Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 wrz 2019, 14:01

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 23 sty 2006, 15:11 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Posty: 2071
Lokalizacja: Warszawa
Pomóżcie - czy ktoś się orientuje czy do Themy 2.0 i.e. turbo (1988, 8v) będą pasowały alternator i katalizator+sonda lambda z Themy 3.0?

_________________
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT


Na górę
PostDodany: 23 sty 2006, 15:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Posty: 947
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
Katalizator na pewno, sonda o ile jest bez podgrzewania rowniez. Co do alternatora to nie wiem, ale mozna sie spodziewac, ze raczej nie, choc trzebaby porownac.

_________________
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS


Na górę
PostDodany: 23 sty 2006, 16:59 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2006, 0:00
Posty: 41
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
alternator jest w kazdym silniku taki sam jedyne czym sie roznia to kolem pasowym co da sie przełozyc.

_________________
LANCIA THEMA 2.8 V6 AUTOMAT
i pozostały już tylko częsci z TD......


Na górę
PostDodany: 23 sty 2006, 17:34 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Posty: 947
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
"BOBER" pisze:
alternator jest w kazdym silniku taki sam jedyne czym sie roznia to kolem pasowym co da sie przełozyc.
Tu bym sie raczej nie zgodzil. Przede wszystkim roznia sie moca (kolem pasowym oczywiscie tez). Silnik 3,0 to V-ka wiec moga wystapic roznice.

http://img231.imageshack.us/img231/9403 ... rv63zz.jpg[/img]
http://img467.imageshack.us/img467/8356 ... v6b6zx.jpg[/img]

_________________
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS


Na górę
PostDodany: 23 sty 2006, 22:06 
Offline
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00
Posty: 958
Witam,
Będą pasowały od Cromy 2.0Tie, od 3.0v6 katalizator ma inne wyjścia (tył na dwururkę), sonda czteroprzewodowa, alternator ma chyba inną obudowę - problem z zamocowaniem.
Pozdrawiam

_________________
Wujek odszedl od nas na zawsze...


Na górę
PostDodany: 24 sty 2006, 7:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Posty: 947
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie
"wujek" pisze:
Witam,
Będą pasowały od Cromy 2.0Tie, od 3.0v6 katalizator ma inne wyjścia (tył na dwururkę), sonda czteroprzewodowa, alternator ma chyba inną obudowę - problem z zamocowaniem.
Pozdrawiam
Teraz sie okazuje, ze ten katalizator ma rowniez dwururke na wejsciu. Walnalem gafe z tym katalizatorem. Wielkie sorki.

http://img15.imageshack.us/img15/3429/k ... rv68px.jpg[/img]

_________________
Lancia Thema III 2.0 i.e.+gaz II gen. (zestaw Lovato LovU2)
Lancia Thema III 2.5 turbo ds LS


Na górę
PostDodany: 24 sty 2006, 18:02 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2006, 0:00
Posty: 41
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
kolega kupił alternator od 2.8 V6 wszystko bylo ok tylko kolo pasowe wymienił i nic wiecej a silnik w cromie ma 2.0 8V.

_________________
LANCIA THEMA 2.8 V6 AUTOMAT
i pozostały już tylko częsci z TD......


Na górę
PostDodany: 24 sty 2006, 18:08 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2006, 0:00
Posty: 41
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=82806199
to jest adres mojej aukcji alternator jest tam na zdjeciu niestety mam tylko takie zdiecie bo cekam na aparwat oddałem na gwarancji

_________________
LANCIA THEMA 2.8 V6 AUTOMAT
i pozostały już tylko częsci z TD......


Na górę
PostDodany: 25 sty 2006, 11:56 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2005, 0:00
Posty: 2071
Lokalizacja: Warszawa
ALternator od V6-tki powinien się zmieścić, muszę sprawdzić tylko jak jest z mocowaniem w mojej 8v i.e.tur - koło pasowe da się zrobić tylko pytanie o ile to pudełko jest mocniejsze :-( nie chciałbym się zacząć dziwić że mi wysiada zapłon :-(

_________________
Pepe le Pew
Lybra SW 2.4 jtd / była Thema i.e. turbo i 2x Delta II HPE 1.8 GT


Na górę
PostDodany: 25 sty 2006, 12:10 
Offline
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2005, 0:00
Posty: 958
Witam,
W Turbo i szestnastce zazwyczaj 90A.
Pozdrawiam

_________________
Wujek odszedl od nas na zawsze...


Na górę
PostDodany: 25 sty 2006, 14:40 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2006, 0:00
Posty: 41
Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
na tabliczce znamionowej tego alternatora jest: N1-14V 37/85A

_________________
LANCIA THEMA 2.8 V6 AUTOMAT
i pozostały już tylko częsci z TD......


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl