Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" sworzni
-
- Klubowicz
- Posty: 316
- Rejestracja: 27 paź 2007, 0:00
- Imię: http://www.flyshark.ayz.p
- Lokalizacja: Krasnystaw a obecnie Pruszcz Gdanski
- Kontakt:
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Dziękuję Bartek za szybką odpowiedź.
Gdyby ktoś chciał regenerować sprzęgło z kołem dwumasowym to mam namiar na dobrą firmę która to robi.
Pozdrawiam
Gdyby ktoś chciał regenerować sprzęgło z kołem dwumasowym to mam namiar na dobrą firmę która to robi.
Pozdrawiam
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Kolego wybacz ale sprzęgło + koło dwumasowe kupuje się nowe , regeneracja to na pewno kiepski pomysł ....... szkoda kasy na kilkukrotne wyciąganie skrzyni o kosztach pobocznych nie wspomnę......
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
-
- Klubowicz
- Posty: 316
- Rejestracja: 27 paź 2007, 0:00
- Imię: http://www.flyshark.ayz.p
- Lokalizacja: Krasnystaw a obecnie Pruszcz Gdanski
- Kontakt:
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
fazi , miałem taką sytuację że niestety musiałem spasować sprzęgło z kołem. Koło mam w bardzo dobrej kondycji a sprzęgło nie było spasowane i się ślizgało.
W tym przypadku regeneracja pomogła i jest OK.
W tym przypadku regeneracja pomogła i jest OK.
- Ricardus
- Forumowicz/ka
- Posty: 605
- Rejestracja: 17 kwie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Łódź/Grotniki
- Kontakt:
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Regenerowałem sworznie do mojego MG w Katowicach Serwis jeśli dobrze pamiętam Jabłoński. Bardzo dobry kontakt, szybka naprawa, na bieżąco byłem informowany co jest do wymiany. Za dwa wahacze, czyli 4 sworznie zapłaciłem z przesyłką coś około 380 pln. Jeden sworzeń musiał być wymieniony na nowy z powodu uszkodzenia go podczas demontażu. Nowe dwa wahacze mało znanej firmy w tamtym czasie to koszt około 800 pln. W samochodzie siedzą od około 9 miesięcy i na razie wszystko ok. Jeśli można zaoszczędzić i naprawa jest przeprowadzona dosyć fachowo to po co przepłacać. Z w/w zakładu od kilku lat podobno korzysta sporo śląskich taksówkarzy i chwalą sobie jego usługi.
Zdjęcia motoryzacyjne, oględziny samochodów, ubezpieczenia w PZU, pranie tapicerki.
https://www.facebook.com/riCARdus-Rysza ... 928513374/
Tel.669901601
https://www.facebook.com/riCARdus-Rysza ... 928513374/
Tel.669901601
-
- Klubowicz
- Posty: 316
- Rejestracja: 27 paź 2007, 0:00
- Imię: http://www.flyshark.ayz.p
- Lokalizacja: Krasnystaw a obecnie Pruszcz Gdanski
- Kontakt:
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Ricardus, masz może do nich jakiś namiar, kontakt ???
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
-
- Klubowicz
- Posty: 316
- Rejestracja: 27 paź 2007, 0:00
- Imię: http://www.flyshark.ayz.p
- Lokalizacja: Krasnystaw a obecnie Pruszcz Gdanski
- Kontakt:
- Ricardus
- Forumowicz/ka
- Posty: 605
- Rejestracja: 17 kwie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Łódź/Grotniki
- Kontakt:
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Chyba zmienili stronę bo stary link nie działa, ale to faktycznie to ten serwis.
Zdjęcia motoryzacyjne, oględziny samochodów, ubezpieczenia w PZU, pranie tapicerki.
https://www.facebook.com/riCARdus-Rysza ... 928513374/
Tel.669901601
https://www.facebook.com/riCARdus-Rysza ... 928513374/
Tel.669901601
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Piszecie o wahaczach a szczególnie o sworzniach a co z tulejami metal-guma ? ( w bananach czy tam bumerangu)
Akurat mam wyrąbany i dostępny jest ted-gum, osobiście unikam tego producenta.
Gadałem z gostkiem z Rudy i powiedział że robią tylko sworznie bez tulei.
Akurat mam wyrąbany i dostępny jest ted-gum, osobiście unikam tego producenta.
Gadałem z gostkiem z Rudy i powiedział że robią tylko sworznie bez tulei.
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Ja kupowałem poliuretanowe od tego gościa tutaj
Na razie jeszcze nie wymieniałem, bo nie ma takiej potrzeby, ale wyglądają solidnie.
Na razie jeszcze nie wymieniałem, bo nie ma takiej potrzeby, ale wyglądają solidnie.
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
O matko gdzies Ty mnie wysłał
Do Bułgarii
Ok poli to jakaś alternatywa, dobrze wiedzieć że są, z tym że w lybrze jak dałem poli to skrzypi, i tego obawiam sie tu.
To główny powód mojego zrażenia się do wyrobu tego typu.
Dzięki za namiary, będę teraz miał temat do przemyślenia.
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Musiałeś słabo nasmarować , a on dokłada trochę smaru morskiego
Poliuretany miałem właśnie w Lybrze i nie narzekałem, dlatego też zamówiłem do Thesis.
Poliuretany miałem właśnie w Lybrze i nie narzekałem, dlatego też zamówiłem do Thesis.
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
- belial666
- Forumowicz/ka
- Posty: 3404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Tuleje na przód to raczej tylko na dziś Tedgum albo całe nowe wahacze z nową tuleją. Rozwiązaniem jest też poliuretan zrobiony na zamówienie w Olkuszu firma " Deuter". Taka sytuacja w zawieszeniu Thesis.
Nr. telef. 501259455
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" sworzni
Odkopię temat regeneracji wahaczy do Thesis.
Mam następujące pytanie do użytkowników,czy ktoś z was regenerował zawieszenie na TED-GUMIE przez ostatnie 4lata?Bo tyle właśnie minęło od ostatniego postu w tym temacie.
Czy ta firma poprawiła jakość swoich wyrobów?
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Mam następujące pytanie do użytkowników,czy ktoś z was regenerował zawieszenie na TED-GUMIE przez ostatnie 4lata?Bo tyle właśnie minęło od ostatniego postu w tym temacie.
Czy ta firma poprawiła jakość swoich wyrobów?
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" sworzni
Ja z tyłu dałem Ted gumy. O to był Błąd. Tylne tuleje małe te przy kołach wytrzymały raptem 15tyś km. Więcej Ted guma niet. Dorabiał będę tuleje do wachaczy. Musi być lemforder lub febi. Nie polecam tulei Ted guma. Zatarły się bardzo szybko.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt