Thema - problem z hamulcami

Anonymous

Thema - problem z hamulcami

Post autor: Anonymous » 17 kwie 2006, 17:25

witam wzsystkich problem mam z chamulcami i to dosc powarzny robilem go juz kilka krotnie i nic napisze o tym po kolei jezdzac samochodem naciskajac kilka krotnie chamulec blokowalo mi przednie kolo lewe po jakims czasie puszczalo postanowilem sie za to wziasc wiec wyciagnolem wszystkie tloczki wlacznie z tylnymi byly wypolerowane na blysk nowe uszcelniacze myslalem ze pomoze niestety to samo i to samo kolo wkoncu wymienilem pompe chamulcowa i serwo bo juz nie moglem nie na nowe bylo uzywane i niestety to samo teraz to jagby wszystkie chamulce blokowalo bes chamowania sam pedal chamulca puchnie i sie blokuja chamulce jak ktos wie co to moze byc to prosze o pomoc bo juz nie daje z tym rady acha jeszce jedno z tylu mam urwany odpowiecznik moze to jest przyczyna tego.

Anonymous

Odp: THEMA -PROBLEM Z HAMULCAMI

Post autor: Anonymous » 17 kwie 2006, 19:57

Przewody elestyczne, przynajmniej u mnie w dedrze tak było. Popatrz czy podczas pompowania hamulcem nie pęcznieją ani nie skręcają się(nawet jak się minimalnie skręca, to jest to). W moejej tak blokował(w jednym kole), że auto zamiast 12l/100km paliło 20l/100km

Awatar użytkownika
wujek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 958
Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00

Thema - problem z hamulcami

Post autor: wujek » 17 kwie 2006, 20:57

Witam,
Czy tłoczek w lewym, przednim zacisku, dawał się wcisnąć w miarę lekko?
Czy zacisk lekko pływa na prowadnicach w jarzmie? Czy sworznie nie są pordzewiałe, z wżerami? Czy klocki nie blokują w jarzmie? Czy tarcza jest gładka, nie łapie fioletowego odcienia?
Gdy ułamany odpowietrznik to awaryjnie mozna odpowietrzyć zacisk luzując przewód hamulcowy (lekkie wykręcenie z zacisku), ale to tylko awaryjnie.
Pozdrawiam
PS
Opowietrzanie zaczynasz od zacisku najbardziej odległego od pompy (prawy tył), następnie bliższe (lewy tył, prawy przód, lewy przód).
A szczelinę dystansową tłok pompy-serwo ustawiłeś? Tam musi być luz, w przeciwnym wypadku zablokujesz hamulce "na amen".

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”