Thesis - zmiana kolumny kierownicy na sterowaną elektrycznie

wuja
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 78
Rejestracja: 10 lip 2014, 10:44
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Thesis - zmiana kolumny kierownicy na sterowaną elektrycznie

Post autor: wuja » 01 sie 2017, 19:20

Cześć.

Zmieniłem koledze kolumnę kierownicy na sterowaną elektrycznie (miał dotychczas regulowaną ręcznie, ale łożysko się wysypało). Kostki (4 szt) do podłączenia silników w instalacji znalazłem, ale zastanawiam się jak zmusić auto żeby można było korzystać z dobrodziejstwa elektrycznego ustawiania kolumny kierownicy. Aktualnie sterowanie nie działa mimo poprawnego podłączenia silniczków i joysticka do instalacji samochodu. Brakuje jakiejś centralki? Czytam właśnie eLearna i wraz z regulacją koła kierownicy występuje Centralka siedzeń / lusterek z pamięcią - zaś samochód nie posiada pamięci ustawienia siedzeń. Trzeba więc dołożyć siedzenie z centralką?
Proszę Was o poradę.

Awatar użytkownika
LUKIThesis
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2123
Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
Lokalizacja: Stolica

Re: Thesis - Zmiana kolumny kierownicy na sterowaną elektrycznie

Post autor: LUKIThesis » 01 sie 2017, 21:53

W thesis z elektrycznym sterowaniem kiery działa razem z fotelem w funkcji easy entry, nie jestem pewny ale wydaje mi się, że od tego wszystkiego jest centralka pod fotelem, nie wiem jak z body.
Easy entry to funkcja odsuwania i dosuwania fotela oraz podnoszenia i opuszczania kiery by łatwiej zasiąść za sterami ;)

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - Zmiana kolumny kierownicy na sterowaną elektrycznie

Post autor: belial666 » 01 sie 2017, 23:06

Węzeł fotela kierowcy (NAG) - dołożyć. Jesli bedzie konieczne, to zrobic osiowanie.
Nr. telef. 501259455

SIWY155
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1048
Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Thesis - Zmiana kolumny kierownicy na sterowaną elektrycznie

Post autor: SIWY155 » 02 sie 2017, 5:46

belial666 pisze: 01 sie 2017, 23:06 Węzeł fotela kierowcy (NAG) - dołożyć. Jesli bedzie konieczne, to zrobic osiowanie.
Obawiam się,że nie obędzie się bez wymiany fotela i lusterek na te z pamięcią
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - Zmiana kolumny kierownicy na sterowaną elektrycznie

Post autor: belial666 » 02 sie 2017, 12:17

Jesli jest wiazka to podpinamy węzeł. Lusterka nie musa byc podpiete poprostu ich nie bedzie. Jesli zalezy na samej kierownicy to powinna ruszyc. Jesli ma byc tak jak w emblemie to niestety ale trzeba przelozyc fotel( stelaz) lusterka. Czyli tak jak pisze Siwy.

Jesli wuja posiada węzeł to moze przełożyć do kolegi na chwile i bedzie wiedział. Oczywiście jesli jest wiązka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nr. telef. 501259455

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”