Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Awatar użytkownika
Italianiec
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 14 cze 2014, 12:21
Skype: aleks.li2
Imię: Aleks
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Postautor: Italianiec » 10 sie 2016, 13:31

Witam
Od samego początku użytkowania przeze mnie auta, nie pracują mi wycieraczki w trybie przerywanym, na pierwszym biegu oraz nie wracają do pozycji początkowej. Ma ktoś pomysł jak to zrobić?
Fiat Uno MKII 1.1 gaźnik
Lancia Thema 2.0 16v- Na części
Lancia Thema 3.0 V6- pozostały po niej wspomnienia
Fiat Uno MKII 1.0 I.E FIRE- pozostały po nim wspomnienia
Obrazek

Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego :)

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4375
Rejestracja: 09 sie 2007, 00:00
Imię: Bartek
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków

Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Postautor: Bichoń » 10 sie 2016, 15:24

Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.

Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
:link:
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Postautor: Lukasz_TG » 10 sie 2016, 18:48

Bichoń pisze:Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.

Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
:link:
Albo sterownik wycieraczek, lub same jego styki. Jest koło silnika i wygląda jak przekaźnik. Jutro zdjęcie ci moge zrobić.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2029
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontaktowanie:

Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Postautor: marceli » 10 sie 2016, 23:08

A tam nie jest podobny(lub taki sam)mechanizm jak w Kappie z tym śmiesznym sprzęgło-czaso-zatrzymywaczem na dźwigni?

Bo jak tak to szukaj w dziale kappa tam jest pokazane co i jak rozebrać i nasmarować.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
Italianiec
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 124
Rejestracja: 14 cze 2014, 12:21
Skype: aleks.li2
Imię: Aleks
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Postautor: Italianiec » 11 sie 2016, 02:36

Lukasz_TG pisze:
Bichoń pisze:Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.

Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
:link:
Albo sterownik wycieraczek, lub same jego styki. Jest koło silnika i wygląda jak przekaźnik. Jutro zdjęcie ci moge zrobić.
Byłbym bardzo wdzięczny :D
Fiat Uno MKII 1.1 gaźnik
Lancia Thema 2.0 16v- Na części
Lancia Thema 3.0 V6- pozostały po niej wspomnienia
Fiat Uno MKII 1.0 I.E FIRE- pozostały po nim wspomnienia
Obrazek

Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego :)

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: Thema 2.0 4.16v i.e. - problem z wycieraczkami

Postautor: Lukasz_TG » 11 sie 2016, 20:09

Italianiec pisze:
Lukasz_TG pisze:
Bichoń pisze:Mój pomysł jest taki, że problem leży w przerywaczu, który jest przy silniczku wycieraczki. Musisz go rozkręcić i zobaczyć, czy czasem jeden ze styków odpowiadający właśnie za pracę przerywaną i zatrzymywanie się w odpowiedniej pozycji, nie jest uszkodzony.

Tutaj opis podobnego problemu, tyle że przy innej marce samochodu:
:link:
Albo sterownik wycieraczek, lub same jego styki. Jest koło silnika i wygląda jak przekaźnik. Jutro zdjęcie ci moge zrobić.
Byłbym bardzo wdzięczny :D
Oto fotki, kiedyś mi ten moduł nawalił i miałem objawy takie, jak u ciebie, ale na początek sprawdz styki tego modułu.
sterownik2.JPG
sterownik1.JPG
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Wróć do „Instalacja elektryczna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość