Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)

Post autor: Bartek-Lodz » 05 cze 2016, 22:36

Hi , Vlad
Do you have any pictures of these different sensors - for comparison.
I have a few Thesis , different years - all sensors appear to be the same.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

vlad47
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 03 cze 2016, 0:07
Imię: Vladimir Duro
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)

Post autor: vlad47 » 05 cze 2016, 23:12

Both from rectangle case, I have some with cube but didn't open them yet.
EDIT: I tried to upload the picture here to forum, but it can't appear here so link from my server: www.lanciathesis.eu/public/WP_20160605_23_06_16_Raw.jpg
Left one is the newest.
Lancia Thesis 3,2 V6 + LPfi LPG Emblema 2007
Lancia K coupe 20VT
Lancia Thesis 2.0T 20V Executive 2005 - ex
mail: vladimir.duro@lanciathesis.eu
http://www.lanciathesis.eu
http://www.vialleslovakia.sk

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)

Post autor: Bartek-Lodz » 05 cze 2016, 23:28

vlad47 pisze:Both from rectangle case, I have some with cube but didn't open them yet.
EDIT: I tried to upload the picture here to forum, but it can't appear here so link from my server: http://www.lanciathesis.eu/public/WP_20 ... 16_Raw.jpg
Left one is the newest.
The sensor on the right I dismantled from the Thesis of 2002 years.
sensor.jpg
I understand that they are different only after dismantling? It can be distinguished in another way?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

vlad47
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 03 cze 2016, 0:07
Imię: Vladimir Duro
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)

Post autor: vlad47 » 06 cze 2016, 0:09

The one you posted is from the rectangular case. As mentioned more times before, newer version is with the date cca 2006+. This version you posted is older.
Many people ask and wonder what type of sensor do they have, but I don't really understand why, it doesn't matter what version you have. What do you need it for?
Lancia Thesis 3,2 V6 + LPfi LPG Emblema 2007
Lancia K coupe 20VT
Lancia Thesis 2.0T 20V Executive 2005 - ex
mail: vladimir.duro@lanciathesis.eu
http://www.lanciathesis.eu
http://www.vialleslovakia.sk

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)

Post autor: Bartek-Lodz » 06 cze 2016, 8:21

I wonder if these are interchangeable new type / old type
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

vlad47
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 8
Rejestracja: 03 cze 2016, 0:07
Imię: Vladimir Duro
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)

Post autor: vlad47 » 06 cze 2016, 8:45

Don't worry, each one is interchangable.
Lancia Thesis 3,2 V6 + LPfi LPG Emblema 2007
Lancia K coupe 20VT
Lancia Thesis 2.0T 20V Executive 2005 - ex
mail: vladimir.duro@lanciathesis.eu
http://www.lanciathesis.eu
http://www.vialleslovakia.sk

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)

Post autor: Bartek-Lodz » 06 cze 2016, 9:21

OK thanks.
I'll think about a set of you.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

wagnerosss
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 22 sty 2017, 9:27
Imię: Patryk
Lokalizacja: Łódź

Re: Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)

Post autor: wagnerosss » 24 lut 2017, 13:28

Bartek-Lodz pisze: 06 cze 2016, 9:21 OK thanks.
I'll think about a set of you.
Tak nieco odgrzebując temat, testowałeś już czujniki vlada? Z tego, co wyczytałem z postów w tym temacie, to czujnik posiada wyjście typowo analogowe. Ze zdjęcia otwartego czujnika nie wiele widzę, choć zastanawiam się nad tym czy ten największy element jest tylko blaszką ochroną czy też całym układem scalonym. Mam dostęp do sprzętu na Politechnice Łódzkiej, więc mógłbym nawet dla testów taki jeden czujnik przebadać. Jeśli nawet zastosowany scalak nie jest już produkowany, to na pewno można znaleźć układ zastępczy (często nawet o lepszych parametrach). Dziwi mnie natomiast zastosowanie napięcia 5V zamiast 12V, które powinno sobie nieco lepiej radzić z zakłóceniami lub pozostać przy 5V, ale stosując np. protokół LIN (dostępny w standardzie protokołów automotive od 1999).

Vlad pisał również o częstotliwości sygnału 2/4kHz. Wiadomo, że sygnał analogowy generowany cyfrowo będzie nieco kwadratowy, ale odpowiednie zastosowanie filtrów (najprościej kondensator) powinno ten szum generacji zniwelować, więc może ten czujnik nie jest analogowy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”