Luz na maglownicy? Lancia Thesis - 3.0 V6
: 08 sty 2018, 17:21
Witam wszystkich,
zaczne od tego ze juz mi poprostu rece opadaja z tym problemem.
3000 tys km temu wymienilem wszystkie wahacze na nowe oryginalne, polosie nowe oryginalne, koncowki drążków, łączniki, gumy stabilizatora, amortyzatory oryginalne, poduszki amortyzatorów, poprostu WSZYSTKO oprocz maglownicy i drążków kierowniczych.
Po tej akcji kierownica drga przy każdej predkosci, samochod byl u mechanikow na sprawdzeniu co w trawie piszczy i stwierdzono poduszki silnika (drgania byly rowniez wyczuwalne na postoju). Wymieniono 3 glowne poduszki silnika + skrzyni biegow (drążek reakcyjny zostal stary, tam stwierdzono minimalne - praktycznie nie wyczuwalne luzy) i nadal jest zle.
Drgania na postoju sa delikatniejsze ale nadal wystepują, drgania kierownicy podczas jazdy nadal są pomimo wymiany elementów ktore opisalem powyzej.
Na dodatek przy wymianie poduszek, drodzy mechanicy rozpierdzielili mi sworzen wahacza (banana) poniewaz po wyjezdzie od nich zaczął stukac.
Pytanie do was jest takie,
czy do wyciągnięcia maglownicy musze wyciągać silnik czy wystarczy go podwiesić, rama w dół i razem z nia maglownica?
zaczne od tego ze juz mi poprostu rece opadaja z tym problemem.
3000 tys km temu wymienilem wszystkie wahacze na nowe oryginalne, polosie nowe oryginalne, koncowki drążków, łączniki, gumy stabilizatora, amortyzatory oryginalne, poduszki amortyzatorów, poprostu WSZYSTKO oprocz maglownicy i drążków kierowniczych.
Po tej akcji kierownica drga przy każdej predkosci, samochod byl u mechanikow na sprawdzeniu co w trawie piszczy i stwierdzono poduszki silnika (drgania byly rowniez wyczuwalne na postoju). Wymieniono 3 glowne poduszki silnika + skrzyni biegow (drążek reakcyjny zostal stary, tam stwierdzono minimalne - praktycznie nie wyczuwalne luzy) i nadal jest zle.
Drgania na postoju sa delikatniejsze ale nadal wystepują, drgania kierownicy podczas jazdy nadal są pomimo wymiany elementów ktore opisalem powyzej.
Na dodatek przy wymianie poduszek, drodzy mechanicy rozpierdzielili mi sworzen wahacza (banana) poniewaz po wyjezdzie od nich zaczął stukac.
Pytanie do was jest takie,
czy do wyciągnięcia maglownicy musze wyciągać silnik czy wystarczy go podwiesić, rama w dół i razem z nia maglownica?