Thesis - drży i dudni

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: Bartek-Lodz » 27 sty 2015, 22:56

Przód, dolny - zastanawiam się, czy górne ktoś regenerował. A regenerowałem dlatego, że śruba mi się urwała :(
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: belial666 » 27 sty 2015, 23:48

Bartek-Lodz pisze:Przód, dolny - zastanawiam się, czy górne ktoś regenerował. A regenerowałem dlatego, że śruba mi się urwała :(
Aha, no niby regenerowali, ale nikt nie pokazał jeszcze jak to wygląda. Konkretnie ciekawi mnie bardzo jak wygląda sworzeń po regeneracji np: w dolnym prostym, czy w górnych. No może się doczekamy. ;)
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: LUKIThesis » 28 sty 2015, 14:37

Ciekaw jestem jak długo taki regenerowany wahacz wytrzyma . Kumpel w swojej thesis swego czasu regenerował i długo się tym nie nacieszył . Tuleje piszczały , jakoś udało mu się zareklamować lecz po upływie tego samego czasu znowu powtórka . Skończyło się nowymi.
Bartek, długo jeździsz już na tych wahaczach ?

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: Bartek-Lodz » 28 sty 2015, 19:05

Te sworznie w dolnych wahaczach to są pancerne - do tego mają możliwość kasacji luzu - oni tam regenerują do Jaguarów i innych wynalazków - tyle że mnie interesuje jak ew. by te górne robili o ile robią. Muszę im zawieść, żeby zobaczyli co i jak - póki co zawiozłem im półosie - mają zobaczyć czy się podejmą i jeżeli tak to za ile.
Na tych regenerowanych wahaczach zrobiłem 7 tysi -póki co nie ma problemów a jeszcze jeżdżę na 17. Lada moment zmienię koła na 16 więc żywotność zawieszenia też się przedłuży.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

tomik
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 165
Rejestracja: 07 sie 2013, 22:55
Imię: Tomek
Lokalizacja: Knurów

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: tomik » 29 sty 2015, 3:37

Miałem regenerowane górne wahacze, póki co jest ok, jedynie co mi pan powiedział to, jeśli gniazda sworzni będą zbyt mocno wyrobione, wytłuczone to wtedy tylko nowe wahacze. Na szczęście sworznie w moich wahaczach miały dopiero minimalny luz.

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: belial666 » 29 sty 2015, 10:10

Masz namiary na tego pana?.
Nr. telef. 501259455

tomik
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 165
Rejestracja: 07 sie 2013, 22:55
Imię: Tomek
Lokalizacja: Knurów

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: tomik » 29 sty 2015, 13:03

Bytom, Zabrzańska 23 32 2861597

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: belial666 » 29 sty 2015, 13:23

Thx, a stronki na necie nie mają?.
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
kobyl
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 749
Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:26
Imię: Lıɯɐʞ
Lokalizacja: WPN

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: kobyl » 29 sty 2015, 13:37

:link:
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.

Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.

były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.

skatering
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 78
Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
Imię: Marek
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: skatering » 09 maja 2016, 17:36

A tak z innej beczki odgrzewajac temat to czy tripody(krzyzaki) i kielichy pasuja od kazdej wersji silnika czy raczen niestety sa inne wszedzie gdzie szukam to 2.4 jtd 2.4 jtd 2.4jtd...no i u mnie chyba oprocz tego beda poduchy mimo zmiany tulei na gornej lapie nad silnikiem to ns postoju czuc moze nie az drgania ale delikatne wibracje na kierownicy... Oprocz tego mocno drga przy przyspieszaniu po wrzuceniu luzu przestaje..

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: MICHU » 24 kwie 2019, 7:47

Odgrzeje tym razem i ja, po wymianie wszystkich poduszek drgania i dudnienie nie ustąpiły dodatkowo przy przyspieszaniu pod obciążeniem pojawiają się wibracje dość mocne, obstawiam przeguby wewnętrzne. W internatach widzę tylko do 2,4 jtd czy do 3,0 podejdą te same ?
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: proxima86 » 24 kwie 2019, 8:12

Helios powinien mieć do 3.0

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: MICHU » 24 kwie 2019, 8:29

Napisałem do niego ale o 3 w nocy i czekam na odp
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
MICHU
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2199
Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Lokalizacja: Krosno

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: MICHU » 26 kwie 2019, 19:01

Diagnoza okazała się słuszna, obydwa wewnętrzne wybite zwłaszcza ten przy skrzyni. Ciekaw jestem jak to po wymianie będzie jeździć. Zastanawia mnie dlaczego po przebiegu niby 162 tys km wybite są te przeguby :?: :?: starość? wada materiału ? 6 lat stania w jednym miejscu :?: .....
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis - drży i dudni

Post autor: proxima86 » 26 kwie 2019, 19:39

Palenie gumy na wyłączonym ASR

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”