Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 14 paź 2019, 21:32

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 14 kwie 2019, 11:51 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 2183
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Nie podobno tylko na pewno. Zupełnie inna strategia sterowania lock-up oraz samego konwertera. Nie ma uślizgu. Dlatego 3.2 lepiej się zbiera. I nie mówię tutaj o dole bo moment jest praktycznie w tym przedziale obrotów. Różnica 30nm. Jest troszkę więcej ale skrzynia robi większą robotę

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 11:53 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1980
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
kond243 pisze:
Nie podobno tylko na pewno. Zupełnie inna strategia sterowania lock-up oraz samego konwertera. Nie ma uślizgu. Dlatego 3.2 lepiej się zbiera. I nie mówię tutaj o dole bo moment jest praktycznie w tym przedziale obrotów. Różnica 30nm. Jest troszkę więcej ale skrzynia robi większą robotę
Dodam jeszcze tuning,na hamowni i będzie 30koni więcej+ centralka z 3200 i rakieta PanieObrazek

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka



_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 11:58 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 969
Lokalizacja: Gród Kraka
Oprócz softu, przydałby się wałki ssące od 3,2 AR...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 12:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1980
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
pietrek125 pisze:
Oprócz softu, przydałby się wałki ssące od 3,2 AR...
wystarczająco będzie,można będzie dumnie się toczyć,a kiedy trzeba przycisnąć i zawstydzić buraka z BMWObrazek

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka



_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 12:09 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 2183
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Alfa ma silniki typu GT . Wałki ok. Ale soft musowo.inaczej mocy brak i spalanie 30/100. Tyle że po zmianie wałków na te z alfy i zrobienie softu pozbawi ten silnik przyjemnego bulgotania. Jak byś miał druga Teresę 3.0 to uturbić. Kolektory oraz turbo z alfy 2.0 V6 turbo. 3.0 ma niższy stopień sprężania więc soft turbo 0.5-0.7 bara spokojnie dmuchniesz. Można odprężyć i dmuchasz 1bar albo więcej. Wtedy tylko potarga Aisina. Bo silnik będzie miał tak duży moment z dołu i moc że aisin poprostu padnie

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2019, 12:11 przez kond243, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 12:10 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 969
Lokalizacja: Gród Kraka
...kolektory wydechowe z 3.0 CF2... oprócz mniejszych oporów, obniżą temp. pod maską, co też nie jest bez znaczenia...
wszystkie Alfowskie 3.2 maja te same wałki ssące, tylko Thesisowskie 3.2 ma wałki od 3.0

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 12:17 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 2183
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Temperatura ma akurat znaczenie.Kolektory okręca się bandażem termicznym a turbo pakuje w kocyk. Temperatura pod maską spada. Gorące spaliny mąją większą energię kinetyczną co powoduje zmniejszenie laga. I to dość sporo. Ja mam hybrydę w kocyku i kolektory w bandażu. Bez tych zabiegów turbo wstawało 2800obr. Bo zastosowaniu kocyka i bandaża turbo wstaje przy 2300obr. Więc jest 500 obr a to jest bardzo dużo. Więc akurat przy turbo temperatura spalin jest ważniejsza jak silniku N/A.3.0 Też ma wałki ssące z 3.0 gtv które są bodajże na wydechu. Są pomieszane. Z różnych silników. Dlatego Thesis ma inne blokady względem alfy. I w thesis silnik przyjemnie bulgocze.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 12:31 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 969
Lokalizacja: Gród Kraka
AR166 2.5(nowsze), 3.0, oraz Thesis 3.0 3.2 mają te same wałki i te same blokady... jedynie AR166 3.2 , i GTA różnią się wałkami ssącymi z stąd inne blokady... innych Busso nie sprawdzałem...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 17:40 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 2183
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Thesis 3.0 i 3.2 ma wałki wydechowe z alfy gtv 3.2 a ssące z alfy gtv ale 3.0. Blokady niby te same. Ale jednak są żyletkowe różnice. I najlepsze że nr części czyli nr blokad jest wspólny tylko dla ar166 3.0 oraz Thesis 3.0,3.2. Bynajmniej tak elearn podaje.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
PostDodany: 14 kwie 2019, 18:12 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 969
Lokalizacja: Gród Kraka
kond243 pisze:
14 kwie 2019, 17:40
Thesis 3.0 i 3.2 ma wałki wydechowe z alfy gtv 3.2 a ssące z alfy gtv ale 3.0. Blokady niby te same. Ale jednak są żyletkowe różnice. I najlepsze że nr części czyli nr blokad jest wspólny tylko dla ar166 3.0 oraz Thesis 3.0,3.2. Bynajmniej tak elearn podaje.
No bo tak jest... W Eper numery wałków tez sie pokrywają pomiędzy 166 2.5FL, 3.0 oraz Thesis 3.0 3.2.
AR 166 3.2, oraz GTA numery walków wydechowych też są tożsame z 2.5 3.0, tylko ssące są inne...

Ale zmieńmy temat bo Proxima jeszcze jest spokojny, a my zeszliśmy z sterownika skrzyni na blokady w Busso..

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 15 kwie 2019, 9:24 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1980
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
Rozmawiajcie sobie Obrazek Chętnie poczytam jak podwyższyć moc w V6Obrazek
A centralkę kupiłem,gościu wysłał mi zdjęcia:




ObrazekObrazek

_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
PostDodany: 15 kwie 2019, 9:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3185
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Czyli jednak kupiłeś nowszą?

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 15 kwie 2019, 9:49 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Posty: 1980
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol
volf pisze:
Czyli jednak kupiłeś nowszą?
To jest starsza z 2003roku.
Ta podobno bardziej agresywnaObrazek

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka



_________________
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6


Na górę
PostDodany: 15 kwie 2019, 10:37 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3185
Lokalizacja: powiat Bełchatów
To to ''1704'' to nie data produkcji :?:

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 15 kwie 2019, 10:41 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 2183
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Nie. Nr z końcówką 720 jest z 2003r. Potem nr ten się zmienia i data zastąpienia tej centralki to 16.04.2004

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl