chevrooletcamaro pisze: To , że są niewymienne nie oznacza , że nie da się ich zrobić. Znalazłam faceta który fachowo wymieniał cały wkład i kulkę za niewielkie pieniądze w Bielsko-Białej. Starszy facet ale bardzo profesjonalnie podchodzi do roboty.
belial666 pisze:chevrooletcamaro pisze:Robiłam swój , można mu wysłać pocztą po dogadaniu się. Nie narzekam tym bardziej , że oprócz ASO nie miałam gdzie dostać tego wahacza bo wszędzie już jest niedostępny, a miałam pilny wyjazd facet zrobił na miejscu za 80 zł - 100 zł - już nie pamiętam. Co do regeneracji - hm jeśli masz dość kasy to zawsze jest lepsze nowe niż regenerowane , ale jeśli nie ma wyjścia...... Kupiłam jeszcze z Zakrętu ale dostałam wahacz który trzeba było jednak odesłać :/
Jestem za regeneracją jeżeli jest ona sumiennie wykonana,czy ma ten mechanik namiary na siebie w necie?
Chcę zaproponować regenerację sworzni wahaczy do Thesis u bardzo profesjonalnego Pana Jarosława z Bielska- Białej, który specjalizuje się w regeneracji sworzni od 26 lat wszelkiej maści, począwszy na zabytkach a kończąc na Thesis
Długo zwlekałem z przodem nie mając punktu zaczepienia, przykładu. Formę pisemnego przekonania musiałem strawiać dość długo, już raz się przekonałem jak to boli, słuchając polecających bez pokrycia, ale postanowiłem posłuchać Wioli (chevrooletcamaro) i się opłaciło. Wielkie dzięki. Teraz ja, pozwolisz, że odświeżę bardzo dobrego rzemieślnika.
Praca wykonana na 100%. Patrząc na koszty jakie wychodzą biorąc pod uwagę nowe sworznie (wahacze) to regeneracja wychodzi jak za darmo 800zł( mowa cały czas o samych sworzniach). Wysłałem do Pana komplet wahaczy (dziękuję Auferowi za resztę brakujących mi wahaczy... ) Po nadaniu paczki, prosiłem Pana, by zadzwonił i powiedział, czy i w jakim stanie są sworznie i czy wszystkie nadają się do regeneracji- usłyszałem, że są w stanie bardzo dobrym do regeneracji . Zdziwiłem się, bo faktycznie trzymając zużyte sworznie w ręku, moim zdaniem, nadawały się do wyrzucenia. Pan dostał 10 szt wahaczy do zregenerowania, a kazałem zregenerować komplet , czyli 8szt i odesłać resztę, bo jeszcze tuleje w drodze- koszta. Po odebraniu przesyłki ujrzałem zregenerowane wszystkie, a dwa za free od firmy- przydadzą się i dzięki.
Kilka fotek pokazujących sworznie. Część z nich, np:
górne LiP- wymiana wkładu
dolny prosty- wymiana wkładu ( tu i może też kulki, bo na jednym był naruszony gwint, a po odebraniu jest jak nowy)
dolny tylny- wymiana całych sworzni.
Krótki filmik pokazujący pracę zregenerowanych sworzni zaraz po wyciągnięciu z paczki. Ciężko jedną łapcią.