Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 cze 2019, 3:43

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 24 wrz 2015, 8:16 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Posty: 1839
Lokalizacja: Gliwice
Ponieważ można przypuszczać że wymiana piasty tylniej to chwilka, bo pomyślane to jest fajnie, można się zdziwić...
Po pierwsze porządne klucze płaskie oczkowe 8mm. Imbus 8mm.
Problemem będzie odkręcenie 3 śrub piasty.
Kluczyk na zapłon ręczny odblokować, i przekaźnik od ręcznego wyjąć lub w coneccie ustawić nie zaciągaj ręcznego.
Zapłon OFF
Odkręcamy koło
Załącznik:
20150923_153853.jpg
20150923_153853.jpg [ 47.1 KiB | Przejrzano 3806 razy ]
Następnie ściągamy zacisk i jarzmo.
Klucz 12 lub 13 oraz ... 17?
Załącznik:
20150923_155000.jpg
20150923_155000.jpg [ 50.89 KiB | Przejrzano 3806 razy ]
I teraz zaczną się schody :)
Czujnik abs nie ruszamy.
Musimy poluzować 4 imbusy 8.

Do jednej śruby nie ma problemu z dojściem MAŁĄ GRZECHOTKĄ ! lub krótki imbus + klucz płaski oczkowy.
I teraz trzeba się bawić, jak w załączonych zdjęciach.
Dolna śruba przy amorku poluzować grzechotką i wykręcać imbus+oczkowy ( braknie miejsca dla małej grzechotki)
Odkręcamy osłonę i penetrant na śrubki + delikatne podgrzanie ( klej)
W celu dostępu do dwóch górnych śrub robimy myk.
Odkręcamy dolną śrubę od łącznika i reszta na fotkach.
W tej sytuacji odkręcenie powinno zając max 30min.
Ja kombinując łamiąc klucze męczyłem się prawie 2h.
Załącznik:
20150923_171448.jpg
20150923_171448.jpg [ 64.58 KiB | Przejrzano 3806 razy ]
Załącznik:
20150923_171512.jpg
20150923_171512.jpg [ 34.02 KiB | Przejrzano 3806 razy ]
Załącznik:
20150923_173417.jpg
20150923_173417.jpg [ 43.82 KiB | Przejrzano 3806 razy ]
Załącznik:
20150923_175514.jpg
20150923_175514.jpg [ 69.1 KiB | Przejrzano 3806 razy ]
Bo praca bez pasa to strata.


Na górę
PostDodany: 24 wrz 2015, 18:00 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Posty: 3397
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Można coś dać od siebie?. Można!

Fajnie widzieć i czytać czyjeś instrukcje, czy fotorelacje. Liczę na więcej:).

_________________
Nr. telef. 501259455


Na górę
PostDodany: 21 maja 2019, 23:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Posty: 1154
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań
Wymieniłem. Przyznam, że gdybym nie miał klucza grzechotki 10 plaskooczkowej, pier..., hm, zostawiłbym to w pierony. Strasznie dupny dojazd do śrub trzymajacych władze, piaste znaczy. Beznadzieja. Ale jak już się odkręcić śruby te 4 to już pikus. Zalalem to wd40 na godzinę i dopiero potem próbowałem odkręcić. Straty były. Polega (bo na służbie) 10 oczkowa zwykła. Nie wytrzymała presji. No cóż.
Jak ktoś chce walczyć 10 oczkowa do wsparcia działania z imbusem to polecam klucz na długim uchwycie.
Ja takiego nie miałem, ot zwykła 10, i co się namachalem to moje. Ale dało radę.

_________________
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek


Na górę
PostDodany: 22 maja 2019, 22:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Posty: 3397
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów
Wszystko zależy jakimi narzędziami dysponujemy ( jakość, typ). Pamietam jak ściągnąłem turbo i rozłączałem kolektor z nim. Gdyby nie 15cm i 23cm przedłużka i klucz elektryczny udarowy to bym tego razem bez sciagania sanek nie wyciągnął. Dziś juz wiem ze warsztat trzeba powiekszac w roznego typu narzędzia. Nic sie nie zmarnuje.

_________________
Nr. telef. 501259455


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl