Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 gru 2018, 1:23

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 10 sie 2016, 13:31 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2014, 12:21
Posty: 128
Skype: aleks.li2
Imię: Aleks
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Witam
Od samego początku użytkowania przeze mnie auta, nie pracują mi wycieraczki w trybie przerywanym, na pierwszym biegu oraz nie wracają do pozycji początkowej. Ma ktoś pomysł jak to zrobić?

_________________
Fiat Uno MKII 1.1 gaźnik
Lancia Thema 2.0 16v- Na części
Lancia Thema 3.0 V6- pozostały po niej wspomnienia
Fiat Uno MKII 1.0 I.E FIRE- pozostały po nim wspomnienia
Obrazek

Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego :)


Na górę
PostDodany: 10 sie 2016, 15:24 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Posty: 4465
Imię: Bartek
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków
Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.

Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
:link:

_________________
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD


Na górę
PostDodany: 10 sie 2016, 18:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2096
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Bichoń pisze:
Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.

Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
:link:
Albo sterownik wycieraczek, lub same jego styki. Jest koło silnika i wygląda jak przekaźnik. Jutro zdjęcie ci moge zrobić.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
PostDodany: 10 sie 2016, 23:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Posty: 2044
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
A tam nie jest podobny(lub taki sam)mechanizm jak w Kappie z tym śmiesznym sprzęgło-czaso-zatrzymywaczem na dźwigni?

Bo jak tak to szukaj w dziale kappa tam jest pokazane co i jak rozebrać i nasmarować.

_________________
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek


Na górę
PostDodany: 11 sie 2016, 2:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2014, 12:21
Posty: 128
Skype: aleks.li2
Imię: Aleks
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Lukasz_TG pisze:
Bichoń pisze:
Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.

Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
:link:
Albo sterownik wycieraczek, lub same jego styki. Jest koło silnika i wygląda jak przekaźnik. Jutro zdjęcie ci moge zrobić.
Byłbym bardzo wdzięczny :D

_________________
Fiat Uno MKII 1.1 gaźnik
Lancia Thema 2.0 16v- Na części
Lancia Thema 3.0 V6- pozostały po niej wspomnienia
Fiat Uno MKII 1.0 I.E FIRE- pozostały po nim wspomnienia
Obrazek

Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego :)


Na górę
PostDodany: 11 sie 2016, 20:09 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2096
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Italianiec pisze:
Lukasz_TG pisze:
Bichoń pisze:
Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.

Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
:link:
Albo sterownik wycieraczek, lub same jego styki. Jest koło silnika i wygląda jak przekaźnik. Jutro zdjęcie ci moge zrobić.
Byłbym bardzo wdzięczny :D
Oto fotki, kiedyś mi ten moduł nawalił i miałem objawy takie, jak u ciebie, ale na początek sprawdz styki tego modułu.
Załącznik:
sterownik2.JPG
sterownik2.JPG [ 217.22 KiB | Przejrzano 2378 razy ]
Załącznik:
sterownik1.JPG
sterownik1.JPG [ 226.35 KiB | Przejrzano 2378 razy ]

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl