Thesis - wymiana piasty tył (wszystkie wersje)
: 24 wrz 2015, 8:16
Ponieważ można przypuszczać że wymiana piasty tylniej to chwilka, bo pomyślane to jest fajnie, można się zdziwić...
Po pierwsze porządne klucze płaskie oczkowe 8mm. Imbus 8mm.
Problemem będzie odkręcenie 3 śrub piasty.
Kluczyk na zapłon ręczny odblokować, i przekaźnik od ręcznego wyjąć lub w coneccie ustawić nie zaciągaj ręcznego.
Zapłon OFF
Odkręcamy koło Następnie ściągamy zacisk i jarzmo.
Klucz 12 lub 13 oraz ... 17? I teraz zaczną się schody
Czujnik abs nie ruszamy.
Musimy poluzować 4 imbusy 8.
Do jednej śruby nie ma problemu z dojściem MAŁĄ GRZECHOTKĄ ! lub krótki imbus + klucz płaski oczkowy.
I teraz trzeba się bawić, jak w załączonych zdjęciach.
Dolna śruba przy amorku poluzować grzechotką i wykręcać imbus+oczkowy ( braknie miejsca dla małej grzechotki)
Odkręcamy osłonę i penetrant na śrubki + delikatne podgrzanie ( klej)
W celu dostępu do dwóch górnych śrub robimy myk.
Odkręcamy dolną śrubę od łącznika i reszta na fotkach.
W tej sytuacji odkręcenie powinno zając max 30min.
Ja kombinując łamiąc klucze męczyłem się prawie 2h. Bo praca bez pasa to strata.
Po pierwsze porządne klucze płaskie oczkowe 8mm. Imbus 8mm.
Problemem będzie odkręcenie 3 śrub piasty.
Kluczyk na zapłon ręczny odblokować, i przekaźnik od ręcznego wyjąć lub w coneccie ustawić nie zaciągaj ręcznego.
Zapłon OFF
Odkręcamy koło Następnie ściągamy zacisk i jarzmo.
Klucz 12 lub 13 oraz ... 17? I teraz zaczną się schody
Czujnik abs nie ruszamy.
Musimy poluzować 4 imbusy 8.
Do jednej śruby nie ma problemu z dojściem MAŁĄ GRZECHOTKĄ ! lub krótki imbus + klucz płaski oczkowy.
I teraz trzeba się bawić, jak w załączonych zdjęciach.
Dolna śruba przy amorku poluzować grzechotką i wykręcać imbus+oczkowy ( braknie miejsca dla małej grzechotki)
Odkręcamy osłonę i penetrant na śrubki + delikatne podgrzanie ( klej)
W celu dostępu do dwóch górnych śrub robimy myk.
Odkręcamy dolną śrubę od łącznika i reszta na fotkach.
W tej sytuacji odkręcenie powinno zając max 30min.
Ja kombinując łamiąc klucze męczyłem się prawie 2h. Bo praca bez pasa to strata.