Blokady Rozrzadu Thesis V6
Blokady Rozrzadu Thesis V6
Czesc witajcie,
rok po wymianie rozrzadu doszlo do pewnej konkluzji.
Pan z warsztatu w mogilanach pod Krakowem (ktorego serdecznie pozdrawiam) zle zlozyl rozrzad (najprawdopodobniej przestawiony o zabek maksymalnie 2).
Nie wiem na jakich blokadach to skladal ale silnik chodzi nierowno - sprawdzone wszystko, swiece nowe, cewki nowe, przeplywomierz nowy, poduszki silnika nowe, przepustnica czysta jak zloto. Silnik chodzi nierowno, nie dlawi sie, nie kaszle, za specjalnie nie faluje na obrotach, ma moc ale drga cale nadwozie.
Panowie, potrzebne mi blokady do Thesis 3.0 / 3.2 (wedlug EPER maja ten sam numer wiec pasują naprzemiennie). Czy ktos moze mi je (oczywiscie odplatnie) pozyczyc lub ewentualnie sprzedac?
Zrobione jakies 20 tys na tym rozrzadzie, ciekawy jestem jak wygladaja zawory (moze nie bedzie bardzo zle) jak wy myslicie? Wiem ze to wrozenie z fusow ale mysle ze ktos kto przerabial ten temat wie cos wiecej.
Pozdrawiam
rok po wymianie rozrzadu doszlo do pewnej konkluzji.
Pan z warsztatu w mogilanach pod Krakowem (ktorego serdecznie pozdrawiam) zle zlozyl rozrzad (najprawdopodobniej przestawiony o zabek maksymalnie 2).
Nie wiem na jakich blokadach to skladal ale silnik chodzi nierowno - sprawdzone wszystko, swiece nowe, cewki nowe, przeplywomierz nowy, poduszki silnika nowe, przepustnica czysta jak zloto. Silnik chodzi nierowno, nie dlawi sie, nie kaszle, za specjalnie nie faluje na obrotach, ma moc ale drga cale nadwozie.
Panowie, potrzebne mi blokady do Thesis 3.0 / 3.2 (wedlug EPER maja ten sam numer wiec pasują naprzemiennie). Czy ktos moze mi je (oczywiscie odplatnie) pozyczyc lub ewentualnie sprzedac?
Zrobione jakies 20 tys na tym rozrzadzie, ciekawy jestem jak wygladaja zawory (moze nie bedzie bardzo zle) jak wy myslicie? Wiem ze to wrozenie z fusow ale mysle ze ktos kto przerabial ten temat wie cos wiecej.
Pozdrawiam
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Blokady Rozrzadu Thesis V6
Hey. Posiadam blokady do V.ki......na obecną chwilę jesteś trzeci w kolejce......jak chce Ci się poczekać to mogę je wypożyczyć..... czujnik zegarowy, przedłużka, blokada koła pasowego, blokady wałków oraz klucz 41......wszystko w kpl......
Pzdr.Maniak
Pzdr.Maniak
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Blokady Rozrzadu Thesis V6
Jakby był przestawiony o dwa ząbki , to by już mocy nie miał.
Ja bym jeszcze sprawdził szczelność na barankach, busso są bardzo czułe na tym punkcie , i bardzo podobne masz objawy.
Ja bym jeszcze sprawdził szczelność na barankach, busso są bardzo czułe na tym punkcie , i bardzo podobne masz objawy.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Blokady Rozrzadu Thesis V6
Mogło im się trochę rozjechać. Sprawdź czy masz wypadanie zapłonów w FES/MES. Ogólnie jak mi w ręce wpadały V6 z przestawiony rozrządem to miały problem właśnie z wypadającym zapłonem. Miały tez taką czkawkę przy odpuszczeniu i gwałtownym wciśnięciu pedału gazu.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Blokady Rozrzadu Thesis V6
... Mariusz, ponieważ czas mnie goni dlatego Kolega jest drugi w kolejce. Swoją "V-łkę" ustawiłem na znakach na wałkach rozrządu tak więc tym razem odpuszczam blokady. Tak jak rozmawialiśmy musiałem wymienić jak się okazało dwa popychacze na 6-stym cylindrze przy czym jeden to jeszcze by się "odezwał" ale jeden z nich niestety okazał się totalnym szmelcem. Jak to mówią za gamonwo sie płaci ....
Zdam relację co i jak jak tylko drugi raz odpalę silnik.
Sedrecznie pozdrawiam i dziękuję jak zwykle za niezawodność w działaniu.
Pozdtrawiam.
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Blokady Rozrzadu Thesis V6
adamM20 pisze: ↑14 maja 2018, 23:08... Mariusz, ponieważ czas mnie goni dlatego Kolega jest drugi w kolejce. Swoją "V-łkę" ustawiłem na znakach na wałkach rozrządu tak więc tym razem odpuszczam blokady. Tak jak rozmawialiśmy musiałem wymienić jak się okazało dwa popychacze na 6-stym cylindrze przy czym jeden to jeszcze by się "odezwał" ale jeden z nich niestety okazał się totalnym szmelcem. Jak to mówią za gamonwo sie płaci ....
Zdam relację co i jak jak tylko drugi raz odpalę silnik.
Sedrecznie pozdrawiam i dziękuję jak zwykle za niezawodność w działaniu.
Pozdtrawiam.
Zatem kolega freeq... jesteś pierwszyyyy gdyż dziś powinny wrócić blokadki......zatem proszę o kontakt na pefu
Pzdr.Maniak
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.