Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 lip 2019, 21:13

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 04 gru 2010, 15:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
Posty: 792
Skype: adrian.molasy3
Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
Mam problem.Mianowicie chce sobie w południe wyjechać Kappa a ona nie odpala rozrusznik kreci i to bardzo dobrze.Dziś sprawdziłem iskrę i okazało się że...
jej nie ma.
Ma ktoś jakiś pomysł o co może chodzić .?


Na górę
PostDodany: 04 gru 2010, 19:33 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Posty: 1456
Lokalizacja: Ełk/wawa
wogole na zadnym cylindrze nie ma iskry ?
to moze czujnik polozenia walu CPWK padl


Na górę
PostDodany: 04 gru 2010, 19:36 
:hmmm: , teraz mamy już takie auta, że domysły nie poprowadzą zawsze w dobra stronę, a natomiast tester i złącze diagnostyczne dadzą odpowiedz.


Na górę
   
PostDodany: 04 gru 2010, 21:02 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2008, 0:00
Posty: 297
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Miałem zakładać dziś też taki temat ale przyłącze się.
Mam takie same objawy a mianowicie w czwartek rano Lancia zrobiła focha i nie odpaliła kręciła normalnie ale nie zapalała.
Myślałem że może paliwo zamarzło ale raczej nie :(
To co udało mi się ustalić to brak iskry - sprawdzone na 1 i 2 cewce.
Czujnik położenia wału - 816 omów -więc raczej sprawny.
Wszystkie bezpieczniki/przekaźniki na podszybiu sprawdzone - przekaźniki załączają cewki i przejście między stykami jest.
Paliwo dochodzi do listwy wtryskiwaczy.

Auto dzień wcześniej jeździło normalnie zapalało bez problemu za 1 razem, mam instalacje Lecho SEC - brak odpalania awaryjnego na LPG.

Co jeszcze sprawdzić mogę w garażu - czy już tylko podpięcie pod komputer zostaje ?
Jeden fachowiec nie dał rady się połączyć z moją kappą, drugi nie odbiera telefonu zostaje jeszcze jeden ale nie jestem pewien czy on dojeżdża na diagnozę.

_________________
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet - jest


Na górę
PostDodany: 05 gru 2010, 1:01 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2005, 0:00
Posty: 6820
Skype: grzole
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdź iskrę na pozostałych 3 świecach. Kontrolka immo na desce (ta zielona diodka) gaśnie?

_________________
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517


Na górę
PostDodany: 05 gru 2010, 1:47 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2008, 0:00
Posty: 297
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Zapomniałem napisać. Tak dioda imo gaśnie.

_________________
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet - jest


Na górę
PostDodany: 05 gru 2010, 11:28 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
Posty: 792
Skype: adrian.molasy3
Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
U mnie tak samo gaśnie.


Na górę
PostDodany: 07 gru 2010, 18:06 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2008, 0:00
Posty: 297
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
W moim przypadku diagnoza komputerowa wykazała:
Błąd czujnika położenia wału
Błąd czujnika faz

Po zresetowaniu błędów i próbie rozruchu
Pozostał błąd czujnika faz. :(

_________________
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet - jest


Na górę
PostDodany: 07 gru 2010, 20:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2009, 0:00
Posty: 1456
Lokalizacja: Ełk/wawa
to przewalone ,bo zeby go wymienic trzeba rozpiac rozrzad ,
ale zeby od niego nie bylo iskry ,to juz przesada - powinien miec wplyw jedynie na dawkowanie paliwa,

na razie wyboru za bardzo nie masz i musisz go zmienic ,bo nie ruszysz dalej


Na górę
PostDodany: 07 gru 2010, 21:52 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2008, 0:00
Posty: 297
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Ano właśnie :(
Tylko pytanie do znawców tematu czy czujniki będą pasowały z benzynówki 2.4 do mojej 2.0 20v bez vis i bez turbo?
Wychodzi według epera że powinny.

_________________
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet - jest


Na górę
PostDodany: 07 gru 2010, 22:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2007, 0:00
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
:-P Tak pasuje 100%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

_________________
We Wroclawiu utworzylem mały klub kappy można poznać nas po rejestracjach wszystkie zaczynaja sie DW 222 mam tez duzo czesci lanci... Tel.691-771-549 A teraz do stadka dołączy Thesis 2.4 jtd mojej żonki DW 898


Na górę
PostDodany: 07 gru 2010, 22:14 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2008, 0:00
Posty: 297
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
SUPER ;) : yesyes : : yesyes :
To jak dobrze pójdzie to jutro podmianki czujników ;)

_________________
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet - jest


Na górę
PostDodany: 08 gru 2010, 17:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2008, 0:00
Posty: 297
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Oba czujniki sprawne w 100% podmienione 2 krotnie ale i tak dalej brak iskry.
podpięcie pod komputer ponownie wywala błąd czujnika fazowego :(
Podpowiedzcie gdzie sprawdzić jakieś wrażliwe miejsca połączeń kostek, bezpieczników, przekaźników itp.
Jak pomierzyć napięcie dochodzące do cewek dochodzą 3 przewody w ktorym momencie powinno sie pokazać napiecie na nich i na których przewodach ?
zaczynam myśleć że to psikus z wilgocią czy śniegiem w instalacji lub kostce czy cosik takiego.

_________________
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet - jest


Na górę
PostDodany: 11 gru 2010, 13:53 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 11 gru 2010, 13:49
Posty: 35
Lokalizacja: Otwock
Witam , kolego ja mam taki problem w 2.4 20V , że po postoju kilku godzinnym z jakiegoś miejsca mi napływa olej na czujnik położenia wału . Wtedy nie ma szans na odpalenie auta . Natomiast jak tylko wymontuje czujnik i go wyczyszczę auto odpala natychmiast . Sprawdz może u siebie tę opcję .


Na górę
PostDodany: 11 gru 2010, 14:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sie 2008, 0:00
Posty: 297
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
No niestety raczej nie czujnik był podmieniany 2 razy wiec tym samym zakładany czysty - nic to nie dało :(
Zaczynam się powoli skłaniać ku czarnemu scenariuszowi - awaria/uszkodzenie ECU ;(

_________________
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet - jest


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl