lancia thesis 3,0 automat, uszczelniacze półosi.

klonikon
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 93
Rejestracja: 26 sty 2015, 14:33
Imię: Tomek
Lokalizacja: Żarnów

lancia thesis 3,0 automat, uszczelniacze półosi.

Post autor: klonikon » 18 lis 2018, 10:30

Witam, moze ktos walczył z tematem uszczelniaczy półosi i poda wymiary albo numery częsci, cieknie u mnie i chce to zrobić ale eper nie pokazuje tych częsci.
LANCIA LYBRA 2,4JTD 140km
LANCIA THESIS 3,0 PB+LPG

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: lancia thesis 3,0 automat, uszczelniacze półosi.

Post autor: adamM20 » 18 lis 2018, 15:03

... być może podczas wymiany zapisałem gdzieś w zapiskach i wrzucę info (poniedziałek). Przy okazji wymień jeszcze uszczelniacz na wałku sprzęgłowym a jeśli silnik ze skrzynią masz na wierzchu to i uszczelniacz na wale w silniku. Po takim zabiegu będziesz miał na długo zupełną suszę .....
Pozdrawiam

P.S.
dobrze byłoby na Forum stworzyć taki mały katalog części, których nie znajdzie się w eperze (rozmiary łożysk, uszczelniaczy czy nawet wymiarów silentblock-ów).

Awatar użytkownika
zygmunt1
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1117
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
Imię: Zygmunt
Lokalizacja: Kraków

Re: lancia thesis 3,0 automat, uszczelniacze półosi.

Post autor: zygmunt1 » 18 lis 2018, 15:12

W "Zabytkowych/Pozostałe" jest np. "Beta- baza wiedzy"
Dla każdego modelu można taką pisać. W końcu forum jest podzielone też na modele Lancii.
Pozdrawiam ;)
Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0
, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042

Beta Coupe 2,0 -(klik)

Członek Zwyczajny Stowarzyszenia :roll:

klonikon
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 93
Rejestracja: 26 sty 2015, 14:33
Imię: Tomek
Lokalizacja: Żarnów

Re: lancia thesis 3,0 automat, uszczelniacze półosi.

Post autor: klonikon » 19 lis 2018, 6:40

Tak, jak przyjdzie mi wyciągać silnik skrzynie to wymienie ale na chwilę obecną tylko te uszczelniacze puściły, czekam na info.

Pewnie że przydałby się taki swoisty katalog tych części które nie są opisane w oficjalnych źródłach.
LANCIA LYBRA 2,4JTD 140km
LANCIA THESIS 3,0 PB+LPG

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: lancia thesis 3,0 automat, uszczelniacze półosi.

Post autor: adamM20 » 19 lis 2018, 11:15

... w zapiskach znalazłem dwa rozmiary: 38x55x7,8 oraz 40x63x8,6. Na pewno nowe były Corteco, nie pamiętam czy zachowane były wymiary 7,8 i 8,6 czy przypadkiem nie zamienione zostały na 8,0 i 8,5 lub 8,0.
Na półosiach zwróć uwagę na wytarte rowki aby nowe simmery w miarę możliwość przesunąć tak aby "szły" przed lub za rowkiem.
powodzenia.

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 4037
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: lancia thesis 3,0 automat, uszczelniacze półosi.

Post autor: Maniak » 19 lis 2018, 17:50

Tak gwoli ścisłości, to po wyjęciu ośki ze skrzyni olej nie leci.
Pozdrawiam brać klubowiczów
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

GepardMG
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 4057
Rejestracja: 01 kwie 2009, 21:50
Imię: Marcin
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Re: lancia thesis 3,0 automat, uszczelniacze półosi.

Post autor: GepardMG » 19 lis 2018, 17:56

Eper pokazuje numery
77362133
77362134
Marcin

Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "LKP2019".

e-mail : sklep@autosklep24.pl
tel : 792 465-368 , 42 688-01-49

klonikon
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 93
Rejestracja: 26 sty 2015, 14:33
Imię: Tomek
Lokalizacja: Żarnów

Re: lancia thesis 3,0 automat, uszczelniacze półosi.

Post autor: klonikon » 22 lis 2018, 11:09

Dziękuję za informacje już się biorę za to. Pozdrawiam.
LANCIA LYBRA 2,4JTD 140km
LANCIA THESIS 3,0 PB+LPG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”