Thesis - regeneracja lamp

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - regeneracja lamp

Post autor: belial666 » 12 lis 2017, 0:32

Mi nie odprysnie ale może Pani z. Warszawy tak. Co troche wraca. Tak wiec spokojnie. Ja nie Ty. Co do tego na wierzchu to nie zależy mi. Tylko tych twoich teoretycznych forumowych mądrosci nie moge czytać... Może w tym problem, ale pracuje nad ignorancją. ;)
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
pawel1234
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 378
Rejestracja: 11 sie 2009, 12:50
Imię: Paweł
Lokalizacja: Brwinów/k.Warszawy

Re: Thesis - regeneracja lamp

Post autor: pawel1234 » 13 lis 2017, 19:02

Polecam wam folię bezbarwną A4 z jednej strony naklejaną na której można drukować drukarką laserową. Ma grubość mniej więcej 1mm (może mniej).
Trochę trzeba się namęczyć z naklejeniem, ale plastik nie "oddycha" w tym miejscu. Nie ma styczności ze środowiskiem zewnętrznym. Naklejamy na sam klosz (trzeba zdjąć ramkę) i potem zakładamy tą niklowaną ramkę lampy.
Jeżdżę z tym już ok 10 miesięcy w swojej Lybrze z xenonami, a lampy nie mają żadnego śladu zmatowienia itp. itd. Folia również nie zrobiła się matowa.

Zrobię fotkę to zerkniecie jak to wygląda :D
Lancia Lybra 2.0 COMFORTRONIC
Lancia Ypsilon 0.9 Automat 2016r.

giekso
Moderator
Moderator
Posty: 1533
Rejestracja: 13 lis 2009, 11:51
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Dębica

Re: Thesis - regeneracja lamp

Post autor: giekso » 13 lis 2017, 19:10

pawel1234 pisze:Polecam wam folię bezbarwną A4 z jednej strony naklejaną na której można drukować drukarką laserową. Ma grubość mniej więcej 1mm (może mniej).
Trochę trzeba się namęczyć z naklejeniem, ale plastik nie "oddycha" w tym miejscu. Nie ma styczności ze środowiskiem zewnętrznym. Naklejamy na sam klosz (trzeba zdjąć ramkę) i potem zakładamy tą niklowaną ramkę lampy.
Jeżdżę z tym już ok 10 miesięcy w swojej Lybrze z xenonami, a lampy nie mają żadnego śladu zmatowienia itp. itd. Folia również nie zrobiła się matowa.

Zrobię fotkę to zerkniecie jak to wygląda :D
Pogodziłeś kolego tych dwóch Panów w pięknym stylu ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.

>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<

Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis - regeneracja lamp

Post autor: Bartek-Lodz » 13 lis 2017, 21:17

Tylko, że lampa Lybry to nie lampa Thesis. Słabo widzę na lampę od Thesisa naklejanie foli - może się mylę ale...
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - regeneracja lamp

Post autor: belial666 » 13 lis 2017, 22:03

pawel1234 pisze: 13 lis 2017, 19:02 Polecam wam folię bezbarwną A4 z jednej strony naklejaną na której można drukować drukarką laserową. Ma grubość mniej więcej 1mm (może mniej).
Trochę trzeba się namęczyć z naklejeniem, ale plastik nie "oddycha" w tym miejscu. Nie ma styczności ze środowiskiem zewnętrznym. Naklejamy na sam klosz (trzeba zdjąć ramkę) i potem zakładamy tą niklowaną ramkę lampy.
Jeżdżę z tym już ok 10 miesięcy w swojej Lybrze z xenonami, a lampy nie mają żadnego śladu zmatowienia itp. itd. Folia również nie zrobiła się matowa.

Zrobię fotkę to zerkniecie jak to wygląda :D
Musi być twarda że nie zrobiła się matowa;) Musi być twardsza od lakieru
8-O :)
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Thesis - regeneracja lamp

Post autor: FXX » 13 lis 2017, 22:53

Bartek-Lodz pisze: 13 lis 2017, 21:17 Tylko, że lampa Lybry to nie lampa Thesis. Słabo widzę na lampę od Thesisa naklejanie foli - może się mylę ale...
Trochę się mylisz.
Folie stricte do lamp to folie termoplastyczne, więc nawet z kształtem lamp Thesis sobie poradzisz.

