Thesis 2.4 JTD 175KM - gaśnie poniżej połowy baku/błędy P1191/P1192/P1194

Awatar użytkownika
mjrchriss
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 33
Rejestracja: 14 lip 2017, 13:48
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Warszawa

Thesis 2.4 JTD 175KM - gaśnie poniżej połowy baku/błędy P1191/P1192/P1194

Post autor: mjrchriss » 14 sie 2017, 19:55

Witam serdecznie wszystkich, bardzo proszę o podpowiedź bądź pomoc.

Otóż w trakcie jazdy jeżeli wskazówka poziomu paliwa sięgnie kreskę poniżej połowy w baku auto się krztusi, wywala check engine i gaśnie, później po wyłączeniu spokojnie odpala, czasem po 2-3 zakręceniu rozrusznikiem, dzieje się tak tylko gdy wskazówka sięga właśnie poniżej połowy baku, nigdy wcześniej; błędy jakie są na kompie to głownie P1191 P1192 - niskie ciśnienie, sporadycznie P1194.

Dodam że przy tankowaniu często odbija pistolet, tak jakby bak był zapowietrzony, zwykle wchodzi ok 40-45l litrów diesla,
i tu moje pytanie - gdzie znaleźć odpowietrzenie baku; druga sprawa czy to może być wina pompy paliwa że gdzieś "popuszcza" paliwo?

Pozdrawiam i dziekuje za każdą wskazówkę!!!

:)
Obecnie: VW UP! GTI 115KM, Lancia Thesis 2.4 JTD 20V 185KM

Ex Kochanki ;) :
Alfa 147 1.6TS 120KM, Alfa 166 3.0V6 226KM;
Fiat Siena 1.2 75KM, Daewoo Tico 41KM :), VW Golf III 1.9 TDI 90KM;
Skoda Superb 1.9TDI 130KM, Smart CityCoupe/ForTwo 0.8 CDI KM
BMW E38 750iL 326KM, Lancia Thesis 2.4 JTD 175 KM, VW Phaeton 5.0 V10 TDI 313KM, Audi A8 D3 3.0 233KM/280KM

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 4037
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Thesis 2.4 JTD 175KM gaśnie poniżej połowy baku/błędy P1191 P1192 P1194

Post autor: Maniak » 14 sie 2017, 22:18

Wysłałem wiadomość z namiarem na specjalistę : buja w oblokach :
Posiadam na graty takiego z 2004r, jak by było coś potrzebne proszę o kontakt : ok2 :
Pozdrawiam brać klubowiczów :D
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

Awatar użytkownika
mjrchriss
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 33
Rejestracja: 14 lip 2017, 13:48
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Warszawa

Re: Thesis 2.4 JTD 175KM gaśnie poniżej połowy baku/błędy P1191 P1192 P1194

Post autor: mjrchriss » 15 sie 2017, 19:33

Bardzo dziekuje za pw, i moja odpowiedz również poszła na PW! W razie potrzeby będę się odzywał po części! :D Czekam teraz na wypłatę bo ostatnio troszkę włożone (zawiecha przód, planowanie kolektora wydechowego z wymiana szpilek i uszczelki, regeneracja turbo, tarcze i klocki przód) i tak naprawdę do szczęścia brakuje wlasnie ten bak ;)

Pozdrawiam!
Obecnie: VW UP! GTI 115KM, Lancia Thesis 2.4 JTD 20V 185KM

Ex Kochanki ;) :
Alfa 147 1.6TS 120KM, Alfa 166 3.0V6 226KM;
Fiat Siena 1.2 75KM, Daewoo Tico 41KM :), VW Golf III 1.9 TDI 90KM;
Skoda Superb 1.9TDI 130KM, Smart CityCoupe/ForTwo 0.8 CDI KM
BMW E38 750iL 326KM, Lancia Thesis 2.4 JTD 175 KM, VW Phaeton 5.0 V10 TDI 313KM, Audi A8 D3 3.0 233KM/280KM

Awatar użytkownika
mjrchriss
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 33
Rejestracja: 14 lip 2017, 13:48
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Warszawa

Re: Thesis 2.4 JTD 175KM - gaśnie poniżej połowy baku/błędy P1191/P1192/P1194

Post autor: mjrchriss » 13 wrz 2017, 16:53

Sprawa się wyjaśniła, dla potomnych: w baku podobno jest jakiś przewód główny, on był uszkodzony (info od mechanika) tak iż przy połowie baku paliwo niezalegało w nim i dlatego wyrzucało niskie ciśnienie bo pompa nie zasysała paliwa, dodatkowo przewody paliwowe pod samochodem były zgniecione (prawdopodobnie Włoch gdzieś w coś wjechał), wyprostowali przewody i naprawili ten "główny" w baku - teraz jak ręką odjął, wszystko w porządku!
Obecnie: VW UP! GTI 115KM, Lancia Thesis 2.4 JTD 20V 185KM

Ex Kochanki ;) :
Alfa 147 1.6TS 120KM, Alfa 166 3.0V6 226KM;
Fiat Siena 1.2 75KM, Daewoo Tico 41KM :), VW Golf III 1.9 TDI 90KM;
Skoda Superb 1.9TDI 130KM, Smart CityCoupe/ForTwo 0.8 CDI KM
BMW E38 750iL 326KM, Lancia Thesis 2.4 JTD 175 KM, VW Phaeton 5.0 V10 TDI 313KM, Audi A8 D3 3.0 233KM/280KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”