Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 cze 2018, 18:41

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 12
Autor Wiadomość
Post: 11 lut 2017, 21:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 09:08
Posty: 2252
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Zgadza się - regulujemy ciśnienia przy wymianie ciśnieniówek - jak wkładamy cały zespół elektrozaworów to już nic się tam podobno nie grzebie.

_________________
Kappa 3.0 V6 1995 [235KM] PB+LPG
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2004 [250KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [185KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]


Na górę
Post: 02 mar 2017, 13:30 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 24 sty 2017, 12:44
Posty: 59
Imię: Sebastian
Panowie a czy przypadkiem blad P1714 - Engine Torque - Invalid signal nie bedzie ktoryms z czujnikow wejscia/wyjscia na skrzyni?

Za chiny nie moge znalezc opisow bledow do Lancii, sa do wszystkiego, Chryslerow, Peugeotow, Citroenow ale do naszej wloszczyzny nie ma.

_________________
Lancia Thesis 3.0 V6


Na górę
Post: 02 mar 2017, 14:19 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Posty: 2022
Lokalizacja: Stolica
Jak pisałem, ten błąd wskazuje któryś z czujników . Jak się nie mylę P 1713 to błąd czujniki na wejściu. Jeśli się nie mylę, ale czujnika tego u góry skrzyni więc P1714 właśnie może wskazywać na wyjściu, czyli tego od dołu, a bardziej z tyłu skrzyni.
Ale nadal jak pisałem , to że jest błąd tego czujnika nie wyklucza innego uszkodzenia np elektrozaworów cisnieniowych, jak nie konwertera .


Na górę
Post: 15 maja 2017, 18:12 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 17 paź 2009, 08:19
Posty: 11
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Płock
Koledzy ja również zaczynam dostrzegać problemy z moją skrzynią. Czasami gdy przełączam z N na D oraz na R czuć szarpnięcie. Nie dzieje się to zawsze, ale zdarza się. Czasami również gdy zmienia biegi na D też czuć szarpnięcie. Co o tym sądzicie? Od czego należało by zacząć? Może znacie jakiegoś dobrego diagnostę który byłby w stanie poprawnie zdiagnozować moją skrzynię?

_________________
Królowa jest tylko jedna - Lancia Thesis V6
Thesis 3.0 V6 2003r - LPG


Na górę
Post: 18 maja 2017, 20:52 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 09:08
Posty: 2252
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
Koledzy ja również zaczynam dostrzegać problemy z moją skrzynią. Czasami gdy przełączam z N na D oraz na R czuć szarpnięcie. Nie dzieje się to zawsze, ale zdarza się. Czasami również gdy zmienia biegi na D też czuć szarpnięcie. Co o tym sądzicie? Od czego należało by zacząć? Może znacie jakiegoś dobrego diagnostę który byłby w stanie poprawnie zdiagnozować moją skrzynię?
Zacznij od dynamicznej wymiany oleju i to oleju klasy takiej jak podaje producent a nie co tam leją na warsztacie.

_________________
Kappa 3.0 V6 1995 [235KM] PB+LPG
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2004 [250KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [185KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]


Na górę
Post: 19 maja 2017, 18:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2013, 06:49
Posty: 1426
Imię: Artur
Lokalizacja: Płock / Płońsk
Cytuj:
Koledzy ja również zaczynam dostrzegać problemy z moją skrzynią. Czasami gdy przełączam z N na D oraz na R czuć szarpnięcie. Nie dzieje się to zawsze, ale zdarza się. Czasami również gdy zmienia biegi na D też czuć szarpnięcie. Co o tym sądzicie? Od czego należało by zacząć? Może znacie jakiegoś dobrego diagnostę który byłby w stanie poprawnie zdiagnozować moją skrzynię?
Na gorąco czy na zimno już? Chodzi mi o temp oleju...

_________________
Będzie:

Jest:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.


Była:
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.


Na górę
Post: 03 sty 2018, 13:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 12 sty 2014, 15:44
Posty: 71
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Katowice
Koledzy jak sprawdzić przy oględzinach czy warto się takim tematem zajmować coby się nie zrujnować po zakupie :D
Opis właściciela to :

"Jak na swój wiek samochód jest w stanie bardzo dobrym, technicznie prawie idealnym poza delikatnymi szarpnięciami skrzyni biegów. Diagnoza serwisowa wskazała na naprawę skrzyni biegów(koszt ok. 900 zł). W normalnej jeździe nie przeszkadza, natomiast przy bardziej agresywnej jeździe szarpnięcia są odczuwalne (ja jeżdżę tak już ponad rok i nic to nie przeszkadza)

pozdrawiam
Krzysztof

_________________
Jest

Lancia Thesis 3.2 LPG Emblema 2007
Lancia Lybra 1.9 JTD 2001
Land Rover Discovery 2 2.5 TDI 2003


Na górę
Post: 03 sty 2018, 13:56 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2006, 00:00
Posty: 428
Lokalizacja: Bielsko-Biała
W Thesis w automacie nie ma czegoś takiego, jak "naprawa skrzyni biegów" za 900 zł. Nie wiem skąd jesteś, więc trudno mi polecić "mojego" fachowca, ale najlepsze co możesz zrobić to zdiagnozować, zapisać numer błędu i zadzwonić do fachowca (mogę podać telefon na PW) z prośbą o wycenę.


