Witam, jak w temacie:
1. pali bezpiecznik 20A Servizzi (drugi wiersz od góry i 3-i od prawej)
2. alarm wchodzi w tryb kradzieży
3. silnik nie odpala
4. słychac klikanie przekaźnika nad nogami pasażera- jrest tam jakieś czerwone chol wo oznaczone TRW Sipea 2611 12V D i to z niego klika.
5. po wywleczeniu panela bezpieczników w górnej 3-ej białej licząc od lewej kostce jest nadpalony kabel koloru czarno-czerwonego który do immobilisera.
Ma ktoś jakieś pomysły albo się z tym spotkał?
Zaraz mnie rozerwie
Thema - porąbała się elektryka
Thema - porąbała się elektryka
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Thema - porąbała się elektryka
Widzę że temat jak dotąd niezbadany,
Musiałem dezaktywować alarm, a bezpiecznik raz jest Ok a raz go pali na wyłączonym wszystkim. Wygląda na przetarty kabel, więc czeka mnie wypruwanie wiązki aż znajdę. Może to zasilanie od awaryjnych (przełącznik też wygląda na przypalony) a nie działają.
Musiałem dezaktywować alarm, a bezpiecznik raz jest Ok a raz go pali na wyłączonym wszystkim. Wygląda na przetarty kabel, więc czeka mnie wypruwanie wiązki aż znajdę. Może to zasilanie od awaryjnych (przełącznik też wygląda na przypalony) a nie działają.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
- NajMlodszyM
- Forumowicz/ka
- Posty: 408
- Rejestracja: 18 paź 2006, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Poręba Wielka/Gdańsk