Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Awatar użytkownika
Windforce
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 687
Rejestracja: 12 lut 2007, 00:00
Lokalizacja: Łęki/Kraków

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: Windforce » 23 gru 2011, 22:11

Jak można rozrząd źle ustawić :/ chyba ze odpaliali na popych z 2giego biegu. Jakiedys odpalalem z 3 i jak mnie szarpnelo to myslalem ze po silniku ale na szczesnie nic sie nie stalo.

No to super że śmiga

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2705
Rejestracja: 08 cze 2007, 00:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: Mariusz91 » 23 gru 2011, 22:46

Ale z im wyższego biegu odpalasz tym mniejsze jest szarpnięcie dla silnika ;)

Awatar użytkownika
mediamobil
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 04 gru 2011, 13:25
Imię: Miro
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: mediamobil » 23 gru 2011, 22:56

Widocznie tak musiało być skoro rozrząd przeskoczył, zobaczymy co będzie po regulacji :P Teraz udało mi się osiągnąć 185 km/h według GPS, dobry wynik czy nie bardzo?
Lancia Thema TURBO DS 2500 STATION WAGON LE USA

Awatar użytkownika
Windforce
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 687
Rejestracja: 12 lut 2007, 00:00
Lokalizacja: Łęki/Kraków

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: Windforce » 23 gru 2011, 23:00

Bardzo dobry, ja moja lancia zrobilem 193 wg licznika.
Tak wiem ze im wyzszy tym lepiej... dlatego myslalem ze 3 bieg wystarczy a tu dupnelo niezle. Ale to bylo wtedy -10 i mi sie rozrusznik posypal dlatego olej gesty duże opory itd. Zebatki sie polamaly w rozruszniku przez ten opór właśnie bo ogolnei to mi lancia pali jak zloto w zimie.

Awatar użytkownika
mediamobil
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 57
Rejestracja: 04 gru 2011, 13:25
Imię: Miro
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: mediamobil » 24 gru 2011, 00:14

Według licznika miałem 191-2 coś koło tego, bardzo małe przekłamanie przy tej prędkości. Czyli rezultat podobny można by uznać :) Może po regulacji więcej pójdzie :P hihi :) Ale widok dzisiejszy kierowcy Audi A6 z silnikiem 2,5 td jak go wyprzedzałem bez problemu był rewelacyjny :P Później pojechał za mną i rozmawialiśmy i był w szoku na temat Lancii :P I to o osiągi i wyposażenie :) Miał uboższe niż moja Lancia :) Aż mi się miło zrobiło :P hehe :)
Lancia Thema TURBO DS 2500 STATION WAGON LE USA

Awatar użytkownika
Windforce
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 687
Rejestracja: 12 lut 2007, 00:00
Lokalizacja: Łęki/Kraków

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: Windforce » 24 gru 2011, 00:24

Pewnie. Twoja lancia ma prawie najlepsze wyposażenie jakie wychodziło.
Możliwe jeszcze było:
regulowane zawieszenie
składane zagłówki
i chyba regolowana tylna kanapa (chociaz nie wiem czy to nie mit :) )

A fotele masz elektryczne?

W lancii licznik liczy 5 km do przodu jak wiekszosc aut ( o ile masz oryginalne opony i felgi)

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2705
Rejestracja: 08 cze 2007, 00:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: Mariusz91 » 24 gru 2011, 08:42

Oczywiście że występowała elektrycznie regulowana tylna kanapa. Była podzielona na trzy części, a lewe i prawe siedzisko w raz z oparciem były regulowane, oczywiście niezależnie. A Themie kolegi niestety jeszcze dużo dużo brakuje do pełnej opcji. Thema w pełnej opcji naprawdę robi ogromne wrażenie. Co do mitów to podobno 8.32 ma elektrycznie opuszczane zasłony przeciwsłoneczne 8-O ale jakoś w to wątpie :D
Załączniki
C5744967_10.jpg
C5744967_10.jpg (122.66 KiB) Przejrzano 2997 razy
C5744967_9.jpg
C5744967_9.jpg (128.62 KiB) Przejrzano 2997 razy

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: Lukasz_TG » 27 gru 2011, 08:14

Mariusz91 pisze:Oczywiście że występowała elektrycznie regulowana tylna kanapa. Była podzielona na trzy części, a lewe i prawe siedzisko w raz z oparciem były regulowane, oczywiście niezależnie. A Themie kolegi niestety jeszcze dużo dużo brakuje do pełnej opcji. Thema w pełnej opcji naprawdę robi ogromne wrażenie. Co do mitów to podobno 8.32 ma elektrycznie opuszczane zasłony przeciwsłoneczne 8-O ale jakoś w to wątpie :D
To jest MKII czy mi się wydaje :)
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)

Awatar użytkownika
Windforce
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 687
Rejestracja: 12 lut 2007, 00:00
Lokalizacja: Łęki/Kraków

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: Windforce » 27 gru 2011, 09:09

No brak zapalniczki w tyle czyli tak :)

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2705
Rejestracja: 08 cze 2007, 00:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: Mariusz91 » 27 gru 2011, 12:15

Mk2 tez miały z tylu zapalniczkę wiec to nie jest wyznacznik. Tunel się różni bo w mk3 ma nawiewy czego brakuje w mk2. Ta konkretna to Mk2 16v TURBO LX Chociaż i tak to nie jest jeszcze pełna opcja ;)

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: Lukasz_TG » 27 gru 2011, 12:32

Mariusz91 pisze:Mk2 tez miały z tylu zapalniczkę wiec to nie jest wyznacznik. Tunel się różni bo w mk3 ma nawiewy czego brakuje w mk2. Ta konkretna to Mk2 16v TURBO LX Chociaż i tak to nie jest jeszcze pełna opcja ;)
Żeby jeszcze z tych nawiewów powietrze leciało to by było dobrze :)
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)

Awatar użytkownika
Mariusz91
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2705
Rejestracja: 08 cze 2007, 00:00
Skype: Mariusz8.32
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Kraków

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: Mariusz91 » 27 gru 2011, 12:33

Niestety nie miałem okazji bawić się nawiewami w mk3 więc nie wiem jak to jest w praktyce :D

Awatar użytkownika
Windforce
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 687
Rejestracja: 12 lut 2007, 00:00
Lokalizacja: Łęki/Kraków

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: Windforce » 27 gru 2011, 14:28

Mariusz91 pisze:Mk2 tez miały z tylu zapalniczkę wiec to nie jest wyznacznik. Tunel się różni bo w mk3 ma nawiewy czego brakuje w mk2. Ta konkretna to Mk2 16v TURBO LX Chociaż i tak to nie jest jeszcze pełna opcja ;)
Tak o to mi wlasnie chodzilo... nawiewy z zapalniczką.

Co do nadmuchu z tych kratek... hehe racja jakby dali atrape to by byl ten sam efekt :)

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: Lukasz_TG » 27 gru 2011, 14:38

Heh może założymy temat pt różnice pomiędzy MKII a MKIII :)
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)

Awatar użytkownika
ERWIN 78
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 58
Rejestracja: 03 gru 2011, 13:49
Imię: Bartek
Lokalizacja: WOŁCZYN

Re: Thema 2,5 td - duży problem z elektryka

Postautor: ERWIN 78 » 27 gru 2011, 15:00

: yesyes : Cześć miałem Theme , niech sprawdzą ci wtryski moze któryś leje i dla tego na małym gazie silnik chodzi nie równo . Pozdrawiam : yesyes :


Wróć do „Instalacja elektryczna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość