Thesis - EOL - czas na konkretne działania

jjash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1345
Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań

Thesis - EOL - czas na konkretne działania

Post autor: jjash » 27 wrz 2011, 21:31

Byłem na badaniu komputerowym Teresy. Nie było to mile dla niej, bo coś tam jej wtykali, gmerali i dotykali miejsca zwykle ukrytego przed innymi. Co badania wykazały? No, że ktoś coś majstrował przy zegarach. No, to akurat wiem. I to, że wszystko jest w jak najlepszym porządku, ale... nie zlikwidowano błędu EOL. Nie można było. Coś się można było połączyć z Układem Info-telematycznym (NIT). I nie wiadomo dlaczego. Coś gdzieś nie łączy. Tylko co? Opiszę raz jeszcze co nie działa i może komuś coś się wyjaśni, nasunie i będzie można zdiagnozować przyczynę.
Na desce pojawia się błąd EOL, a wraz z jego pojawieniem nie ma informacji w części środkowej zegarów co jest włączone (radio/cd/cdc itp.), nie ma info o temperaturze i godzinie (ani na desce ani w connect - choć w tym ostatnim jest godzina, brak za to temp. zewn.), nie działa sterowanie przy kierownicy. Normalnie, podczas przekręcania kluczyka w stacyjce, włącza się radio. A gdy ma wyskoczyć EOL nic takiego się nie dzieje. Czasem, powiedzmy przypadków 2 na 10, system nie zgłasza błędu, włącza się samoczynnie radio wraz z przekręceniem kluczyka i działają wszystkie zewnętrzne układy. System między zegarami diagnozuje OK. Tego nie ma gdy ma się pokazać EOL. Co to może być? Nie wykazało żadnych innych błędów niż ten węzeł Info-telelmatyczny/convergence (NIT/NCV).
Jejku, mam nadzieję, że w miarę czytelnie przytoczyłem dziwne zachowania się systemów info-telematycznych :).
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”