Thema - zawieszenie gwintowane?

Awatar użytkownika
Cromik
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 997
Rejestracja: 16 sty 2007, 0:00
Imię: Paweł
Lokalizacja: Zagórze k/Zielonej Góry
Kontakt:

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: Cromik » 29 maja 2013, 14:41

Ale wa jakim celu zdejmowac zawieszenie do regulacji wysokości?
Fiat Croma MKI 3.0 V6 '87, Lancia Thema SW MKIII 3.0V6 LS upgraded to LX '92, Range Rover P38 2.5 DT '98
Fundacja pomocy owczarkom podhalańskim BONO

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Odp: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: Mariusz91 » 29 maja 2013, 21:29

dawidson pisze:B4 to zamiennik dla serii. Wychodzi drogo i bez rewelacji. Polecam B6 a jeszcze lepiej B8.
Nie tak do końca. B4 jest zamiennikiem, ale nie co twardszym w stosunku do serii. Miałem porównanie do kilku innych amorów i to jest fakt. B6 i B8 nie było dostępne, a przynajmniej nie znalazłem jak szukałem amorów.

Pozdrawiam!

dawidson

Odp: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: dawidson » 29 maja 2013, 23:06

Moim zdaniem B4 się zwyczajnie nie opłaca.

Szukaj w katalogu czegoś co ma identyczne zawieszenie. Np do Delty HF katalog nic nie ma a do Coupe turbo już tak. Powód? Delta jest homologowana z wyższym o 60kg max naciskiem na oś.

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: Mariusz91 » 29 maja 2013, 23:32

Taki zestaw mam już założony i taczki są straszne, więc raczej nie będę już drążył tego dalej, Thema na tor się nie nadaje ;)
Jakby poszukał po autach z podobnym amorem może i by się coś znalazło, pytanie tylko czy jest sens. Mnie zastanawia na ile utwardzało auto ASC w Themie niestety nie miałem okazji taką jechać :(

dawidson

Odp: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: dawidson » 30 maja 2013, 0:26

W Delcie ASC daje efekt praktycznie taki sam jak Eibach+B6. Bierz też poprawkę na to, że opony też robią swoje. Np u mnie różnica w komforcie między zimową 15" i letnią 16" jest kolosalna.

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2735
Rejestracja: 08 cze 2007, 0:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Odp: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: Mariusz91 » 30 maja 2013, 0:59

dawidson pisze:...u mnie różnica w komforcie między zimową 15" i letnią 16" jest kolosalna.

http://www.delta-HF.com
Jasna sprawa :D

dawidson

Odp: Thema - zawieszenie gwintowane?

Post autor: dawidson » 30 maja 2013, 2:33

Mariusz91 pisze:
dawidson pisze:...u mnie różnica w komforcie między zimową 15" i letnią 16" jest kolosalna.

http://www.delta-HF.com
Jasna sprawa :D
Wbrew pozorom różnica w rozmiarze jest mała: 205/50R15 vs 205/45R16. Po prostu na lato mam opony o bardzo twardej ściance bocznej i to zabija cały komfort.
Chodzi mi tylko o to, że nie da się stwierdzić jak będzie nie rozpatrując układu jezdnego jako całości.

Z drugiej strony jeśli zależy Ci na poprawie prowadzenia to zamontuj rozpórki. Założenie kompletu (dół+góra) BARDZO poprawia prowadzenie samochodu - szczególnie tak starego jak Thema.

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”