Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 17 paź 2018, 14:57

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 04 maja 2018, 22:38 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 175
Lokalizacja: Gród Kraka
Witam. Jestem w trakcie robienia rozrządu w Thesis V6, i po ściągnięciu dekli głowic, przednia czyściutka, tylna w lekkim nagarze... na pierwszy rzut oka ktoś podmienił z jedną z głowic... ale na 99% nikt wcześniej nie demontował, ani dekli, ani kolektora ssącego... po prostu brak jakichkolwiek śladów demontażu, peszle na przewodach istnieją dopóki się ich nie dotknie, kruszą się jakby były z piasku, łączniki kolanek kolektora ssącego schodzą dopiero po podważeniu na gumie wyraźnie odciśnięty ślad po opasce z zamkiem, rozrząd był wymieniany , ale na znaki bo są resztki czerwonego lakieru (kropki) na obudowie i kolach... ciekawostką jest też to, że przednia głowica (ta czysta) ma odmę podpiętą przed przepustnicą, a tylna (brudna) za przepustnicą... taka ciekawostka...

_________________
Były:
Fiat 1300(116A) 1962r
Fiat 125S(125B) 1969r
FSO 125p(115D)1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz 1,9jtd 2002r

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 3.0 V6 2002r
Fiat 125S(125B) 1971r
Lada 1500s(21061)1981r (1608DOHC)
Skoda Octavia II 2012r (2.5 MPI)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl