Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownicy
Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownicy
Witam ma problem ze schowkiem po lewej stronie kierownicy nie zamyka się.Pytanie czy ktoś naprawiał ta część jak tak proszę o jakąkolwiek pomoc.
Ostatnio zmieniony 09 maja 2016, 8:42 przez Dudi, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Tytułujemy zgodnie z zasadami. Przeniosłem do odpowiedniego działu.Używamy polskich liter. Poprawiłem./stabraf/
Powód: Tytułujemy zgodnie z zasadami. Przeniosłem do odpowiedniego działu.Używamy polskich liter. Poprawiłem./stabraf/
Re: problem ze schowkiem po lewej stronie kierownicy
W traktorze masz ten problem ze schowkiem?kuklla pisze:Witam ma problem ze schowkiem po lewej stronie kierownicy nie zamyka sie.Pytanie czy ktos naprawiał ta czesć jak tak prosze o jaka kolwiek pomoc.
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
Sorrki nowy jestem w thesis.
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
Tak, ja naprawiałem i naprawiłem. Prosta robota. Co dokładnie dolega? Rozbierałeś go?
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
Witam rozebrałem i widze że po jednej stronie jest taki okrągły element foto 1 a z drugie strony go brak foto 2.Pytanie czy da sie coś takiego dokupić czy metodą chałupniczą dorobić.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
Die erste: to nie jest źródło problemu.
Die zwiete: masz problem z tym, że się nie zamyka - to wina tego, czego Ci brakuje po prawej stronie (tam gdzie jest otwór - w dolnej części) na zdjęciu nr 2.
Die dritte: musisz sobie "to coś" dorobić - za Chiny Ludowe i za żadne afrodyzjaki Kim Dżong Una czy włosy Kim Ir Sena nie kupisz tego. To coś wchodzi w tą górną część, wyłożoną "aksamitem" albo wyflokowaną - jak kto woli.
Die vierte: jest to proste jak budowa cepa - dosłownie. Zrobię zdjęcie w weekend swojego elementu i pomierzę Ci to - byś wiedział co i jak.
Die funfte: "Mój Niemiec", poprzedni właściciel był tak mocno techniczny, że przykręcił ten schowek wkrętem do płyty gk - w pozycji zamkniętej - by mu się nie majtało otwarte pod nogami.
I wierzy mi - dasz radę sam to zrobić. I będziesz mieć satysfakcję większą niż laski z always pod tyłkiem.
Die zwiete: masz problem z tym, że się nie zamyka - to wina tego, czego Ci brakuje po prawej stronie (tam gdzie jest otwór - w dolnej części) na zdjęciu nr 2.
Die dritte: musisz sobie "to coś" dorobić - za Chiny Ludowe i za żadne afrodyzjaki Kim Dżong Una czy włosy Kim Ir Sena nie kupisz tego. To coś wchodzi w tą górną część, wyłożoną "aksamitem" albo wyflokowaną - jak kto woli.
Die vierte: jest to proste jak budowa cepa - dosłownie. Zrobię zdjęcie w weekend swojego elementu i pomierzę Ci to - byś wiedział co i jak.
Die funfte: "Mój Niemiec", poprzedni właściciel był tak mocno techniczny, że przykręcił ten schowek wkrętem do płyty gk - w pozycji zamkniętej - by mu się nie majtało otwarte pod nogami.
I wierzy mi - dasz radę sam to zrobić. I będziesz mieć satysfakcję większą niż laski z always pod tyłkiem.
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
Jak napisał jjash -to nie problem to okrągłe jest hamulcem żeby pokrywa nie spadała tylko majestatycznie opadała i chyba widziałem je również w tylnych popielniczkach.
Ja miałem ten sam problem -brakuje Ci tylko rygielka, serduszka czy jak je zwał (a może raczej dwóch bo krzywki są po obu stronach).
Rygielki działają jak w popielniczkach drzwi i pokrywie napędu navi tylko są większe.
Dorobienie polega na wykonaniu płytki z kołkiem wędrującej w kanałku krzywki na zdjęciu numer 2 i zamocowanej z drugiej strony w obudowie na ośce.
Ja miałem ten sam problem -brakuje Ci tylko rygielka, serduszka czy jak je zwał (a może raczej dwóch bo krzywki są po obu stronach).
Rygielki działają jak w popielniczkach drzwi i pokrywie napędu navi tylko są większe.
Dorobienie polega na wykonaniu płytki z kołkiem wędrującej w kanałku krzywki na zdjęciu numer 2 i zamocowanej z drugiej strony w obudowie na ośce.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
Dzięki panowie czekam na foto.Pozdrawiam
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
Przedstawiam zdjęcia, które bez zbytniego rozbierania udało mi się zrobić. Spojrzysz na nie, i mam nadzieję, uda Ci się dorobić coś podobnego. Ja zrobiłem to z ... drutu od wieszaka z pralni. Średnica mi podpasowała. Jak widzisz, zrobiłem to tylko z jednej strony. Działa. Nie jest to element oryginalny (co trudno poznać ) i nie chciałem ryzykować zablokowania którejkolwiek strony mechanizmu otwarcia. A na końcu wynalazek "mojego prywatnego Niemca", który to, bęcwał, w aucie za 200tys. zamontował otwieranie na zasadzie wkrętu do płyty gk. Ale cóż, nikt go nie nauczył myśleć. Wszak dziadek zamiast śrubokręt, karabin z granatami trzymał w rękach. A potem przyszły Ruskie i już nie miał co trzymać. Dali mu sierp.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2013, 22:18 przez jjash, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
Pomysł iście genialny w swojej prostocie. Mój jest bardziej skomplikowany a nie zawsze działa
Jutro przetestuję tę wersję.
Jutro przetestuję tę wersję.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
Dziękuje za fotki dziś biore się za klonowanie tego elementu,a co do tego niemca to rozumiem twoją flustrację ja wkręcił bym mu tego wkręta ...Pozdrawiam
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 346
- Rejestracja: 02 maja 2011, 21:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
Mam taki sam patent - prosty i niezawodny.
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
Mój Belg był lepszy bo wkręt schował pod boczną osłoną i nie widać
Aro 10.4;
Fiat UNO 1,4; LPG
Fiat Seicento 0,9; LPG
Suzuki Swift 1.3 16v;
Nissan Almera 1.5; LPG
Mazda 3 1.6 MZ-CD;
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V;
Lancia Thesis 2.4 JTD 10V;
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM.
Fiat UNO 1,4; LPG
Fiat Seicento 0,9; LPG
Suzuki Swift 1.3 16v;
Nissan Almera 1.5; LPG
Mazda 3 1.6 MZ-CD;
Alfa Romeo 156 2.5 V6 24V;
Lancia Thesis 2.4 JTD 10V;
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM.
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
A to wszystko przez nieumiejętne otwieranie i zamykanie się dzieje. Tak jak z innymi klapkami w środku auta...rozwalić to łatwo a żeby naprawić jak to oryginalnie powinno być to już niema komu
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Re: Thesis - problem ze schowkiem po lewej stronie kierownic
Magnes u góry do obudowy blaszkę do kieszeni i masz spokój, proste druciarstwo ale się sprawdza. Łatwo się otwiera i zamyka ewentualnie sprawna używka.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.