Thesis 2.4 JTD 175KM ASB - kiedy załącza się lock-up

wuja
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 78
Rejestracja: 10 lip 2014, 10:44
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Thesis 2.4 JTD 175KM ASB - kiedy załącza się lock-up

Post autor: wuja » 07 maja 2017, 21:51

Cześć.

Pytanie do posiadaczy Thesis JTD z ASB - przy jakiej prędkości/biegu załącza się u Was lock-up tj. następuje zapięcie sprzęgła blokującego w konwerterze momentu obrotowego?

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis 2.4 jtd 175 km ASB - lock-up

Post autor: Bartek-Lodz » 07 maja 2017, 22:27

wuja pisze: 07 maja 2017, 21:51 Cześć.

Pytanie do posiadaczy Thesis JTD z ASB - przy jakiej prędkości/biegu załącza się u Was lock-up tj. następuje zapięcie sprzęgła blokującego w konwerterze momentu obrotowego?
Ja w swoich zauważyłem, że to różnie bywa - gdy jest zimy to jedzie bez lock-up. jak się nagrzeje to już gdzieś od 60 załącza się blokada.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Thesis 2.4 JTD 175KM ASB - kiedy załącza się lock-up

Post autor: Wilkin » 09 maja 2017, 20:44

To jak juz sobie pogadaliście, to ja teraz chcę wiedzieć więcej o tym lock-upie.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis 2.4 JTD 175KM ASB - kiedy załącza się lock-up

Post autor: Bartek-Lodz » 09 maja 2017, 23:47

Wilkin pisze: 09 maja 2017, 20:44 To jak juz sobie pogadaliście, to ja teraz chcę wiedzieć więcej o tym lock-upie.
A co konkretnie Cię interesuje - przecież w Kappie też masz - mówię o automacie.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Thesis 2.4 JTD 175KM ASB - kiedy załącza się lock-up

Post autor: Wilkin » 09 maja 2017, 23:51

Co z tego że mam - i pewnie nawet zauważyłem to że działa . Tylko nie wiem o czym konkretnie tu piszecie ;)
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis 2.4 JTD 175KM ASB - kiedy załącza się lock-up

Post autor: Bartek-Lodz » 09 maja 2017, 23:59

Wilkin pisze: 09 maja 2017, 23:51 Co z tego że mam - i pewnie nawet zauważyłem to że działa . Tylko nie wiem o czym konkretnie tu piszecie ;)
Nie, nie wierzę, jaja sobie robisz :lol:
Najprościej jak jedziesz klasycznym automatem to odczuwa się taki jakby uślizg przy mniejszej prędkości jak się załączy sprzęgło konwertera (lock-up) to tak jakbyś miał wpięty bieg w manualnej skrzyni. W Kappie jest ZF4HP18 lub 20 - (lock-up) działa na 4 biegu.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Thesis 2.4 JTD 175KM ASB - kiedy załącza się lock-up

Post autor: Wilkin » 10 maja 2017, 0:31

Bartek-Lodz pisze: 09 maja 2017, 23:59
Wilkin pisze: 09 maja 2017, 23:51 Co z tego że mam - i pewnie nawet zauważyłem to że działa . Tylko nie wiem o czym konkretnie tu piszecie ;)
Nie, nie wierzę, jaja sobie robisz :lol:
Najprościej jak jedziesz klasycznym automatem to odczuwa się taki jakby uślizg przy mniejszej prędkości jak się załączy sprzęgło konwertera (lock-up) to tak jakbyś miał wpięty bieg w manualnej skrzyni. W Kappie jest ZF4HP18 lub 20 - (lock-up) działa na 4 biegu.
Od razu jaja sobie robisz, jakbym wszystko wiedział to bym się nazywał Einstein , albo Wszechmogący :P
Co z tego że używam tego na co dzień - nie wiedziałem że to się jakoś nazywa :P
Teraz wiem , i jestem MONDRZEJSZY - dziękuję ;)
Mogę iść spać , czegoś się nauczyłem ;)
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis 2.4 JTD 175KM ASB - kiedy załącza się lock-up

Post autor: Bartek-Lodz » 10 maja 2017, 8:44

:D :D :D
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”