Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" sworzni
- chevrooletcamaro
- Forumowicz/ka
- Posty: 271
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
- Imię: Wiola
- Lokalizacja: Świerklany
Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" sworzni
Witam.
Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:
Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:
Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Witam.
Też miałem problem z zmęczonym zawieszeniem i bez problemu znalazlem zakład który się tym zajmuję. Koszt 1200zl przód i tył w porównaniu do nowych w ASO gdzie za komplet chcieli prawie 3000zl bez porównania.
Też miałem problem z zmęczonym zawieszeniem i bez problemu znalazlem zakład który się tym zajmuję. Koszt 1200zl przód i tył w porównaniu do nowych w ASO gdzie za komplet chcieli prawie 3000zl bez porównania.
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
We Wrocławiu chyba tylko PWr tym się zajmuje, ale tam nie wiem jak znaleźć kontakt. Ile kosztowała wymiana sworznia?chevrooletcamaro pisze:Witam.
Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:
Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD, Alfa Romeo 166 3.2, BMW E90 320d, Fiat Brava 80 16v, Fiat Brava 80 16v, Laguna III 2.0 16v, Fiat Stilo 1.9 JTD, Marea 155 20v
Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v
Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Coś więcej na temat tego fachowca np:w jaki sposób to robi?chevrooletcamaro pisze:Witam.
Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:
Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Ludy! Macie na Forum od stu lat mechanika z krwi i kości, który bawi się w zabawki Lancia zwane i od lat stu regeneruje te wahacze. A Wy tu po całej Polsce szukacie tego, co pod nosem macie. Wszystkie go znają, ale jak widzę nikt nic nie wie. Szkoda, bo koszt marny, a robota dobra.
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
...o kim mowa?jjash pisze:Ludy! Macie na Forum od stu lat mechanika z krwi i kości, który bawi się w zabawki Lancia zwane i od lat stu regeneruje te wahacze. A Wy tu po całej Polsce szukacie tego, co pod nosem macie. Wszystkie go znają, ale jak widzę nikt nic nie wie. Szkoda, bo koszt marny, a robota dobra.
- chevrooletcamaro
- Forumowicz/ka
- Posty: 271
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
- Imię: Wiola
- Lokalizacja: Świerklany
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
rain pisze:We Wrocławiu chyba tylko PWr tym się zajmuje, ale tam nie wiem jak znaleźć kontakt. Ile kosztowała wymiana sworznia?chevrooletcamaro pisze:Witam.
Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:
Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
Wymiana sworznia 80 -100 zł
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Ja szczerze mówiąc tez nie wiem.belial666 pisze:...o kim mowa?jjash pisze:Ludy! Macie na Forum od stu lat mechanika z krwi i kości, który bawi się w zabawki Lancia zwane i od lat stu regeneruje te wahacze. A Wy tu po całej Polsce szukacie tego, co pod nosem macie. Wszystkie go znają, ale jak widzę nikt nic nie wie. Szkoda, bo koszt marny, a robota dobra.
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD, Alfa Romeo 166 3.2, BMW E90 320d, Fiat Brava 80 16v, Fiat Brava 80 16v, Laguna III 2.0 16v, Fiat Stilo 1.9 JTD, Marea 155 20v
Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v
Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v
- chevrooletcamaro
- Forumowicz/ka
- Posty: 271
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
- Imię: Wiola
- Lokalizacja: Świerklany
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
jjash bawi się w zastępstwie w argentę - wiem ale nie powiem :/
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
A może to Argenta? A tak właściwie to co się z nim stało, że się nie udziela?chevrooletcamaro pisze:jjash bawi się w zastępstwie w argentę - wiem ale nie powiem :/
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
- chevrooletcamaro
- Forumowicz/ka
- Posty: 271
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
- Imię: Wiola
- Lokalizacja: Świerklany
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
belial666 pisze:Coś więcej na temat tego fachowca np:w jaki sposób to robi?chevrooletcamaro pisze:Witam.
Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:
Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
Facet, zeszlifował zawalcowanie denka po czym wycisnął prasą cały wkład wraz z miseczkami. W zależności od tego czy miseczki były zużyte czy nie: czyści albo frezuje gniazdo. W zależności od stopnia zużycia kulki sworznia wymienia ją lub nie. Do tego wymienia miseczki i osłonę gumową - wprasowuje na swoje miejsce, nabija denko i zawalcowuje, zakłada nową gumowa osłonkę i gotowe.
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Oj, Wy Moi detektywi. Ja się wcale nie bawię w "wiem, ale nie powiem". Ilu mamy mechaników na forum? Ja znam jednego. I on to robi - między innymi. Argenta jest przecież forumowym mechanikiem. No, przynajmniej ja znam tylko jego. No i dla mnie jest on forumowym mechanikiem.
- chevrooletcamaro
- Forumowicz/ka
- Posty: 271
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
- Imię: Wiola
- Lokalizacja: Świerklany
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
jjash pisze:Oj, Wy Moi detektywi. Ja się wcale nie bawię w "wiem, ale nie powiem". Ilu mamy mechaników na forum? Ja znam jednego. I on to robi - między innymi. Argenta jest przecież forumowym mechanikiem. No, przynajmniej ja znam tylko jego. No i dla mnie jest on forumowym mechanikiem.
Mój Michał jest mechanikiem .....:/
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
Przy wymianie tulei nie ma nic trudnego, robota prosta, a nawet prostsza i nie potrzeba tu chwalić za to, że ktoś potrafi kluczem pokręcić lub puknąć młotkiem. Nawet dziecko to potrafi a co dopiero dorosły. Ja żebym nie musiał pukać młotkiem jak kowal to sobie za psie pieniądze kupiłem śrubę z nakrętką i kilka podkładek o różnych średnicach oba wyroby. Wystarczy dobrać odpowiedni zestaw i samemu wciska się taką tuleję jaką trzeba bez znaczenia w jaką część. Z wyjęciem to też prościzna bo wystarczy ruszyć głową i wszystko pięknie wyjmujemy.
Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo
LUKIThesis pisze:Przy wymianie tulei nie ma nic trudnego, robota prosta, a nawet prostsza i nie potrzeba tu chwalić za to, że ktoś potrafi kluczem pokręcić lub puknąć młotkiem. Nawet dziecko to potrafi a co dopiero dorosły. Ja żebym nie musiał pukać młotkiem jak kowal to sobie za psie pieniądze kupiłem śrubę z nakrętką i kilka podkładek o różnych średnicach oba wyroby. Wystarczy dobrać odpowiedni zestaw i samemu wciska się taką tuleję jaką trzeba bez znaczenia w jaką część. Z wyjęciem to też prościzna bo wystarczy ruszyć głową i wszystko pięknie wyjmujemy.