Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 paź 2019, 4:14

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 26 paź 2018, 22:29 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 26 paź 2018, 19:37
Posty: 9
Imię: Michał
Witam, jestem nowy na forum :) więc serdecznie witam.

Posiadam AR Giulietta 2017 oraz AR 164 2.0 V6 TB 94r. Chciałbym dołożyć do tego Lancie Theme.

Np taką: https://allegro.pl/ogloszenie/lancia-th ... z6NblKtT9c

Obawiam się tu jednak rzadkości tego auta, braku części zamiennych, awaryjności i utraty wartości większej niż chiński BYG :)
Zastanawiam się też jak z ogólną jakością tego auta i całą prezencją gdyż mam możliwość zwiększenia budżetu dwukrotnie. Skąd więc pomysł ? Auto zawsze mi się podobało :)

Co myślicie ?


Na górę
PostDodany: 26 paź 2018, 22:33 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 26 paź 2018, 19:37
Posty: 9
Imię: Michał
Moja 164 :) https://www.facebook.com/LanciaKlubPols ... =3&theater


Na górę
PostDodany: 27 paź 2018, 0:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Posty: 685
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań
Całkiem niedawno na forum ktoś polecał nową Themę od krewnego czy znajomego.. mniejsza o to.
Auto było oczywiście w stanie igła - chyba pierwszy właściciel, z polskiego salonu, na bieżąco serwisowane itd. itp.
Zwróciłem uwagę na koszty tego serwisowania i to nie były naprawy - tylko taka bieżąca obsługa,
typu wymiana płynów, klocków, wycieraczek, opon.. Wszystko udokumentowane fakturami.
O ile dobrze pamiętam, średnie miesięczne wydatki to około 2.5 tys zł (nie licząc paliwa).
Jak to mawiał klasyk: kto bogatemu zabroni?

Oczywiście kupując auto w takim zadbanym stanie - możesz lać tylko paliwo,
i cieszyć się jazdą przez długi czas - czyli tak dosyć po polsku :)

Kto by nie chciał takiej fury.. ale chyba wszystkie Twoje wątpliwości są słuszne.

_________________
Tipo Suite 1.6 8v A.D.1994 TTT
Phedra Emblema 2.0 16v PB+LPG A.D.2002
Obrazek


Na górę
PostDodany: 27 paź 2018, 12:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Posty: 2424
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie
Na temat Nowej Themy się nie wypowiem bo przejechałem się nią tylko 2 razy (raz nówką w salonie, potem taką 3 letnią).

Mogę powiedzieć tylko na temat Chryslera 300C 5,7 v8 HEMI z 2006 - mam go ponad rok (sprowadzony obity delikatnie ze Szwajcarii) - ma w tej chwili nalatane 273 tyś. Do tej pory główny koszt to paliwo.
Z wymian poszły: komplet hamulców p/t, końcówka i drążek kierowniczy (ale to nie eksploatacja tylko stłuczka - trafił akurat w koło), i kilka żaróweczek w panelu centralnym - tyle z części. A przepraszam jeszcze 300pln na błotnik tylny (bo z uszkodzonym przyjechała ze Szwajcarii i czeka na wymianę).
No i oczywiście eksploatacja: olej, filtry, dywaniki gumowe, zestaw regeneracyjny do filtra K&N.
No i największy wydatek - ale to widzimisię - felgi chromowane 20" na lato.

Tak że biorąc pod uwagę koszty - to poza paliwem wielkich nie ma.
A komfort jazdy i wiedza, że jest coś "pod pedałem" - bezcenna.


Na górę
PostDodany: 27 paź 2018, 12:50 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 26 paź 2018, 19:37
Posty: 9
Imię: Michał
Marcin_D pisze:
27 paź 2018, 12:17
Na temat Nowej Themy się nie wypowiem bo przejechałem się nią tylko 2 razy (raz nówką w salonie, potem taką 3 letnią).

Mogę powiedzieć tylko na temat Chryslera 300C 5,7 v8 HEMI z 2006 - mam go ponad rok (sprowadzony obity delikatnie ze Szwajcarii) - ma w tej chwili nalatane 273 tyś. Do tej pory główny koszt to paliwo.
Z wymian poszły: komplet hamulców p/t, końcówka i drążek kierowniczy (ale to nie eksploatacja tylko stłuczka - trafił akurat w koło), i kilka żaróweczek w panelu centralnym - tyle z części. A przepraszam jeszcze 300pln na błotnik tylny (bo z uszkodzonym przyjechała ze Szwajcarii i czeka na wymianę).
No i oczywiście eksploatacja: olej, filtry, dywaniki gumowe, zestaw regeneracyjny do filtra K&N.
No i największy wydatek - ale to widzimisię - felgi chromowane 20" na lato.

Tak że biorąc pod uwagę koszty - to poza paliwem wielkich nie ma.
A komfort jazdy i wiedza, że jest coś "pod pedałem" - bezcenna.
Pytanie czy Fiat nie zrobił czegoś po swojemu, bo pierwsze 300C to trochę inne konstrukcja.


Na górę
PostDodany: 27 paź 2018, 20:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Posty: 2424
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie
No jest inna konstrukcja - ale to jest 300C, które w wyniku przejęcia Chryslera przez Fiata dostało znaczek Lancii - ponieważ Lancia nie miała czego sprzedawać w seg. E.
Tak samo jak Voyager dostał znaczek Lancii, żeby miała vana.

Zysk jest taki, że jest dużo ładniejszy design i z tego co patrzyłem lepsza jakość wykonania. Jak by nie porównywać środek starego 300C a nowego to przepaść.


Na górę
PostDodany: 27 paź 2018, 22:15 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 26 paź 2018, 19:37
Posty: 9
Imię: Michał
Czy jest na forum jakaś Thema ?


Na górę
PostDodany: 29 paź 2018, 21:10 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Posty: 1034
Lokalizacja: WARSZAWA
Jakby co mogę trochę podpowiedzieć na temat takiego autka.Osobiście nie jestem jakimś specjalnym fanem Diesla ale tu akurat zdecydowałbym się na 3,0 CRD 240 KM.Rewelacyjny motor pod każdym względem.

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km); Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Linea Emotion 1,4 T-jet


Ostatnio zmieniony 30 paź 2018, 16:54 przez SIWY155, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 29 paź 2018, 22:10 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Posty: 3400
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
SIWY155 pisze:
29 paź 2018, 21:10
Jakby co mogę trochę podpowiedzieć na temat takiego autka.Osobiście nie jestem jakimś specjalnym fanem Diesla ale tu akurat zdecydowałem się na 3,0 CRD 240 KM.Rewelacyjny motor pod każdym względem.
Z racji że posiadam w 300c zgadzam się. Nie wiem jak w nowej wersji 3.0crd 240KM z momentem obrotowym, ale w 3.0crd 218KM 510Nm już od 1700obr. robi robotę. Bolączka to wycieki olejowe. Jesli sie pilnuje wszystkiego to jednostka bezproblemowa

_________________
Nr. telef. 501259455


Na górę
PostDodany: 30 paź 2018, 16:55 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Posty: 1034
Lokalizacja: WARSZAWA
belial666 pisze:
29 paź 2018, 22:10
SIWY155 pisze:
29 paź 2018, 21:10
Jakby co mogę trochę podpowiedzieć na temat takiego autka.Osobiście nie jestem jakimś specjalnym fanem Diesla ale tu akurat zdecydowałem się na 3,0 CRD 240 KM.Rewelacyjny motor pod każdym względem.
Z racji że posiadam w 300c zgadzam się. Nie wiem jak w nowej wersji 3.0crd 240KM z momentem obrotowym, ale w 3.0crd 218KM 510Nm już od 1700obr. robi robotę. Bolączka to wycieki olejowe. Jesli sie pilnuje wszystkiego to jednostka bezproblemowa
W starym masz motor MB a w nowym VM.Wolę zdecydowanie nowy.

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km); Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Linea Emotion 1,4 T-jet


Na górę
PostDodany: 30 paź 2018, 17:06 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Posty: 3400
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Jaka różnica?

