Thesis 3.2 V6 - skrzynia biegów od 3.0 V6

??????????? ????????
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 27 sie 2015, 20:26
Imię: Alex
Lokalizacja: Moscow. USSR.

Thesis 3.2 V6 - skrzynia biegów od 3.0 V6

Postautor: ??????????? ???????? » 11 sie 2016, 20:50

Jakie myśli będą? W czym różnice pudełek ?

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3476
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Wymiana automatycznej skrzyni 3.0 do 3.2

Postautor: Maniak » 11 sie 2016, 21:24

Jakie auto?
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

Awatar użytkownika
Snail
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Wiceprezes Lancia Klub Polska
Posty: 4190
Rejestracja: 10 wrz 2012, 22:01
Imię: Paweł
Lokalizacja: Starachowice

Re: Wymiana automatycznej skrzyni 3.0 do 3.2

Postautor: Snail » 11 sie 2016, 21:25

Maniak pisze:Jakie auto?
O ile pamiętam to kolega chyba ma Thesisa.
Moja Lancia się nie psuje. Ona jest po prostu notorycznie udoskonalana...

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3476
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Wymiana automatycznej skrzyni 3.0 do 3.2

Postautor: Maniak » 11 sie 2016, 21:27

Snail pisze:
Maniak pisze:Jakie auto?
O ile pamiętam to kolega chyba ma Thesisa.
Też tak myślałem, ale na domysłach zakończyłem : gafa :
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

AUFER
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2593
Rejestracja: 25 sty 2008, 00:00
Imię: Artur
Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA

Re: Wymiana automatycznej skrzyni 3.0 do 3.2

Postautor: AUFER » 11 sie 2016, 21:28

Thesis, Thesis, Thesis ;-)
Weźcie tam pomóżcie ładnie ;-)
JEST
Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2253
Rejestracja: 20 cze 2010, 09:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Thesis 3.2 V6 - skrzynia biegów od 3.0 V6

Postautor: Bartek-Lodz » 11 sie 2016, 22:34

Napisałem Ci na Priv.
Kappa 3.0 V6 1995 [235KM] PB+LPG
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2004 [250KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [185KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]

Awatar użytkownika
kamilkoza88
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 29 maja 2014, 22:55
Imię: Kamil
Lokalizacja: Toruń

Re: Thesis 3.2 V6 - skrzynia biegów od 3.0 V6

Postautor: kamilkoza88 » 31 mar 2017, 10:20

Od 2.5 do 3.2 powinien być ten sam rozstaw śrub na bloku do mocowania skrzyni. Teoretycznie podeszłoby też od 2.0 v6 turbo.

Awatar użytkownika
Wilkin
Prezes Elekt
Prezes Elekt
Posty: 5005
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Re: Thesis 3.2 V6 - skrzynia biegów od 3.0 V6

Postautor: Wilkin » 31 mar 2017, 10:40

kamilkoza88 pisze:
31 mar 2017, 10:20
Od 2.5 do 3.2 powinien być ten sam rozstaw śrub na bloku do mocowania skrzyni. Teoretycznie podeszłoby też od 2.0 v6 turbo.
No super że podejdzie , a co z przełożeniami ?

Awatar użytkownika
kamilkoza88
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 29 maja 2014, 22:55
Imię: Kamil
Lokalizacja: Toruń

Re: Thesis 3.2 V6 - skrzynia biegów od 3.0 V6

Postautor: kamilkoza88 » 31 mar 2017, 11:48

2.0 v6 z Alfy GTV:

Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,80:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,92:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,35:1RPM at 120 km/h (theoretical):3.200 rpm

2.5 v6 z Alfy 156:

Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,50:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,97:1
6th gear ratio:0,81:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,94:1RPM at 120 km/h (theoretical):3.200 rpm

3.0 v6 z Alfy GTV:

Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,50:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,97:1
6th gear ratio:0,82:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,56:1RPM at 120 km/h (theoretical):3.050 rpm

3.0 v6 z Lanci Kappa:

Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,80:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,36:1
4th gear ratio:0,97:1
5th gear ratio:0,81:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,35:1RPM at 120 km/h (theoretical):2.750 rpm

3.0 z Lancii Themy (92'-93' rok)

Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,50:1
2th gear ratio:2,18:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,92:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,11:1RPM at 120 km/h (theoretical):2.950 rpm

3.2 v6 z Alfy 156 GTA:

Transmission - Gear ratio
1th gear ratio:3,50:1
2th gear ratio:2,24:1
3th gear ratio:1,52:1
4th gear ratio:1,16:1
5th gear ratio:0,97:1
6th gear ratio:0,82:1
Reverse gear ratio:3,55:1
Final drive:3,73:1RPM at 120 km/h (theoretical):3.050 rpm


Mniej więcej tak to wygląda ;)


Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości