Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 wrz 2019, 8:03

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 05 wrz 2019, 12:04 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Posty: 1215
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań
Wymieniłem w Teresce łożyska tylne - cały zestaw piasty - i mam odczucie że z tyłu jest strasznie głośno. Wymieniłem oryginały zamontowane fabrycznie w aucie na optimale. Czyżby to słaba jakość nowego produktu? Spotkał się ktoś z tym? Luzow żadnych nie ma, nic się nie dzieje, ale huk/buczenie jest. Do tego stopnia że jak przetestowałem dla draki alfe 166, lybrze i alfe 147 to tam, qrczaki, jest cisza a u mnie jak w busie.
Jaki jest dobry zestaw tylnych łożysk? Cichych lozysk.
Janek

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


_________________
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2019, 12:53 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3175
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Optimal to przecież chińszczyzna, nie mówię, ze są złe ale...
Chociaż trudno uwierzyć, by nowe łożyska były głośne nawet te ryżowe :?: Może jakiś błąd montażu albo wadliwa seria...
Nie wiem co tam jest dostępne ale ogólnie dobre są łożyska FAG, SKF, NTN, Koyo, Timken i pewnie wiele innych :)

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2019, 13:55 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Posty: 1215
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań
No montaż zły do auta odpada. Przecież to proste jak drut. Wchodzi tylko w jeden możliwy sposób. Strona lewa wymienna z prawa.
Muszę poszukać czegoś innego. Te w reklamację.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


_________________
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2019, 14:06 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2014, 22:55
Posty: 104
Imię: Kamil
Lokalizacja: Toruń
Kiedyś też tak miałem z Optimalem ale w peugeocie 106, po zmianie na SKF cisza. Widać że Optimal "trzyma" jakość :)

_________________
Thesis 3.0


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2019, 15:12 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 934
Lokalizacja: Gród Kraka
Optimal... to tak jakby kupić Ładę i zdziwienie że jedzie tylko 150km/h i to z górki...
nauczka... po prostu na niektórych rzeczach się nie oszczędza...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2019, 21:03 przez pietrek125, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
PostDodany: 05 wrz 2019, 16:05 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1377
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Zdaje się że piasty to tylko takie jak w oryginale czyli SKF a dodatkowo śwagier co robi w sklepie z łożyskami uczulił mnie aby to był SKF Italy. W sierpniu montowałem obie takie piasty na tył w lybrze i jest cicho. Robota nie do zepsucia.

Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka


_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2019, 17:19 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Posty: 1215
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań
pietrek125 pisze:
Optimal... to tak jakby kupić Ładę i zdziwienie że jedzie tylko 150km/h i to z górki...
nauczka... po prostu na niektórych rzeczach się nie osczędza...
Oj Pietrek, nie miałeś łady. Wierzy mi, nie miałeś.
Kupując nie miałem za wielkiego wyboru. Czytałem gdzieś w sieci że nie jest źle.
No i nie jest. Jest tragicznie.
Obrazek

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


_________________
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2019, 21:11 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 934
Lokalizacja: Gród Kraka
Pawcio78 pisze:
05 wrz 2019, 16:05
Zdaje się że piasty to tylko takie jak w oryginale czyli SKF a dodatkowo śwagier co robi w sklepie z łożyskami uczulił mnie aby to był SKF Italy. W sierpniu montowałem obie takie piasty na tył w lybrze i jest cicho. Robota nie do zepsucia.
Jako kupujący nie masz wyboru... jeśli SKF stwierdzi że piasty do Lybry czy tam Thesis będą robić w Brazylii to będą Brasil, a jak w Chinach to China i już... to tylko przypadek, że SKF wykupiło włoskiego RIV-a który był głównym dostawcą łożysk dla włoskiej motoryzacji... i dla tego większość łożysk w włochach to SKF Italy (ex RIV)
jjash pisze:
05 wrz 2019, 17:19
...Oj Pietrek, nie miałeś łady. Wierzy mi, nie miałeś...
Nie miałem ... ale mam... miałem też 125p który latał pod 200km/h, tylko co to zmienia...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2019, 21:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3175
Lokalizacja: powiat Bełchatów
W Kappach w oryginale (na pewno z przodu, z tyłu to nie wiem) były łożyska SNR (od 2007 roku to już NTN-SNR) i raczej bardzo trwałe.

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2019, 22:01 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 934
Lokalizacja: Gród Kraka
zgadza się ... SNR-NTN, FAG, SKF, Timken jedynie słuszne... no może jeszcze polskie FŁT jakby zaczęliby robić coś do samochodówki oprócz łożysk do pojazdów PRL to można byłoby polecić... a tak wszelkie NTY, Optimal, GSP, SKV... i inne ryżowe wynalazki to się nadają , ale do zmierzenia głębokości kosza na śmiecie... szkoda roboty na zakładanie tego badziewia...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 06 wrz 2019, 9:19 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2011, 9:07
Posty: 1286
Imię: Robert
Lokalizacja: Łódź

pietrek125 pisze:
zgadza się ... SNR-NTN, FAG, SKF, Timken jedynie słuszne... a tak wszelkie NTY, Optimal, GSP, SKV... i inne ryżowe wynalazki to się nadają , ale do zmierzenia głębokości kosza na śmiecie... szkoda roboty na zakładanie tego badziewia...
Prawdę prawisz, podpisuję się rękoma i nogami. Zawsze montowałem SKF lub SNR-NYN i nigdy problemu nie było. Zresztą jak z każdą częścią, są te dobre i ta cała reszta.

_________________
Pozdro - Robert
Jest:
Lancia Phedra 2.2 JTD 170KM - TyAaaaa_TO_wóz_zzz
+ Lybra Intensa 2.4 JTD SW - Papamobile :)
Było:
AR 156 SW 2.4 JTD 10V + wirus Ramzesa - Czarnulka
Delta II 1.9td
Nr. tel. 607645504


Na górę
PostDodany: 06 wrz 2019, 12:17 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Posty: 295
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków
jjash pisze:
05 wrz 2019, 12:04
Wymieniłem w Teresce łożyska tylne - cały zestaw piasty - i mam odczucie że z tyłu jest strasznie głośno. Wymieniłem oryginały zamontowane fabrycznie w aucie na optimale. Czyżby to słaba jakość nowego produktu?
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Sam sobie odpowiedziałeś Optimal to straszne badziewie, to zanim opuści półkę sklepową już nie działa, podobnie jak Maxgear, Fast, Hart, Ridex itp. wynalazki z ChRL (oczywiście to nie wszystko, na rynku mamy jeszcze więcej badziewia, co gorsza ta choroba po części dotknęła też "renomowanych producentów" - np. ubolewam na tym co wyprawia FEBI, no chyba że na skalę masową jest podrabiany - co nie jest wykluczone, albo Magneti Marelli - nigdy nie było jakoś szczególnie trwałe czy wyjątkowe ale jakiś poziom trzymało, obecnie poziom chyba z kolegami z pierwszej linijki, porównuję sobie części ze starych zapasów MM i te co obecnie zakupiłem >>> dramat! Do czego ten świat zmierza, utoniemy w morzu, jednorazówek i rzeczy na chwilę). To nie są części tylko atrapy cześć, wsadzane na sztukę wymyślone na potrzeby chyba autohandli.

_________________
Lancia Delta II 2.0 16V LS
Renault Megane III 1.6 K4M - 110KM


Na górę
PostDodany: 06 wrz 2019, 12:22 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Posty: 662
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań
Moim klientem jest dystrybutor/importer SKF.
Kartony zbiorcze mają ryżowe nadruki - co jest prawie oczywiste w dzisiejszych czasach..
Podstawa to stały nadzór nad wszystkimi etapami produkcji.

_________________
Tipo Suite 1.6 8v A.D.1994 TTT
Phedra Emblema 2.0 16v PB+LPG A.D.2002


Na górę
PostDodany: 06 wrz 2019, 12:54 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 934
Lokalizacja: Gród Kraka
A odkąd to Febi to 'markowy producent'? Od zawsze to był handlarz chińczyzną...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 06 wrz 2019, 13:19 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Posty: 295
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków
pietrek125 pisze:
06 wrz 2019, 12:54
A odkąd to Febi to 'markowy producent'? Od zawsze to był handlarz chińczyzną...
Ooo nie zawsze tak było, ja jeszcze pamiętam czasy jak Febi parał się głównie zawieszeniami i było naprawdę ok. Odkąd Febi mam w ofercie wszystko co tylko się da, jest już naprawdę słabo. A tajemnicą Poliszynela jest że Febi skupuje wszystko od innych i pakuje w swoje pudełka. Ostatnio nabyłem tak uszczelniacze wałków. Nie mogłem dostać Corteco bo chwilowo nie było tych konkretnych to kupiłem Febi i co w pudełku było - na gumowej przetłoczce logo Corteco :lol: no aż się spociłem ze śmiechu. Dobrze jak Febi bierze cześć od dobrych producentów, ale widziałem części na których kompletnie nic nie było, ani numeru, ani loga nic zero, farba na części położona tak że na rekach zostaje, pudełko też okrojone na maksa zero informacji i tu rodzi się pytanie czy to już Febi czy jakaś jego podróbka. Wcale bym się nie zdziwił jak by "markowi producenci" byli masowo podrabiani. Po co sprzedawać produkty z ryżu pod jakimiś egzotycznymi nazwami do których ludzie zdążyli się już zrazić, jak można pod markowymi za 3x tyle. Nie wiem czy ktoś kojarzy jeszcze coś takiego jak Kager ja to pamiętam jak gdzieś koło 2004-5 szturmem wbijało się na Polskie półki w motoryzacyjnych, już od jakiegoś czasu tego nie wadziłem. To była "jakość" :lol: i kupę kasy w marketing w owych czasach telewizor aż ociekał reklamami Kager'a z gwiazdami Polskich motosportów :D To była marka i świetny przykład tego że można "produkować" części i sprzedawać pod jakaś marką nie mając na podorędziu ani jednej fabryki, zakładu czy choćby warsztatu w garażu, w sumie to wystarczy pokój na strychu i większy magazyn lub pow. w jakiś centrum logistycznym, tani kontrakt z dostawcą opakowań i nalepek i biznes się kręci :lol: a z reklamy zionie "legendarna jakość"... Dramat.... Sorry za OT

_________________
Lancia Delta II 2.0 16V LS
Renault Megane III 1.6 K4M - 110KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl