Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" sworzni

Awatar użytkownika
chevrooletcamaro
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 271
Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
Imię: Wiola
Lokalizacja: Świerklany

Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" sworzni

Post autor: chevrooletcamaro » 31 sty 2014, 10:43

Witam.

Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:

Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD

artsfast
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 128
Rejestracja: 25 wrz 2010, 12:15
Imię: Artur
Lokalizacja: Poznań

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: artsfast » 31 sty 2014, 17:59

Witam.
Też miałem problem z zmęczonym zawieszeniem i bez problemu znalazlem zakład który się tym zajmuję. Koszt 1200zl przód i tył w porównaniu do nowych w ASO gdzie za komplet chcieli prawie 3000zl bez porównania.

rain
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1564
Rejestracja: 08 paź 2008, 0:00
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Wrocław

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: rain » 31 sty 2014, 18:10

chevrooletcamaro pisze:Witam.

Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:

Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
We Wrocławiu chyba tylko PWr tym się zajmuje, ale tam nie wiem jak znaleźć kontakt. Ile kosztowała wymiana sworznia?
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD, Alfa Romeo 166 3.2, BMW E90 320d, Fiat Brava 80 16v, Fiat Brava 80 16v, Laguna III 2.0 16v, Fiat Stilo 1.9 JTD, Marea 155 20v

Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v

belial666

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: belial666 » 31 sty 2014, 22:28

chevrooletcamaro pisze:Witam.

Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:

Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
Coś więcej na temat tego fachowca np:w jaki sposób to robi?

jjash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1345
Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: jjash » 31 sty 2014, 23:38

Ludy! Macie na Forum od stu lat mechanika z krwi i kości, który bawi się w zabawki Lancia zwane i od lat stu regeneruje te wahacze. A Wy tu po całej Polsce szukacie tego, co pod nosem macie. Wszystkie go znają, ale jak widzę nikt nic nie wie. Szkoda, bo koszt marny, a robota dobra.
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek

belial666

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: belial666 » 31 sty 2014, 23:53

jjash pisze:Ludy! Macie na Forum od stu lat mechanika z krwi i kości, który bawi się w zabawki Lancia zwane i od lat stu regeneruje te wahacze. A Wy tu po całej Polsce szukacie tego, co pod nosem macie. Wszystkie go znają, ale jak widzę nikt nic nie wie. Szkoda, bo koszt marny, a robota dobra.
...o kim mowa?

Awatar użytkownika
chevrooletcamaro
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 271
Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
Imię: Wiola
Lokalizacja: Świerklany

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: chevrooletcamaro » 01 lut 2014, 9:25

rain pisze:
chevrooletcamaro pisze:Witam.

Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:

Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
We Wrocławiu chyba tylko PWr tym się zajmuje, ale tam nie wiem jak znaleźć kontakt. Ile kosztowała wymiana sworznia?


Wymiana sworznia 80 -100 zł
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD

rain
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1564
Rejestracja: 08 paź 2008, 0:00
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Wrocław

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: rain » 01 lut 2014, 9:55

belial666 pisze:
jjash pisze:Ludy! Macie na Forum od stu lat mechanika z krwi i kości, który bawi się w zabawki Lancia zwane i od lat stu regeneruje te wahacze. A Wy tu po całej Polsce szukacie tego, co pod nosem macie. Wszystkie go znają, ale jak widzę nikt nic nie wie. Szkoda, bo koszt marny, a robota dobra.
...o kim mowa?
Ja szczerze mówiąc tez nie wiem.
Autka jakie mi się przewineły: Hyundai Lantra 1.6, Lancia Lybra 2.4 JTD, Alfa Romeo 156 2.4 m-Jet, Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark, Lancia Delta 1.8i.e., Lancia Thesis 2.4 JTD, Alfa Romeo 166 3.2, BMW E90 320d, Fiat Brava 80 16v, Fiat Brava 80 16v, Laguna III 2.0 16v, Fiat Stilo 1.9 JTD, Marea 155 20v

Obecnie mam: Lancia Lybra 2.4 jtd Emblema, Lancia Lybra 2.0 LS, Opel Meriva_A 1.4 EcoTec, Bravo HGT, Brava 100 16v

Awatar użytkownika
chevrooletcamaro
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 271
Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
Imię: Wiola
Lokalizacja: Świerklany

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: chevrooletcamaro » 01 lut 2014, 9:56

jjash bawi się w zastępstwie w argentę - wiem ale nie powiem :/
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: SIWY155 » 01 lut 2014, 10:39

chevrooletcamaro pisze:jjash bawi się w zastępstwie w argentę - wiem ale nie powiem :/
A może to Argenta? A tak właściwie to co się z nim stało, że się nie udziela?
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

Awatar użytkownika
chevrooletcamaro
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 271
Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
Imię: Wiola
Lokalizacja: Świerklany

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: chevrooletcamaro » 01 lut 2014, 17:58

belial666 pisze:
chevrooletcamaro pisze:Witam.

