Thesis 2.0T - problem z obrotami

kordian.kaczmarski
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 21 mar 2016, 22:04
Imię: Kordian
Lokalizacja: Wrocław

Thesis 2.0T - problem z obrotami

Post autor: kordian.kaczmarski » 10 cze 2016, 15:58

Witam pisze w imieniu naszego kolegi z Rumunii który to posiada Teresę 2.0t. Ma problem z obrotami na zimnym silniku (skaczą z 1100 na 800 i tak przez kilka minut) na ciepłym silniku sytuacja ustaje. Ja postawiłem na silniczek krokowy albo przepustnice. Ale zaproponowalem ze napisze u nas czy ktoś może spotkał się z tym problemem. Tu pytanie czy ktoś z nas spotkał się z takim problemem

intuos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 304
Rejestracja: 06 sie 2010, 10:58
Lokalizacja: Warszawa

Re: Thesis 2.0T - problem z obrotami

Post autor: intuos » 11 cze 2016, 10:32

albo mi się wydaje albo sie myle ale elektronicza/elektryczna przepustnica w thesisie sama się uchyla co nie wymaga silnika krokowego(a tak naprawdę zewnętrznego zaworu, który pełnił tą rolę wpuszczając powietrze do kolektora w momeńcie kiedy mechaniczna przepustnica jest zamknięta. To po pierwsze. Po drugie powodów może być kupa:
1. przepływka
2. czujnik za przeływką - czyli czujnik podciśnienia
3. czujnik następny - czujnik ciśnienia doładowania- współgra z pierwszym
4. przepustnica
5. uwalony zawór zwrotny jednej z dróg podciśnienia
6.
7.
etc....

Wiecie na forum to "se mozna" popisać i na tym się kończy czarna magia. Niestety ludzie dalej starają się poznać choroby bez pójścia do lekarza... tyle że te same oznaki często wiążą się z różnymi chorobami.

Dobry mechanik , komputer i do roboty.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt

kordian.kaczmarski
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 40
Rejestracja: 21 mar 2016, 22:04
Imię: Kordian
Lokalizacja: Wrocław

Re: Thesis 2.0T - problem z obrotami

Post autor: kordian.kaczmarski » 13 cze 2016, 10:46

intuos pisze:albo mi się wydaje albo sie myle ale elektronicza/elektryczna przepustnica w thesisie sama się uchyla co nie wymaga silnika krokowego(a tak naprawdę zewnętrznego zaworu, który pełnił tą rolę wpuszczając powietrze do kolektora w momeńcie kiedy mechaniczna przepustnica jest zamknięta. To po pierwsze. Po drugie powodów może być kupa:
1. przepływka
2. czujnik za przeływką - czyli czujnik podciśnienia
3. czujnik następny - czujnik ciśnienia doładowania- współgra z pierwszym
4. przepustnica
5. uwalony zawór zwrotny jednej z dróg podciśnienia
6.
7.
etc....

Wiecie na forum to "se mozna" popisać i na tym się kończy czarna magia. Niestety ludzie dalej starają się poznać choroby bez pójścia do lekarza... tyle że te same oznaki często wiążą się z różnymi chorobami.

Dobry mechanik , komputer i do roboty.
Wiesz ja też jemu polecam aby wybrał się do mechanika i to w miarę dobrego bo thesisy to skomplikowane bestie. Ale dziękuję za informacje !

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”