Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 sty 2015, 20:09
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
Tak jak w temacie. Mam taką małą koncepcję na podmiane sprężyn z tyłu na poduszki. Coś jak airride kompletny ale tylko na tył (na razie). Wiem że to spore koszta w takiej przeróbce ale to akurat mniej ważne.
Co o tym sądzicie ?
I czy ktoś się kiedyś z tym spotkał z was w thesis?
Proszę tylko nie krytykować tego pomysłu a bardziej wypowiedzieć się na
ten temat.
To taki mały przykład.
Co o tym sądzicie ?
I czy ktoś się kiedyś z tym spotkał z was w thesis?
Proszę tylko nie krytykować tego pomysłu a bardziej wypowiedzieć się na
ten temat.
To taki mały przykład.
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis-zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena.
Za zrobienie czegoś takiego Teresie należy się jeżeli to nie przyniesie rezultatu to już niestety :rozwalgnoja:
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Thesis-zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena.
jak dla mnie ta pierwsza jeszcze ujdzie a po za tym to jak ją jeździć jak same dziury
pozdrawiam.
pozdrawiam.
- fedos
- Użytkownik zbanowany
- Posty: 1066
- Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Brzeszcze
Re: Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
Bardzo fajny pomysł. Jak tym jeździc? To proste po to masz regulacje zawieszenia, żeby sobie podnieść kiedy tego sytuacja wymaga. Druga fotka mi się bardziej podoba tył fajnie przerobiony jak w starych amerykańcach koło chowa się w nadkola. Pasuje to do thesis całkiem całkiem
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 432
- Rejestracja: 11 gru 2015, 13:15
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Ślunsk z przypadku.
Re: Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
Tyle, że błąd skyhooka pewnie na stałe zagości na desce.
A ten biały mat jest piękny.
A ten biały mat jest piękny.
- fedos
- Użytkownik zbanowany
- Posty: 1066
- Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Brzeszcze
Re: Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
Wszystko da się obejść kwestia kasy. Najlepiej uderzyć do jakiejś firmy co się zajmuje takimi przeróbkami.
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
Nie da się ukryć, wieś tańczy i śpiewa i do tego po turecku.
Tego potwora nie da się ulepszyć!!!
Tego potwora nie da się ulepszyć!!!
Re: Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
Ta wizja z drugiego obrazka jak dla mnie już za bardzo odjechana...
Ale na tym pierwszym foto w białym macie świetnie wygląda Jak to mawia mój znajomy, co to za gleba jak wahacz o asfalt nie trze
Ale na tym pierwszym foto w białym macie świetnie wygląda Jak to mawia mój znajomy, co to za gleba jak wahacz o asfalt nie trze
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 17 sie 2016, 22:26
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontakt:
Re: Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
Ooo wkońcu coś dla mnie
Jako, że temat zawieszenia pneumatycznego nie jest mi obcy to się wypowiem w temacie.
Na początku odradzę jakiekolwiek pół środki bo więcej z tym nerwów niż korzyści a Thesis to nie taczka do zabawy
Sam jestem posiadaczem auta z Air ridem i budowniczym 2 już układów.
Obecnie sterowanie każdym kołem z osobna, 2 duże kompresory, pilot 7 przycisków i duża butla 34l.
Efekt do oceny:
Nie jest tanio i nie jest łatwo ale zabawa przednia.
Do samochody klasy Thesisa nie ma sensu pchania super szybkich zaworów bo raczej nie chodzi o zabawę w podskakiwanie tylko o skuteczne obniżenie samochodu np. na postoju pod luksusową restauracją ;P
W takim przypadku sama jazda, jej komfort i charakterystyka niczym nie będzie się różnić od jazdy na seryjnych sprężynach.
Proponowałbym prosty zestaw na elektrozaworach ze sterowaniem przód/tył. Skompletowanie sprzętu tj: okucia, poduszki, kompresor, butla, sterowanie, manometry itp. trochę kosztuje. Trzeba liczyć 4-5 tysięcy za prosty zestaw bez bajerów. Cena oczywiście może się podwoić a nawet potroić jak będziemy chcieli czujniki wysokości, system autopoziomowania czy system z elektronicznym ustawianiem ustawionych wysokośći. Lecz główny problem polega na tym, że nikt w Europie chyba jeszcze tego z Thesisem nie robił więc projekt okuć będzie autorski. Mogą dojść dodatkowe koszty, problemy itp itd.
Aczkolwiek sam nad tym myślę
Co do tematu i opcji z samym tyłem, chyba bym odpuścił i zrobił to porządnie.
Jako, że temat zawieszenia pneumatycznego nie jest mi obcy to się wypowiem w temacie.
Na początku odradzę jakiekolwiek pół środki bo więcej z tym nerwów niż korzyści a Thesis to nie taczka do zabawy
Sam jestem posiadaczem auta z Air ridem i budowniczym 2 już układów.
Obecnie sterowanie każdym kołem z osobna, 2 duże kompresory, pilot 7 przycisków i duża butla 34l.
Efekt do oceny:
Nie jest tanio i nie jest łatwo ale zabawa przednia.
Do samochody klasy Thesisa nie ma sensu pchania super szybkich zaworów bo raczej nie chodzi o zabawę w podskakiwanie tylko o skuteczne obniżenie samochodu np. na postoju pod luksusową restauracją ;P
W takim przypadku sama jazda, jej komfort i charakterystyka niczym nie będzie się różnić od jazdy na seryjnych sprężynach.
Proponowałbym prosty zestaw na elektrozaworach ze sterowaniem przód/tył. Skompletowanie sprzętu tj: okucia, poduszki, kompresor, butla, sterowanie, manometry itp. trochę kosztuje. Trzeba liczyć 4-5 tysięcy za prosty zestaw bez bajerów. Cena oczywiście może się podwoić a nawet potroić jak będziemy chcieli czujniki wysokości, system autopoziomowania czy system z elektronicznym ustawianiem ustawionych wysokośći. Lecz główny problem polega na tym, że nikt w Europie chyba jeszcze tego z Thesisem nie robił więc projekt okuć będzie autorski. Mogą dojść dodatkowe koszty, problemy itp itd.
Aczkolwiek sam nad tym myślę
Co do tematu i opcji z samym tyłem, chyba bym odpuścił i zrobił to porządnie.
Re: Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
To jest dopiero profanacja
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lancia Thesis 2.0 Turbo Soft - 1998 cm3, 185 KM, 2003 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
Jeep Cherokee KL 2.4 Tigershark MultiAir II - 2360 cm3, 177 KM, 2014 r.
były: Fiat Freemont 2.0 Multijet - 1956 cm3, 170 KM AWD, 2013 r. | Lancia Nuova Delta 1.6 Multijet - 1598 cm3, 120 KM, 2008/09 r. | Lancia Phedra 2.0 D Multijet - 1997 cm3, 136 KM, 2008 r. | Kia Magentis 2.0 CRDI - 1991 cm3, 140 KM, 2006 r. | Lancia Lybra Berlina 1.9 JTD - 1910 cm3, 115 KM, 2002 r. | Fiat Punto II 1.9 JTD - 1910 cm3, 80 KM, 2001 r. | Fiat Punto I 55 - 1108 cm3, 54 KM, 1996 r.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 2552
- Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
- Imię: Sławuś
- Lokalizacja: Szamoni
- Kontakt:
Re: Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
słuchajcie, co to za gadanie, że Thesis nie wolno, bo coś tam coś tam? fabryka wypuszcza samochód, ktoś go kupuje i jego brocha co z nim zrobi? kwestią gustu pozostaje oczywiście, czy przeróbki są robione ze smakiem, czy też raczej to sznyt wiejski - elegancki... no ale z tym trochę jak z modą? sam nie jestem tego zwolennikiem, ale ostatnio minęło mnie auto które skrzypieniem zawieszenia powodowało że ludzie obracali się na chodniku - to był Thesis, więc takie moje pytanie - większa wiocha to takie zaniedbanie, czy też przeróbka na powyższy wynalazek
http://www.berbela.com/
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)
Re: Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
Odpowiadam karcherman
Meksyki i tak wymiataja
Dziękujębassooner
to był Thesis, więc ... większa wiocha to
Meksyki i tak wymiataja
Re: Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
Pewnie na poliuretanach
Czyli taniej niż seryjny zawias w ASO Da się tym jeździć normalnie w zakrętach?trochę kosztuje. Trzeba liczyć 4-5 tysięcy za prosty zestaw bez bajerów
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 17 sie 2016, 22:26
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontakt:
Re: Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
Ruszyć bryłę Thesisa to faktycznie byłaby przesada
A co do zawieszenia to czy czasem Maserati Quattroporte już w V generacji nie miało pneumatyki za dopłatą? Więc Skyhook z poduszką zamiast sprężyny to nic nadzwyczajnego. I nie uważam żeby taka ingerencja jakoś uwłaczała temu autu
A co do zawieszenia to czy czasem Maserati Quattroporte już w V generacji nie miało pneumatyki za dopłatą? Więc Skyhook z poduszką zamiast sprężyny to nic nadzwyczajnego. I nie uważam żeby taka ingerencja jakoś uwłaczała temu autu
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 15 sty 2015, 20:09
- Imię: magOmichVE
- Lokalizacja: Usa
- Kontakt:
Re: Thesis - zamiana sprężyn tył na poduchy Rubena
Wiedziałem że znajdzie się kilku krytyków, którzy nie odmawia sobie komentarza. zdjęcia są tylko przykładem jak to moglo by wyglądać a nutę za chcę od razu tak zrobić. Biała lancia naprawdę istnieje i przerobiono ją w Japonii nie w Europie.
Ta srebrna to virtual tuning i po za "glebą" i ciekawym tylnYm nadkolem to nic szczególnego w niej nie jest. Jak powszechnie wiadomo Thesis należy do "wynalazków" ( teraz jej fanatycy mnie zbiczuja ) ale tak akurat jest. Ja traktuję ten samochód jak zwykle normalne auto do wozenia tyłka a nie obiekt kultu. Tak więc tego typu przeróbka to też wygoda i zmiana stylu tego auta. Takie jest moje zdanie na ten temat.
I cieszę się że są tu też osoby otwarte na wyzwania i traktuję ten temat jako rozrywkę .
Jeśli czas mi na to pozwoli i będę miał jeszcze Lancie to chyba zajmę się tym tematem bardziej. Przydadzą mi się też na pewno, rady i doświadczenia innych użytkowników tego typu zmian technicznych aut. Mam nadzieję że znajdą się osoby które mi co nie co podpowiedzą jak się za to zabrać. Ogólnie jestem mechatronikiem i na co dzień zajmuje się automatyka i mechanika więc trochę wiedzy posiadam i to mnie motywuje
Ta srebrna to virtual tuning i po za "glebą" i ciekawym tylnYm nadkolem to nic szczególnego w niej nie jest. Jak powszechnie wiadomo Thesis należy do "wynalazków" ( teraz jej fanatycy mnie zbiczuja ) ale tak akurat jest. Ja traktuję ten samochód jak zwykle normalne auto do wozenia tyłka a nie obiekt kultu. Tak więc tego typu przeróbka to też wygoda i zmiana stylu tego auta. Takie jest moje zdanie na ten temat.
I cieszę się że są tu też osoby otwarte na wyzwania i traktuję ten temat jako rozrywkę .
Jeśli czas mi na to pozwoli i będę miał jeszcze Lancie to chyba zajmę się tym tematem bardziej. Przydadzą mi się też na pewno, rady i doświadczenia innych użytkowników tego typu zmian technicznych aut. Mam nadzieję że znajdą się osoby które mi co nie co podpowiedzą jak się za to zabrać. Ogólnie jestem mechatronikiem i na co dzień zajmuje się automatyka i mechanika więc trochę wiedzy posiadam i to mnie motywuje