Zakładam nowy temat , aby łatwiej było odszukać tą cenną według mnie informację:

Natknęłam się na stwierdzenie, że sworznie w Thesis są niewymienne, ale są firmy które zajmują się regeneracją mianowicie wprasują nowy wkład z nową kulką, solidnie bo już testowałam na swojej Teresie. Pan prowadzi firmę o nazwie RECAR w Bielsko-Białej na ul. Żeglarskiej . Starszy doświadczony facet. Polecam.
Coś więcej na temat tego fachowca np:w jaki sposób to robi?

Facet, zeszlifował zawalcowanie denka po czym wycisnął prasą cały wkład wraz z miseczkami. W zależności od tego czy miseczki były zużyte czy nie: czyści albo frezuje gniazdo. W zależności od stopnia zużycia kulki sworznia wymienia ją lub nie. Do tego wymienia miseczki i osłonę gumową - wprasowuje na swoje miejsce, nabija denko i zawalcowuje, zakłada nową gumowa osłonkę i gotowe.
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD

jjash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1345
Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: jjash » 01 lut 2014, 20:57

Oj, Wy Moi detektywi. Ja się wcale nie bawię w "wiem, ale nie powiem". Ilu mamy mechaników na forum? Ja znam jednego. I on to robi - między innymi. Argenta jest przecież forumowym mechanikiem. No, przynajmniej ja znam tylko jego. No i dla mnie jest on forumowym mechanikiem.
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek

Awatar użytkownika
chevrooletcamaro
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 271
Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
Imię: Wiola
Lokalizacja: Świerklany

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: chevrooletcamaro » 01 lut 2014, 21:06

jjash pisze:Oj, Wy Moi detektywi. Ja się wcale nie bawię w "wiem, ale nie powiem". Ilu mamy mechaników na forum? Ja znam jednego. I on to robi - między innymi. Argenta jest przecież forumowym mechanikiem. No, przynajmniej ja znam tylko jego. No i dla mnie jest on forumowym mechanikiem.

Mój Michał jest mechanikiem .....:/
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: LUKIThesis » 01 lut 2014, 21:10

Przy wymianie tulei nie ma nic trudnego, robota prosta, a nawet prostsza i nie potrzeba tu chwalić za to, że ktoś potrafi kluczem pokręcić lub puknąć młotkiem. Nawet dziecko to potrafi a co dopiero dorosły. Ja żebym nie musiał pukać młotkiem jak kowal to sobie za psie pieniądze kupiłem śrubę z nakrętką i kilka podkładek o różnych średnicach oba wyroby. Wystarczy dobrać odpowiedni zestaw i samemu wciska się taką tuleję jaką trzeba bez znaczenia w jaką część. Z wyjęciem to też prościzna bo wystarczy ruszyć głową i wszystko pięknie wyjmujemy.

belial666

Re: Thesis - regeneracja wahaczy/wymiana "niewymiennych" swo

Post autor: belial666 » 01 lut 2014, 21:13

LUKIThesis pisze:Przy wymianie tulei nie ma nic trudnego, robota prosta, a nawet prostsza i nie potrzeba tu chwalić za to, że ktoś potrafi kluczem pokręcić lub puknąć młotkiem. Nawet dziecko to potrafi a co dopiero dorosły. Ja żebym nie musiał pukać młotkiem jak kowal to sobie za psie pieniądze kupiłem śrubę z nakrętką i kilka podkładek o różnych średnicach oba wyroby. Wystarczy dobrać odpowiedni zestaw i samemu wciska się taką tuleję jaką trzeba bez znaczenia w jaką część. Z wyjęciem to też prościzna bo wystarczy ruszyć głową i wszystko pięknie wyjmujemy.
: ok2 :

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”