Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: belial666 » 28 sie 2015, 14:41

Dolny tylny, dolny prosty schodzi ściągaczem Yato ( uderzenie młotkiem w wahacz, miejsce osadzenia sworznia sprawia, że bezboleśnie schodzi) 4 sworznie i przy każdym bez problemu wylazł.

Porada co do wyciągania śruby tylnego dolnego bez opuszczania sanek, jak najbardziej na miejscu. : ok2 :
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: belial666 » 30 sie 2015, 10:58

Auto dostało świeższe gumy i pojechało na zbieżność. Zbieżność została ustawiona książkowo według tulei seryjnych. Zobaczymy, czy poliuretan utrzyma się w normie. Zdjęcie licznika powie nam ile auto na nich przejechało.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
Do za jakiś czas...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: belial666 » 10 wrz 2015, 20:42

A więc tak, auto przejechało przeszło 2000 km na poliuretanach. Opony nie straciły na uroku, czyli ich nie zdarło, ale faktycznie tuleje wahliwe muszą mieć taką samą budowę jak oryginały, czyli, muszą być na zasadzie przegubu (coś w rodzaju sworznia). Rozciąłem starą tuleję pływającą i nie ma ona nic wspólnego z tuleją metalowo gumową. Podczas jazdy na tulei pływającej poliu, na prostej drodze jazda bez zarzutu, ale kiedy koło wpadło w dziurę( jednym kołem) autem delikatnie bujnęło. Tak samo z koleinami.

Niezbyt miła jazda, ale takie są skutki szukania. Dlatego postanowiłem tylko tuleje pływające w Thesis wymienić na takie jakie zostały zaprojektowane przez producenta. Reszta zostanie na razie tak jak jest. Oczywiście w żadnym razie nie włożę Ted-Guma. Raczej Niemieckiej firmy, ale o tem po tem.
5.jpg
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Informacji cdn...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
s0krates
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 797
Rejestracja: 19 paź 2013, 11:46
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: s0krates » 10 wrz 2015, 22:31

O jakiej niemieckiej firmie piszesz? Tylko bez wykrętów mi tu, bo temat tylnych tulei mam na tapecie i jestem o krok od wzięcia oryginałów :)

AUFER
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2661
Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: AUFER » 10 wrz 2015, 22:38

To i ja 5gr dorzucę, wczoraj miałem okazję przejechać 50km po naszej krzywej polskiej drodze za sterami Belialowej Thesis, powiem jedno, że cholera dość sztywna, a zarazem wybujała i nie usłuchana na koleinach niczym właściciel, który często idzie pod prąd swoimi drogami ;-)

Mam trochę porównanie między tymi co jeździłem, a Grześka i każda Thesis niczym dama ma swoje humoru i prowadzi się inaczej ;-)
Moja sztywność w mojej Thesis bardziej mi odpowiada, jest bardziej przewidywalna.
JEST:
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG

BYŁO:
Kilka ;) x Lancia Thesis 2.0T
Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: belial666 » 10 wrz 2015, 22:39

Czas przyjdzie, to powiem. Masz oryginały to kupuj bez zastanowienia. Mnie nie stać na nie. Stare zostały pomierzone i zobaczymy.
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
s0krates
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 797
Rejestracja: 19 paź 2013, 11:46
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: s0krates » 10 wrz 2015, 22:44

Mam pieniądze, ale nie po to, żeby palić nimi w piecu. Potrzebuję dobrej jakości tuleje, a w oryginale będę musiał jeszcze kupić dwa kawałki aluminium które są mi niepotrzebne za 1000 złotych. Jak jest dobrej jakości zamiennik, to zamieniam się w słuch..

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: belial666 » 10 wrz 2015, 22:54

Posłuchaj, nie powiem Ci teraz, bo sam czekam. Jak mogę powiedzieć skoro sam czekam na info,

Skoro masz namiary na oryginały( z tego sklepu Włoskiego?)to dlaczego zamiennik ma być lepszy, bo Niemiecki?. To kolejna próba będzie z mojej strony w TEDGUMY pchali się już koledzy. Trzeba poszukać czegoś nowego. Kto jak nie naiwny belial...


Nie bój się, podzielę się. Ja nie z tych...
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
s0krates
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 797
Rejestracja: 19 paź 2013, 11:46
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: s0krates » 10 wrz 2015, 23:04

Zamiennik będzie lepszy, bo płacisz za same tuleje. O ile jakość jest dobra to wolę zamiennik

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: belial666 » 10 wrz 2015, 23:15

Już większej agonii jak ja to nie masz, poczekaj. Ta firma jest przed TRW, RUVILLE.
Nr. telef. 501259455

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: bronx » 11 wrz 2015, 9:59

Pisałem do Olkusza maila, czy ich poli można montować w miejsce pływających, odpowiedz że czasami sprawdza się w jakieś bmce.
Może ja się wypowiem na temat ted gum. Osobiście używałem ich 10 tulei na przełomie ostatnich 2-3lat, do lybry vectry i bemyki.
Wszystkie do dziś maja się dobrze.
Zdania serwisów ze jest to shit.
Kiedyś w autosklepie zachęcali i twierdzili że nie ma problemów.
Nie wiem, nie namawiam.

Z niecierpliwością czekam co Wy wyszukaliście.

Awatar użytkownika
s0krates
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 797
Rejestracja: 19 paź 2013, 11:46
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: s0krates » 11 wrz 2015, 10:39

Tak naprawdę to trzymam kciuki za TedGum. Polska firma, mają potencjał, jedyni dorabiają tuleje do wszelakich wynalazków. Może z czasem podciągną jakość, kupią jakieś lepsze maszyny albo co.. każdy zaczyna w garażu, a może będzie z tego kiedyś polski Lemforder czy Febi.
Niestety, wystarczy wyjąć z opakowania i popatrzeć na jakość, dokładność wykonania które nawet okiem laika zostawiają wiele do życzenia. Nawet jeżeli się poprawią/poprawili to zmiana złej opinii zajmie duuużo więcej czasu niż jej zyskanie.

@Bronx: Ile przebiegu masz zrobione i czy zawieszenie trzyma geometrię?

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: bronx » 11 wrz 2015, 11:50

spokojnie ponad 20-30tys.
Nie czuje skutków rozjechanego zawiasu tył w lybrze więc na geo nie jeżdżę, na przeglądach rocznych wszystko jest ok.

Pudełko ???
HEHE
ja kupuję u nich, bo mam prawie za rogiem, to nawet w woreczku nylonowym nie dostałem ni razu....
PUDEŁKO !!!!...... :lol:

intuos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 304
Rejestracja: 06 sie 2010, 10:58
Lokalizacja: Warszawa

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: intuos » 11 wrz 2015, 14:13

ted gum.... u mnie tuleja gumowa od banan rozwulkanizowała się po.... 1000km - BADZIEW!
k Coupe 20vt
Thesis 20vt

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - regeneracja sworzni niewymiennych

Post autor: belial666 » 11 wrz 2015, 17:57

s0krates pisze:O jakiej niemieckiej firmie piszesz? Tylko bez wykrętów mi tu, bo temat tylnych tulei mam na tapecie i jestem o krok od wzięcia oryginałów :)
Już mogę Ci powiedzieć że będzie to LEMFÖRDER
.
Nr. telef. 501259455

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zrób to sam”