Trwałość na prawdę fajna, ponad 60 tysięcy kilometrów (potem samochód został sprzedany) wytrzymała u mnie, praktycznie bez oznak zużycia - zmatowienia czy obić od kamieni.
Lampy były spolerowane, pokryte filtrem i oklejone następnie folią bezbarwną.

Z resztą jakimś trafem ludzie oklejają całe samochody foliami i przy folii dobrej jakości nie ma problemu z matowieniem czy obiciami,
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
belial666
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3404
Rejestracja: 11 maja 2014, 14:24
Lokalizacja: Stargard Szczeciński/Złotów

Re: Thesis - regeneracja lamp

Post autor: belial666 » 13 lis 2017, 23:58

FXX pisze: 13 lis 2017, 22:53
Bartek-Lodz pisze: 13 lis 2017, 21:17 Tylko, że lampa Lybry to nie lampa Thesis. Słabo widzę na lampę od Thesisa naklejanie foli - może się mylę ale...
Trochę się mylisz.
Folie stricte do lamp to folie termoplastyczne, więc nawet z kształtem lamp Thesis sobie poradzisz.

Trwałość na prawdę fajna, ponad 60 tysięcy kilometrów (potem samochód został sprzedany) wytrzymała u mnie, praktycznie bez oznak zużycia - zmatowienia czy obić od kamieni.
Lampy były spolerowane, pokryte filtrem i oklejone następnie folią bezbarwną.

Z resztą jakimś trafem ludzie oklejają całe samochody foliami i przy folii dobrej jakości nie ma problemu z matowieniem czy obiciami,
Może nie zrozumiałeś forumowicza. Cchodzi mu o to że do Thesis nie pasuje folia. Do thesis nic nie pasuje co nie jest fabryczne. Kto sie osmieli popsuć bardziej i tak popsute już auto. Szok.
Nr. telef. 501259455

Awatar użytkownika
Bartek-Lodz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2275
Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Thesis - regeneracja lamp

Post autor: Bartek-Lodz » 14 lis 2017, 8:03

Aby dobrze założyć folie fajnie byłoby zdjąć ramki - może ktoś ma jakiś sposób na zdejmowanie tych ramek bez ich uszkodzenia - mi na 4 lampy tylko w jednej udało się zdemontować ramkę bez jej pęknięcia. Co do samej folii - jak ktoś ma takową założoną i jest zadowolony to ok - jego sprawa.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]

Awatar użytkownika
Gepard
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1105
Rejestracja: 26 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Łódź

Re: Thesis - regeneracja lamp

Post autor: Gepard » 15 lis 2017, 2:12

FXX pisze: 13 lis 2017, 22:53
Bartek-Lodz pisze: 13 lis 2017, 21:17 Tylko, że lampa Lybry to nie lampa Thesis. Słabo widzę na lampę od Thesisa naklejanie foli - może się mylę ale...
Trochę się mylisz.
Folie stricte do lamp to folie termoplastyczne, więc nawet z kształtem lamp Thesis sobie poradzisz.

Trwałość na prawdę fajna, ponad 60 tysięcy kilometrów (potem samochód został sprzedany) wytrzymała u mnie, praktycznie bez oznak zużycia - zmatowienia czy obić od kamieni.
Lampy były spolerowane, pokryte filtrem i oklejone następnie folią bezbarwną.

Z resztą jakimś trafem ludzie oklejają całe samochody foliami i przy folii dobrej jakości nie ma problemu z matowieniem czy obiciami,
Jeśli piszesz o AR 156, którą kupił ktośLDZ, to mogę potwierdzić, że reflektory nadal, po kilku latach, wyglądają bardzo dobrze.
Ojciec michala1045.

- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
- Y 1.2 16V 1997 - była żony.
- Lancia Phedra 2,0 jtd 2004 - była
Aktualnie na stanie
- Y 1,2 8v 2001 Marie Claire - żony
- Citroen BX 19 TRI, 1989
- MZ ES 250 1965 - mój rocznik :D
- Dodge Grand Caravan 3,3 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zrób to sam”