Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 14 paź 2019, 21:33

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 14 kwie 2019, 10:29 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1980
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
Najpierw zapytałem tu,a potem zapytałem Konrada.Trzeba szybko recydować,stąd pośpiech.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 10:31 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 969
Lokalizacja: Gród Kraka
Śpiesz się powoli...pośpiech jest złym doradcą...itp

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 10:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1980
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
Kupiłem przed chwilą...to jest towar,którego prawie nigdzie nie ma.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 10:37 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 2183
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Podobnie jest z softem silnika. Np 2.0t pierwsze gzemplarze mają soft agresywny. Te po 2003r już niestety mułowato jadą. Kolejne wydania softu są coraz spokojniejsze. Żeby do limuzyny pasowały. Podobnie jest z softem Kappy 20vt pierwsze wypusty miały soft praktycznie ten sam co FC 20vt. Później było mułowato i spokojnie. Seria 98r jedzie jak zła a ta z99r już jest totalną porażką.Z 20vt w thesis jest identycznie pierwsze egzemplarze jechały fajnie. Czytając zagraniczne fora można to prosto wywnioskować. 2002r i pierwszy połowa 2003r na hamowni wypluły po 200-203KM. Potem już 189-191KM. I już soft spokojny bez agresji. Ja mam soft 2002r i jest tak jak lubię boost wstaje gwałtownie i jedzie dobrze. Po 2003r już jest bardzo spokojnie i nie ma takiego uderzenia boostu. Tutaj ze skrzynią będzie podobnie. Pierwsze egzemplarze mają soft agresywny. Jeździłem 3.2 z początku 2003r i powiem że bardzo fajnie jak na aisina. Lock-up spina o niebo szybciej niż np w JTD 20v i nie zastanawia się co ma zrobić. JTD 2005r z aisinem strasznie długo mysli. Lock-up spina późno i dużo traci na uślizgu sprzęgła konwertera. Gdzie w 3.2 tego nie ma.I jeszcze jedno w 3.2 którą jeździłem reakcja na gaz była bardzo szybka. Przy 110km/h wciśnięcie gazu w podłogę powodowało redukcję o 2biegi w dół i ogień do przodu. Reakcja na gaz naprawdę bardzo szybka.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 10:42 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 969
Lokalizacja: Gród Kraka
proxima86 pisze:
14 kwie 2019, 10:33
Kupiłem przed chwilą...to jest towar,którego prawie nigdzie nie ma.
Eee tam są podzespoły do Thesis o wiele gorzej dostępne...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 10:43 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1980
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
pietrek125 pisze:
proxima86 pisze:
14 kwie 2019, 10:33
Kupiłem przed chwilą...to jest towar,którego prawie nigdzie nie ma.
Eee tam są podzespoły do Thesis o wiele gorzej dostępne...
np. jakie?

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 10:51 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 969
Lokalizacja: Gród Kraka
kond243 pisze:
14 kwie 2019, 10:37
... Przy 110km/h wciśnięcie gazu w podłogę powodowało redukcję o 2biegi w dół i ogień do przodu. Reakcja na gaz naprawdę bardzo szybka.
Nie tylko w 3.2 tak jest... bo moja 3.0 też tak robi... jak pierwszy raz się wziąłem za wyprzedzanie ciężarówki w Thesis, to myślałem ,że coś jest nie tak... lewy pas, docisnąłem gazu jak w 2.5R5 a tu nic, normalnie Polonez... dopiero po paru sekundach się zreflektowałem, wcinałem w podłogę i szok... redukcja o dwa biegi, i od razu musiałem mocniej trzymać kierownicę , żeby teresę utrzymać na pasie, no i ten dźwięk Busso...
proxima86 pisze:
14 kwie 2019, 10:43
pietrek125 pisze:
Eee tam są podzespoły do Thesis o wiele gorzej dostępne...
np. jakie?
A np. ACC...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 11:00 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1980
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
Wciskasz w podłogę i ciągnie ale zanim to nastąpi to krowa myśli godzinę jaki bieg wrzucić

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 11:06 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 969
Lokalizacja: Gród Kraka
Wciskam w podłogę i niemal natychmiast redukuje przeważnie o 2 biegi... nie myśli nie muli...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 11:41 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 2183
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Nawet nie wiesz w jakim błędzie jesteś.3.2 jest szybsza. 3.0 muł przy 3.2. Jest tylko 15KM różnicy. Ale sterowanie skrzyni daje potężną różnice. I twoje wyprzedzanie nie było tak szybki jak Ci się wydaje. Sterowanie skrzyni z 3.2 jest dużo szybsze i lepiej przemyślane.Proxima zdaj relacje jak będzie działać skrzynia.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 11:43 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1980
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
Porównam pracę obu centralek i opowiem o tym w tym temacie.
Ale to dopiero jak wrócę do pl.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 11:44 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 969
Lokalizacja: Gród Kraka
Nie mówię nie...tylko 15KM, ale ile momentu więcej, bo dłuższy skok tłoka... także musi się z dołu lepiej zbierać... i do tego dostosowany jest soft w skrzyni... jakby jeszcze dać wałki od AR i soft to by było jeszcze lepiej...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2019, 11:46 przez pietrek125, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 11:46 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1980
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
pietrek125 pisze:
Nie mówię nie...tylko 15KM, ale ile momentu więcej, bo dłuższy skok tłoka... także musi się z dołu lepiej zbierać... i do tego dostosowany jest soft w skrzyni...
Noo ale podobno na tej centralce 3.0 lepiej się zbiera,więc coś w tym jest.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 11:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 969
Lokalizacja: Gród Kraka
Założysz, przetestujesz, zdasz relację...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 11:49 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1980
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
pietrek125 pisze:
Założysz, przetestujesz, zdasz relację...
Właśnie po to założyłem ten temat Obrazek

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka


_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl