Thesis 3.0 V6 - drgania silnika na wolnych obrotach

zelek185
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 11
Rejestracja: 17 paź 2009, 8:19
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Płock

Re: Thesis 3.0 V6 - drgania silnika na wolnych obrotach

Post autor: zelek185 » 06 wrz 2016, 20:10

Koledzy czy ktoś z was ma jakieś doświadczenie z tulejami poliuretanowymi? Wiem że niektórzy próbują montować poliuretan zamiast tradycyjnych silentblocków w układzie zawieszenia. Ja zastanawiam się nad wykorzystaniem tego do regeneracji mojej łapy. Wydaje się dość proste do wykonania. Trzeba by było tylko dobrać elastomery poliuretanowe pod względem twardości. Ktoś z was z tego korzystał?
Królowa jest tylko jedna - Lancia Thesis V6
Thesis 3.0 V6 2003r - LPG

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis 3.0 V6 - drgania silnika na wolnych obrotach

Post autor: Bartek-Lodz » 06 wrz 2016, 21:14

Pytanie - po co?
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

zelek185
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 11
Rejestracja: 17 paź 2009, 8:19
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Płock

Re: Thesis 3.0 V6 - drgania silnika na wolnych obrotach

Post autor: zelek185 » 06 wrz 2016, 22:20

Bartek ja po prostu uważam że 650 zł to trochę za dużo jak za taką łapę. Zamiennika nie ma więc pozostaje tylko oryginał. Uwierz mi że gdybym mógł kupić taką łapę za 150 - 200 zł to bym się nawet minuty nie zastanawiał tylko kupił. Kolega Sobol81 który założył ten temat był w lepszej sytuacji ponieważ ta druga część której on potrzebował (odkuwka aluminiowa) jest sporo tańsza i kosztuje ok 120 zł. Pokombinuję trochę i może uda się coś wymyśleć. Wydaje mi się że za taką tuleję z elastomeru poliuretanowego nie powinienem zapłacić więcej jak 50 zł. Prasę hydrauliczną mam dostępną w pracy więc mi chłopaki na produkcji wcisną tą tuleję. Zresztą podejrzewam że nie tylko ja mam problem z tym cięgnem wiec przy okazji może jeszcze komuś pomogę.
Królowa jest tylko jedna - Lancia Thesis V6
Thesis 3.0 V6 2003r - LPG

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis 3.0 V6 - drgania silnika na wolnych obrotach

Post autor: Bartek-Lodz » 06 wrz 2016, 22:31

zelek185 pisze:Bartek ja po prostu uważam że 650 zł to trochę za dużo jak za taką łapę. Zamiennika nie ma więc pozostaje tylko oryginał. Uwierz mi że gdybym mógł kupić taką łapę za 150 - 200 zł to bym się nawet minuty nie zastanawiał tylko kupił. Kolega Sobol81 który założył ten temat był w lepszej sytuacji ponieważ ta druga część której on potrzebował (odkuwka aluminiowa) jest sporo tańsza i kosztuje ok 120 zł. Pokombinuję trochę i może uda się coś wymyśleć. Wydaje mi się że za taką tuleję z elastomeru poliuretanowego nie powinienem zapłacić więcej jak 50 zł. Prasę hydrauliczną mam dostępną w pracy więc mi chłopaki na produkcji wcisną tą tuleję. Zresztą podejrzewam że nie tylko ja mam problem z tym cięgnem wiec przy okazji może jeszcze komuś pomogę.
Tam podchodzi tuleja od jakiegoś wahacza z tego co pamiętam.
Dodatkowo taką łapę można kupić na allegro za jakieś 100 PLN.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”