Thesis 3.0 V6 - wyciek płynu wspomagania
Thesis 3.0 V6 - wyciek płynu wspomagania
Witajcie,
mam pewna zagwostke i zarazem pytanie do wszystkich was.
Mianowicie, pewnego dnia zauwazylem dosyc spory wyciek spod samochodu, jest to plyn wspomagania i cieknie (najprawdopodobniej) z przewodu cisnieniowego gdzie laczy sie z maglownica (link - numer 12-17 http://eper.fiatklubpolska.pl/emaps?ima ... height=876 )
Plyn saczy sie po rurze wydechowej i srubach sanek, kiedy kierownica zostanie skrecona skrajnie w prawo lub lewo i pompa daje maksymalne cisnienie wtedy wrecz `rzyga` plynem.
Bylem w `warsztacie`, wzieli auto na podnosnik, zawolali mnie zebym popatrzyl i powiedziano mi ze do konca nie sa w stanie zdiagnozowac skad cieknie.
Uslyszalem smutna wiadomosc ze musza sciagac sanki, odpinac zawieszenie i opuszczac wydech azeby dostac sie tam, postawic diagnoze i brac sie za naprawe.
Panowie pytanie do was, mieliscie z tym doswiadczenie?
Kilka linijek ponizej w tym samym dziale na naszym forum widzialem podobny temat aczkolwiek nie znalazlem tam zadnej informacji.
Pochodze z Krakowa i niestety pierwszy warsztat w ktorym bylem powiedzial ze sie tego nie podejmie bo im sie to nie oplaca.
Czy wiecie moze gdzie w Krakowie lub okolicach mogliby mi to ogarnac w rozsadnych pieniadzach?
Pozdrawiam i dzieki z gory!
mam pewna zagwostke i zarazem pytanie do wszystkich was.
Mianowicie, pewnego dnia zauwazylem dosyc spory wyciek spod samochodu, jest to plyn wspomagania i cieknie (najprawdopodobniej) z przewodu cisnieniowego gdzie laczy sie z maglownica (link - numer 12-17 http://eper.fiatklubpolska.pl/emaps?ima ... height=876 )
Plyn saczy sie po rurze wydechowej i srubach sanek, kiedy kierownica zostanie skrecona skrajnie w prawo lub lewo i pompa daje maksymalne cisnienie wtedy wrecz `rzyga` plynem.
Bylem w `warsztacie`, wzieli auto na podnosnik, zawolali mnie zebym popatrzyl i powiedziano mi ze do konca nie sa w stanie zdiagnozowac skad cieknie.
Uslyszalem smutna wiadomosc ze musza sciagac sanki, odpinac zawieszenie i opuszczac wydech azeby dostac sie tam, postawic diagnoze i brac sie za naprawe.
Panowie pytanie do was, mieliscie z tym doswiadczenie?
Kilka linijek ponizej w tym samym dziale na naszym forum widzialem podobny temat aczkolwiek nie znalazlem tam zadnej informacji.
Pochodze z Krakowa i niestety pierwszy warsztat w ktorym bylem powiedzial ze sie tego nie podejmie bo im sie to nie oplaca.
Czy wiecie moze gdzie w Krakowie lub okolicach mogliby mi to ogarnac w rozsadnych pieniadzach?
Pozdrawiam i dzieki z gory!
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis 3.0 V6 - wyciek płynu wspomagania
Jak im się nie opłaca to znaczy, że nie byłeś w warsztacie u mechaników a u wymieniaczy, którym niewolno oddać, auta bo nie dość, że nie naprawią to jeszcze zepsują.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Thesis 3.0 V6 - wyciek płynu wspomagania
Ja wyciągałem ten przewód bez wyciągania, luzowania sanek. Troszkę gimnastyki było, ale dało rade. Przewód gumowy można wymienić i na nowo zakuć, groszowe sprawy.
- grzegorz m
- Forumowicz/ka
- Posty: 376
- Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Thesis 3.0 V6 - wyciek płynu wspomagania
U mnie też nie ruszali tylu rzeczy a mialem dokładnie taką samą awarię
Re: Thesis 3.0 V6 - wyciek płynu wspomagania
Wielkie dzieki za odpowiedzi.
Grzegorzu,
widze ze pochodzisz z Gliwic ktore jednak nie są az tak daleko od Krakowa.
Nie wiem czy czytalem Twoj temat tutaj gdzies na forum odnosnie tego samego problemu (przygoda z laweta + metalowy krociec do wymiany) ale jezeli tak, to czy moglbys mi polecic jakis warsztat w Twoich okolicach ktory zrobilby mi to porządnie bez bawienia sie w opuszczanie sanek?
Czy metalowy krociec zarobili Ci na miejscu czy musiales czekac ?
Pozdrawiam
Grzegorzu,
widze ze pochodzisz z Gliwic ktore jednak nie są az tak daleko od Krakowa.
Nie wiem czy czytalem Twoj temat tutaj gdzies na forum odnosnie tego samego problemu (przygoda z laweta + metalowy krociec do wymiany) ale jezeli tak, to czy moglbys mi polecic jakis warsztat w Twoich okolicach ktory zrobilby mi to porządnie bez bawienia sie w opuszczanie sanek?
Czy metalowy krociec zarobili Ci na miejscu czy musiales czekac ?
Pozdrawiam
Re: Thesis 3.0 V6 - wyciek płynu wspomagania
Dzieki za odpowiedz.
Czy robiles to na kanale?
Pamietasz moze mniej-wiecej jak sie do tego ustrojstwa dostac?
Pozdrawiam,
Sebastian
Re: Thesis 3.0 V6 - wyciek płynu wspomagania
Robiłem z kanału bo łatwiej i wygodniej. Trzeba zdjąć jedno koło, niestety nie pamiętam czy L czy P, ale będziesz widział bo jedną stroną nie da się go w ogóle wyjąć. Trzeba uważać na podkładki miedziane (nr 19 z rysunku) żeby ich nie pogubić, oczywiście najlepiej założyć nowe.