli ktoś jest zorientowany w temacie. No chyba że jest ktoś w stanie mi podsunąć pomysł na genialne podniesienie mocy w TDs :D
Problemy są zawsze ,ale nie aż tak straszne.
Musisz mieć motor z wiązka,sterownik ,licznik,pompkę paliwa zewnętrzną i reszta to mała zabawa .Ława silnika jest ta sama tylko poduszki delikatniejsze .Jeśli się zdecydujesz na taka zabawę to kupuj komplet -motor -skrzynia-półosie :D

_________________
:lol: : gafa : :bitwa:


Na górę
Post: 02 cze 2012, 08:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5209
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
Cytuj:
Swap na nowego jtd to kosmiczna kasa i kosmiczne problemy, w większości są na can-ie i niewiele osób podejmie się przełożenia elektroniki.

Co do 16vt nawet z FC to się mylicie, bo jest to dość prosty swap, wiązka elektryczna jest prosta i łatwa do podłączenia nawet w innym aucie.
Swap na 16vt też nie będzie zbyt tani, pasuje od razu motor rozebrać i zrobić remont bo nie sądzę żeby dało się jeszcze kupić 16vt "na lata" :roll:

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Post: 02 cze 2012, 11:19 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2011, 13:25
Posty: 57
Imię: Miro
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Dziękuje za rady, swap już jest w planach, lecz najtrudniejszą rzecza jak wspomnieliście będzie cała croma na czesci, jestem jak narazie w trakcie poszukiwan, jak sie nie uda nic w polsce bede sie staral sciagnac zza granicy jakiegos rozbitka bez praw do rejestracji :P Co do remontuy silnika tez sie od razu nad tym zastanawialem, powiedzcie mi ile moze kosztowac kompletny remont takiego silnika?

_________________
Lancia Thema TURBO DS 2500 STATION WAGON LE USA


Na górę
Post: 02 cze 2012, 11:31 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Posty: 2641
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
jesli 2.16 turbo to na cacy około 7 tys
raczej poszukaj czegoś na chodzie co by nie pakować sie remonty -to zawsze zdążysz zrobić

_________________
:lol: : gafa : :bitwa:


Na górę
Post: 02 cze 2012, 11:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5209
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
7 tys? Nie ma opcji.
Liczyłem sobie to kiedyś, turbo też pewnie by trzeba było zrobić, wałki trochę kosztują, kute tłoki ok 2000zł, rozrządy itp pierdółki- 9-10tys zł.

Mam cały zestaw na swapa z Delty 2.0 16vt.

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Post: 02 cze 2012, 11:52 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2011, 13:25
Posty: 57
Imię: Miro
Lokalizacja: Tarnobrzeg
To jednak lepiej poszukac czegos zadbanego :P bynajmniej narazie :D
a czy z delty bedzie wszystko pasowalo? a co z elektryka?

_________________
Lancia Thema TURBO DS 2500 STATION WAGON LE USA


Na górę
Post: 02 cze 2012, 11:59 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Posty: 2641
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie
Cytuj:
7 tys? Nie ma opcji.
Liczyłem sobie to kiedyś, turbo też pewnie by trzeba było zrobić, wałki trochę kosztują, kute tłoki ok 2000zł, rozrządy itp pierdółki- 9-10tys zł.

Mam cały zestaw na swapa z Delty 2.0 16vt.
nie liczyłem osprzętu tylko motor.
Cytuj:
To jednak lepiej poszukac czegos zadbanego :P bynajmniej narazie :D
a czy z delty bedzie wszystko pasowalo? a co z elektryka?
elektryk okiełzna Ci to w kilka godzin -wyzej napisałem co musisz mieć

_________________
:lol: : gafa : :bitwa:


Na górę
Post: 02 cze 2012, 12:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2006, 00:00
Posty: 5209
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów
Cytuj:
To jednak lepiej poszukac czegos zadbanego :P bynajmniej narazie :D
a czy z delty bedzie wszystko pasowalo? a co z elektryka?
A w jaki sposób stwierdzisz czy motor jest zadbany? :roll:
Cytuj:
Cytuj:
7 tys? Nie ma opcji.
Liczyłem sobie to kiedyś, turbo też pewnie by trzeba było zrobić, wałki trochę kosztują, kute tłoki ok 2000zł, rozrządy itp pierdółki- 9-10tys zł.

Mam cały zestaw na swapa z Delty 2.0 16vt.
nie liczyłem osprzętu tylko motor
Czyli co? Silnik zrobi i założy stare turbo i rozrząd? Jeśli już liczymy to liczmy wszystko ;)

_________________
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v, Delta 2.0 16v Turbo na części
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu
Jest:
Fiat Doblo + Lancia Lybra Emblema


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]