Na górę
Post: 03 sty 2018, 22:09 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 28 lut 2011, 15:42
Posty: 10
Lokalizacja: Garwolin
Nie wiem czy kolega ma na myśli pewne ogłoszenie z alledrogo ale z tego co kojarzę to dokładnie to samo ogłoszenie, z tym samym autem, te same zdjęcia, wisiało jakiś rok temu albo dalej (akurat przeglądałem ciekawsko Thereski jako były właściciel Lybry, a ostatnio znowu wzięło mnie na szperanie :) ) i...opis identyczny, łącznie z historią o szarpaniu skrzyni, kosztach itp. z tym, że wtedy sprzedający zapewniał, że auto należało chyba do mamy, a teraz coś z historią o zięciu i takie tam...opowieści dziwnej treści.
Przy okazji pozdrawiam wszystkich klubowiczów bo drugiego takiego forum ze świecą szukać :)


Na górę
Post: 04 sty 2018, 10:39 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 12 sty 2014, 15:44
Posty: 71
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Katowice
Cytuj:
Nie wiem czy kolega ma na myśli pewne ogłoszenie z alledrogo ale z tego co kojarzę to dokładnie to samo ogłoszenie, z tym samym autem, te same zdjęcia, wisiało jakiś rok temu albo dalej (akurat przeglądałem ciekawsko Thereski jako były właściciel Lybry, a ostatnio znowu wzięło mnie na szperanie :) ) i...opis identyczny, łącznie z historią o szarpaniu skrzyni, kosztach itp. z tym, że wtedy sprzedający zapewniał, że auto należało chyba do mamy, a teraz coś z historią o zięciu i takie tam...opowieści dziwnej treści.
Przy okazji pozdrawiam wszystkich klubowiczów bo drugiego takiego forum ze świecą szukać :)
Dzięki wielkie, zawsze to zaoszczędzony czas na oglądanie szrotów : ok2 :

_________________
Jest

Lancia Thesis 3.2 LPG Emblema 2007
Lancia Lybra 1.9 JTD 2001
Land Rover Discovery 2 2.5 TDI 2003


Na górę
Post: 12 lut 2018, 19:00 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 105
Lokalizacja: Gród Kraka
Bylem dziś ASO po odbiór pierdółek do Teresy... przy okazji zapytałem o zespół elektrozaworów...cena 4800zł : gafa :
pojedyńczy elektrozawór 130zł/szt...

_________________
Były:
Fiat 1300(116A) 1962r
Fiat 125S(125B) 1969r
FSO 125p(115D)1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz 1,9jtd 2002r

Są:
Lancia Thesis 3.0 V6 2002
Fiat 125S(125B) 1971r
Lada 1500s(21061)1981r (1608DOHC)
Skoda Octavia II 2012r (2.5 MPI)


Na górę
Post: 12 lut 2018, 23:31 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Posty: 2022
Lokalizacja: Stolica
Pojedyńczy za 130 zł to tylko biegowy i jeden z pięciu. Trzech głównych ciśnieniowych w ASO nie dostaniesz.
Ciśnieniowe trzeba kalibrować więc stąd brak ich w sprzedaży w ASO. Do tego niezawsze wymiana samych głównych, a nawet razem z biegowymi sprawi, że skrzynia będzie działać prawidłowo. Problem często leży w zużyciu korpusu elektrozaworów gdzie gniazda bostów się wyrabiają. Uważam, że nie warto jest kupować samych elektrozaworów i je wymieniać w starym korpusie o czym już nie jeden się przekonał .


Na górę
Post: 13 lut 2018, 07:58 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 105
Lokalizacja: Gród Kraka
OK ja to wszystko rozumiem tylko skąd ta różnica w cenie... miało być 2500zł

_________________
Były:
Fiat 1300(116A) 1962r
Fiat 125S(125B) 1969r
FSO 125p(115D)1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz 1,9jtd 2002r

Są:
Lancia Thesis 3.0 V6 2002
Fiat 125S(125B) 1971r
Lada 1500s(21061)1981r (1608DOHC)
Skoda Octavia II 2012r (2.5 MPI)


Na górę
Post: 13 lut 2018, 08:31 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Posty: 2022
Lokalizacja: Stolica
A kto twierdzi, że teraz kupisz nowy!!!fabrycznie nowy kompletny korpus z eletrozaworami za 2500 zł :roll:
Niech idzie i kupi sobie teraz masło za 3,5 zł jak dwa lata temu ;)
Ja fabrycznie nowy w 2002 roku kupowałem za coś około 3900 zł, po zniżce mniej więc nie wiem skąd się wzięła ta niska kwota na dzień dzisiejszy.
Tak czy inaczej to 4800 zł bez zniżek jest do przyjęcia.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 179 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 18 9 10 11 12

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]