_________________
Nr. telef. 501259455


Na górę
PostDodany: 02 lis 2018, 10:06 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 maja 2018, 19:59
Posty: 101
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Toruń
Hej,
mój znajomy (z Wrocławia), ma dwie Themy Executive w dieslu (tym 239PS, była jeszcze słabsza 190 konna, jest też kilka w ogłoszeniach). Jakby coś, mogę dać namiar, tu akurat pewniak (więcej na priv, nie jestem upoważniony do kryptoreklamy) :!:
Stosunek obecnej jakości do ceny, uwzględniając rocznik, wyposażenie, komfort itd, powoduje, że to auto jest absolutnie bezkonkurencyjne, nie ma kompletnie niczego, co mogłoby się zbliżyć w tej kasie do Themy (roczniki 11-14). Sam choruję na to auto, ale priorytety inne i w sakiewce zostanie na połowę :D :lol:
Jeździłem z ww znajomym Themą jednak kilka razy, w tym trasa do DE. Taki luksusowy czołg na 20calowych kołach. I tylko wersja Executive, ze skórami wszędzie (deska, boki itd), zupełnie inne auto od cywilnych Them w czerni i plastikowym środku a'la 300C. Na trasie bardzo cichy, bardzo dynamiczny (jak na swoją masę 2ton). Odrzucać egzemplarze sprowadzone przez handlarzy, bez udokumentowanego przebiegu/historii.
Egzemplarz z linku jednak mało atrakcyjny cenowo (po VINie to 2011r). Przebiegi nie mają większego znaczenia, to niezniszczalne auto (te o wiarygodnej historii, rzecz jasna). I ten środek niczym w Maserati Quattroporte (modele do 2012r.), w sensie użytych materiałów, wykończenia. A i interfejs ten sam (wyświetlacz i ikony). Swoją drogą, granda, nie? :roll:


Na górę
PostDodany: 02 lis 2018, 10:44 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2008, 0:00
Posty: 1790
Lokalizacja: Legnica
Bartosz_L. pisze:
02 lis 2018, 10:06

Stosunek obecnej jakości do ceny, uwzględniając rocznik, wyposażenie, komfort itd, powoduje, że to auto jest absolutnie bezkonkurencyjne, nie ma kompletnie niczego, co mogłoby się zbliżyć w tej kasie do Themy (roczniki 11-14).
Jaguar XF, Cadillac CTS


Na górę
PostDodany: 02 lis 2018, 10:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 14 maja 2018, 19:59
Posty: 101
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Toruń
Helios pisze:
02 lis 2018, 10:44
Bartosz_L. pisze:
02 lis 2018, 10:06

Stosunek obecnej jakości do ceny, uwzględniając rocznik, wyposażenie, komfort itd, powoduje, że to auto jest absolutnie bezkonkurencyjne, nie ma kompletnie niczego, co mogłoby się zbliżyć w tej kasie do Themy (roczniki 11-14).
Jaguar XF, Cadillac CTS
To nie jest konkurencja dla Themy Executive, nie ten segment aut.
Caddy, jedynie rocznikowo >11' następcy STS'a/+model DTS (ale tu ceny ~100k+), ale wykończenie tandetne vs Thema Executive.
Jag XF, także nie ten segment, nieporównywalnie gorsze wykończenie, bardzo mała ilość miejsca w środku, szczególnie z tyłu.
Lancia nie ma (nie miała) konkurencji dla średniej klasy (Deltę wykluczam, nie jest typową czterobryłową limuzyną), a w średniej wyższej (w jakiej jest) niczego do porównania nie ma (albo dokładamy grubą kasę i mamy lepiej jeżdżące "niemce", ale tu zostaje kwestia gustu/upodobań/oryginalności, której niemcy w większości modeli nie mają)


Na górę
PostDodany: 02 lis 2018, 20:40 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 10182
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Jak to nie ten segment?
Wszystkie trzy to klasa średnia wyższa, czyt. segment E.

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V

Były:
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX


Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 5 6 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl