W ramach ciekawości sprawdziłem dzisiaj bezpieczniki w Thesis i wyszło mi, że układ bezpieczników nie zgadza się z instrukcją.
Co by było mi łatwiej pracować i ew. odkręcić sprawę, zrobiłem sobie schemat (w zał.).
Teraz moje pytanie:
W bagażniku pozycje 1, 6, 8, 17 i 23 nie mają zacisku na drugą nóżkę bezpiecznika, czyli o ile się nie mylę, nic tam nie ma - ale wg instrukcji powinno być. Np. mam podgrzewane fotele (bezpieczniki 1 i 8), w żadnym z tych gniazdek nie ma bezpiecznika, a ogrzewanie z przodu działa (z tyłu nie). Lub nr 17 - dach otwierany, który działa bez problemu, a bezpiecznika brak.
Z góry dzięki za wszelkie opinie i wskazówki.
Legenda do zdjęć:
- pozioma kreska oraz liczba: wartość bezpiecznika nie zgadza się z instrukcją, liczba oznacza prawidłową wartość wg instrukcji
- znak zapytania: wg instrukcji: "do dyspozycji"; coś mam wsadzone, tylko w takim razie co to jest?
- kwadrat: wg instrukcji powinno coś tu być
//edit: usunięte pytania dot. ESP - po przestawieniu bezpieczników system wymagał po prostu kalibracji...
Thesis - bezpieczniki
Thesis - bezpieczniki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - bezpieczniki
Odkopuje temat gdyż mam ten sam problem...dach otwierany działa a wg instrukcji gdzie powinien znajdować się bezpiecznik...jest jego brak. Co jest?
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Thesis - bezpieczniki
Ktoś spierd... instrukcję - prawdopodobnie.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Re: Thesis - bezpieczniki
Centralka otwieranego dachu M095 jest zasilana na styku 7 z obwodu zabezpieczonego bezpiecznikiem F76, znajdującym się w skrzynce rozgałężnej w komorze bagażnika B045.
Ze styku 23 złącza elektrycznego D Body Computera dochodzi sygnał prędkościomierza (styk 8 ), przy czym wykorzystywany jest wewnętrzny program centralki M095.
Wewnętrzne oświetlenie zespołu sterowników otwieranego dachu H060 zasilane jest na styku 4 linii zabezpieczonej bezpiecznikiem F32 centralki pod deską rozdzielczą B002. Ten zespół sterowników H060 jest całkowicie podłączony do centralki dachu M095, i określa tym samym różne sposoby otwarcia, opisane powyżej.
Ze styku 10 złącza elektrycznego F Body Computera M001 dociera do centralki otwieranego dachu (styk 9) sygnał negatywny automatycznego zamykania dachu:
w warunkach Key-on (INT): Body Computer otrzymuje z sieci B-CAN (styki 24 i 25 złącza elektrycznego D) sygnał o włączeniu recyrkulacji z centralki układu klimatyzacji;
Body Computer otrzymuje na styk 7 złącza elektrycznego F, poprzez linię A-BUS, sygnał z centralki "imperiale" M062 (styk 4 złącza elektrycznego B) dotyczący czujnika deszczu i zmierzchu K125;
w warunkach Key-off (STOP): Na styki 21 i 31 złącza elektrycznego B Body Computera dociera sygnał zamknięcia/otwarcia centralnego z pilota poprzez antenę alarmu i blokady drzwi P093.
Na styk 27 złącza D Body Computer M001 doprowadzany jest sygnał INT/A (poprzez wyłącznik zapłonu) pochodzący z wyłącznika zapłonu H001, poprzez bezpiecznik F31 znajdujący się w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą B002.
Ze styku 23 złącza elektrycznego D Body Computera dochodzi sygnał prędkościomierza (styk 8 ), przy czym wykorzystywany jest wewnętrzny program centralki M095.
Wewnętrzne oświetlenie zespołu sterowników otwieranego dachu H060 zasilane jest na styku 4 linii zabezpieczonej bezpiecznikiem F32 centralki pod deską rozdzielczą B002. Ten zespół sterowników H060 jest całkowicie podłączony do centralki dachu M095, i określa tym samym różne sposoby otwarcia, opisane powyżej.
Ze styku 10 złącza elektrycznego F Body Computera M001 dociera do centralki otwieranego dachu (styk 9) sygnał negatywny automatycznego zamykania dachu:
w warunkach Key-on (INT): Body Computer otrzymuje z sieci B-CAN (styki 24 i 25 złącza elektrycznego D) sygnał o włączeniu recyrkulacji z centralki układu klimatyzacji;
Body Computer otrzymuje na styk 7 złącza elektrycznego F, poprzez linię A-BUS, sygnał z centralki "imperiale" M062 (styk 4 złącza elektrycznego B) dotyczący czujnika deszczu i zmierzchu K125;
w warunkach Key-off (STOP): Na styki 21 i 31 złącza elektrycznego B Body Computera dociera sygnał zamknięcia/otwarcia centralnego z pilota poprzez antenę alarmu i blokady drzwi P093.
Na styk 27 złącza D Body Computer M001 doprowadzany jest sygnał INT/A (poprzez wyłącznik zapłonu) pochodzący z wyłącznika zapłonu H001, poprzez bezpiecznik F31 znajdujący się w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą B002.
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - bezpieczniki
To żeś poleciał...prosty opis heheiled pisze:Centralka otwieranego dachu M095 jest zasilana na styku 7 z obwodu zabezpieczonego bezpiecznikiem F76, znajdującym się w skrzynce rozgałężnej w komorze bagażnika B045.
Ze styku 23 złącza elektrycznego D Body Computera dochodzi sygnał prędkościomierza (styk , przy czym wykorzystywany jest wewnętrzny program centralki M095.
Wewnętrzne oświetlenie zespołu sterowników otwieranego dachu H060 zasilane jest na styku 4 linii zabezpieczonej bezpiecznikiem F32 centralki pod deską rozdzielczą B002. Ten zespół sterowników H060 jest całkowicie podłączony do centralki dachu M095, i określa tym samym różne sposoby otwarcia, opisane powyżej.
Ze styku 10 złącza elektrycznego F Body Computera M001 dociera do centralki otwieranego dachu (styk 9) sygnał negatywny automatycznego zamykania dachu:
w warunkach Key-on (INT): Body Computer otrzymuje z sieci B-CAN (styki 24 i 25 złącza elektrycznego D) sygnał o włączeniu recyrkulacji z centralki układu klimatyzacji;
Body Computer otrzymuje na styk 7 złącza elektrycznego F, poprzez linię A-BUS, sygnał z centralki "imperiale" M062 (styk 4 złącza elektrycznego B) dotyczący czujnika deszczu i zmierzchu K125;
w warunkach Key-off (STOP): Na styki 21 i 31 złącza elektrycznego B Body Computera dociera sygnał zamknięcia/otwarcia centralnego z pilota poprzez antenę alarmu i blokady drzwi P093.
Na styk 27 złącza D Body Computer M001 doprowadzany jest sygnał INT/A (poprzez wyłącznik zapłonu) pochodzący z wyłącznika zapłonu H001, poprzez bezpiecznik F31 znajdujący się w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą B002.
Co do instrukcji to mam ją z ogólnie dostępnego źródła w necie...tym razem książki nie mam ale jeśli kto ma...mógłby zweryfikować te bezpieczniki wszystkie na podstawie oryginalnej książki. A jeśli komuś się nie chce to proszę o dokładne zdjęcia tych kilku stron z książki to ja się pobawie w tłumaczenie i umiejscowienie bezpieczników na podstawie książki...
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Re: Thesis - bezpieczniki
no opis prosty, chciałeś bezpiecznik masz i porównaj